NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διαδίκτυο & Τεχνολογία
ανάγνωση

Η Google βάζει τέλος στις παραπλανητικές πολιτικές διαφημίσεις

Η Google βάζει τέλος στις παραπλανητικές πολιτικές διαφημίσεις

Όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ το BBC, η Google δε θα επιτρέπει πλέον σε πολιτικές εκστρατείες να στοχεύουν διαφημιστικά τους χρήστες με βάσει το που τάσσονται πολιτικά. Οι πολιτικές εκστρατείες, την ίδια στιγμή δε θα μπορούν να συγκρίνουν τα δικά τους database εν δυνάμει ψηφοφόρων με το database χρηστών της Google για την «στόχευση» ατόμων σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το Google search.

Η νέα πολιτική της Google πρόκεται να ξεκινήσει εντός της εβδομάδας αρχικά στο Ηνωμένο Βασίλειο προτού επεκταθεί μετέπειτα σε άλλες περιοχές. Επιπλέον η Google δεσμεύτηκε να λάβει μέτρα για παραπλανητικό περιεχόμενο σε πολιτικές διαφημίσεις, εν αντιθέσει με την απόφαση του Facebook να μην λάβει κανένα μέτρο και το Twitter το οποίο προχώρησε στην απαγόρευση κάθε είδους πολιτικής διαφήμισης. Η απόφαση της Google συνιστά μια μέση οδό στο φλέγον ζήτημα που απασχολεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Αναγνωρίζουμε πως ο δυναμικός πολιτικός διάλογος συνιστά σημαντικό κομμάτι της δημοκρατίας και κανένας δεν μπορεί να επιδικάσει κάθε πολιτικό ισχυρισμό, επιχείρημα και υπαινιγμό» δήλωσε ο Scott Spencer, επικεφαλής του product management για το Google Ads.

«Ως εκ τούτου αναμένουμε πως ο αριθμός των πολιτικών διαφημίσεων για τον οποίο θα λάβουμε μέτρα θα είναι πολύ περιορισμένος, αλλά αυτό θα γίνει σε περιπτώσεις που το κρίνουμε αναγκαίο» πρόσθεσε ο κ. Spencer.

Σε κάθε περίπτωση, η πολιτική διαφήμιση αποτελεί αρκετά μικρό μέρος επί του συνόλου των διαφημιστικών εσόδων της Google τα οποία ανέρχοντα 116 δισεκατομμύρια δολάρια (104,6 δις. ευρώ)

Με πληροφορίες από BBC

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr