Δωδώνη: Αυξητικές τάσεις στην κατανάλωση παγωτού και τους χειμερινούς μήνες
20/11/2019 | 13:31
08/08/2025 | 00:42
Το 2019 αποδείχτηκε μια χρονιά με σταθεροποιητικές τάσεις για την εταιρεία ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ ΑΒΕΕ, αντισταθμίζοντας τις απώλειες της δύσκολης άνοιξης στην αγορά του παγωτού, με μια δυνατή καλοκαιρινή και τουριστική σεζόν. Η ελληνική εταιρεία παγωτού προσβλέπει σε καλά αποτελέσματα μέχρι το κλείσιμο του χρόνου.
H ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ παράλληλα με την αναδιάρθρωση του δανεισμού της σε συνεργασία με τις τράπεζες, «συνεχίζει με σταθερά βήματα την πορεία της, επενδύοντας σε υπάρχουσες αλλά και σε νέες κατηγορίες».
Η ανάπτυξη νέων προϊόντων με συμπληρωματική εποχικότητα, όπως είναι η σοκολάτα, αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας. Η σοκολάτα δωδώνη είναι χειροποίητη, με μικρή παραγωγή, έτσι όπως είθισται σε premium προϊόντα.
Όπως δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Χαράλαμπος Σαββίνος: “Η παγκόσμια τάση για ευζωία και υγιεινή διατροφή στρέφει τον Έλληνα καταναλωτή προς την αναζήτηση ποιοτικών Α’ υλών, τις οποίες η δωδώνη τις είχε στο DNA. Επενδύουμε σε έρευνα και διευρύνουμε τις κατηγορίες παγωτού για να καλύψουμε τις νέες διατροφικές προτιμήσεις που προκύπτουν από αυτήν ακριβώς την τάση - σε gluten-free, lactose-free, dairy-free & vegan – ώστε να ανταποκρινόμαστε δυναμικά σε αυτήν τη νέα αγορά που αναπτύσσεται ταχύτατα.”
Σχολιάστε