NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Έκθεση Nielsen: Αυξημένη κατά 4,4% η αξία της ελληνικής αγοράς λιανεμπορίου

Έκθεση Nielsen: Αυξημένη κατά 4,4% η αξία της ελληνικής αγοράς λιανεμπορίου

Όπως αναφέρεται σε έκθεση της Nielsen, η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +4,4% κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2019 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs (ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +2,9%.

Τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +6,4%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +2,7% & +3,2% αντίστοιχα.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr