NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

S. Mancinelli, Premier Capital: Συνεχίζουμε την ανάπτυξη της McDonald’s σε όλη την Ελλάδα

S. Mancinelli, Premier Capital: Συνεχίζουμε την ανάπτυξη της McDonald’s σε όλη την Ελλάδα

Η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Hellas, της εταιρείας που αποτελεί Developmental Licensee της McDonald’s στην Ελλάδα, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr για την στρατηγική της γνωστής αλυσίδας εστιατορίων αλλά και για τις επενδύσεις που πραγματοποιεί στην χώρα μας.

Η Premier Capital ανέλαβε την «παρουσία» του brand στην Ελλάδα το 2011 και, εν μέσω οικονομικής κρίσης, φάνηκε να δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» στην ελληνική οικονομία. Οκτώ χρόνια μετά, «πιστεύετε» στην ελληνική αγορά; Ποιες οι δυνατότητες ανάπτυξης που προσφέρει και οι ενδεχόμενες δυσκολίες;

Έχουμε παρουσία στην ελληνική αγορά εδώ και οκτώ χρόνια και, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από εγχώρια και διεθνή brands καθώς και το συνεχιζόμενο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, τα αποτελέσματά μας αυξάνονται κάθε χρόνο και το μερίδιο αγοράς μας διευρύνεται.

Το 2011, παρά τη μεγάλη ύφεση, ήμασταν και παραμένουμε πεπεισμένοι ότι η ελληνική αγορά έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Βλέπουμε πολλές ευκαιρίες για να επεκτείνουμε τη McDonald’s εδώ στην Ελλάδα και να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια ενισχυμένη εμπειρία με βάση την αξία και την καινοτομία.

Ο στόχος μας είναι να αναπτύξουμε το brand McDonald’s στην αγορά, να διευρύνουμε την πρόσβαση και να ενισχύσουμε τη σχέση με τους πελάτες μας.

Η Premier Capital Hellas είναι μέλος της Premier Capital plc, που, με έδρα τη Μάλτα, είναι developmental licensee για τη McDonald’s σε έξι αγορές (Ελλάδα, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα και Ρουμανία). Ο όμιλός μας βρίσκεται σε μια σταθερά ανοδική πορεία. Ειδικά για την Ελλάδα, πρέπει να σας πω ότι οι προσπάθειές μας έχουν αποδώσει καρπούς και μέσα σε λίγα μόλις χρόνια καταφέραμε να αναστρέψουμε την πορεία μας και να παρουσιάσουμε κέρδη.

Την περασμένη χρονιά, η Ελλάδα κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 13,8% έναντι του 2017. Τα εξαιρετικά αποτελέσματα αποδεικνύουν την ισχυρή δέσμευσή μας να λειτουργούμε καταπληκτικά εστιατόρια McDonald’s, βασιζόμενοι στις συνεχείς επενδύσεις και στην βαθιά κατανόηση του προφίλ των πελατών μας.

Ποια είναι σήμερα η παρουσία του brand της McDonald’s στην Ελλάδα; Δώστε μας μια εικόνα από τα καταστήματα, τον κόσμο που εξυπηρετεί και τις επενδύσεις που πραγματοποιεί στην χώρα μας.

Η Premier Capital Hellas διαχειρίζεται ένα δίκτυο από 24 εστιατόρια στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 13 είναι Drive-Thru. Έχουμε παρουσία κυρίως στην Αθήνα και επίσης σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Κρήτη, Κέρκυρα, Ζάκυνθο και Σαντορίνη. Στην εταιρία απασχολούνται περισσότεροι από 830 εργαζόμενοι και εξυπηρετούμε περισσότερους από 10 εκατομμύρια πελάτες κάθε χρόνο.

Η Premier Capital Hellas δεσμεύεται να συνεχίσει την ανάπτυξη της McDonald’s σε όλη την Ελλάδα. Στην επόμενη τριετία, σκοπεύουμε να επενδύσουμε περισσότερα από 21 εκατομμύρια ευρώ και να δημιουργήσουμε επιπλέον 400 θέσεις εργασίας. Από το 2011, οι πραγματοποιηθείσες επενδύσεις μας έχουν ξεπεράσει τα 19 εκατομμύρια ευρώ, για τη δημιουργία νέων εστιατορίων και ανακαίνιση των υφιστάμενων, καθώς και για αναβαθμίσεις σε υποδομές και τεχνολογία σε όλο το δίκτυο.

Η Premier Capital plc λειτουργεί σε έξι αγορές και διαχειρίζεται ένα δίκτυο 150 εστιατορίων, ενώ εξυπηρετεί περισσότερους από 119 εκατομμύρια πελάτες το χρόνο, χάρις στο ανθρώπινο δυναμικό της που ξεπερνά τους 8.500 εργαζόμενους. Σε όλες τις αγορές μας, η οικογένεια McDonald’s συνεργάζεται στενά και μοιράζεται γνώσεις και εμπειρίες με σκοπό να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία McDonald’s στους πελάτες μας.

Βάσει και της τάσης για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τι ζητάει πλέον το καταναλωτικό κοινό από μια αλυσίδα εστιατορίων; Και πώς ανταποκρίνεται σε αυτό η McDonald’s;

Αποστολή μας είναι να προσφέρουμε απολαυστικό φαγητό και αξία με άψογες υπηρεσίες που προσφέρουν τη μοναδική εμπειρία McDonald’s σε κάθε επίσκεψη. Η McDonald’s καινοτομεί συνεχώς και εξελίσσει το μενού της για να προσφέρει ποικιλία και ισορροπία στους επισκέπτες, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες τους. Πρόσφατα εισάγαμε τα κομμάτια Μάνγκο, μια επιλογή φρούτου για το Happy Meal, το οποίο είναι επίσης διαθέσιμο ξεχωριστά ή ως πρόσθετη επιλογή σε μενού.

S. Mancinelli, Premier Capital: Συνεχίζουμε την ανάπτυξη της McDonald’s σε όλη την Ελλάδα
Simona Mancinelli

Ποιος είναι σήμερα ο ρόλος της τεχνολογίας και της καινοτομίας στην McDonald’s; Ποιες θα χαρακτηρίζατε ως τις σημαντικότερες καινοτομίες που υιοθετείτε, από την λειτουργία των εστιατορίων μέχρι τη διάθεση του γεύματος στον πελάτη;

Η Premier Capital είναι απόλυτα αφοσιωμένη στον παγκόσμιο στόχο του brand «να χτίσουμε μια καλύτερη McDonald’s».

Μια από τις βασικές μας προτεραιότητες είναι να περιορίσουμε την πολυπλοκότητα στα εστιατόρια, τόσο για τους πελάτες όσο και τους ανθρώπους μας. Απλοποιώντας το μενού, διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες μας απολαμβάνουν ποικιλία και αξία σταθερά, ενώ τους δίνουμε τη δυνατότητα να παραγγέλνουν εύκολα χρησιμοποιώντας καινοτομίες μέσα στο εστιατόριο.

Μέρος του επενδυτικού πλάνου μας εστιάζει στην ανακαίνιση υπαρχόντων εστιατορίων και μετατροπή τους βάσει του σύγχρονου μοντέλου υπηρεσιών «Experience of the Future». Αυτό το επαναστατικό μοντέλο υπηρεσιών είναι κεντρικός πυλώνας στο αναπτυξιακό μας σχέδιο, και αποβλέπει στο να προσφέρει ακόμα πιο άνετη, προσωποποιημένη και διασκεδαστική επίσκεψη. Περιλαμβάνει τα καινοτόμα υψηλής λειτουργικότητας μηχανήματα αυτόματης παραγγελίας, την υπηρεσία εξυπηρέτησης στο τραπέζι με infra-red customer location technology (τεχνολογία εντοπισμού του πελάτη), McDelivery, μοντέρνα menu boards, λειτουργικότητα από το mobile app, μεγαλύτερη εξυπηρέτηση εντός του εστιατορίου, όλα αυτά σε ένα σύγχρονο και συναρπαστικό περιβάλλον.

Μέσω της ψηφιακής καινοτομίας, συνεχίζουμε να αλληλεπιδρούμε με τους πελάτες μέσω του McDonald’s App. Η εφαρμογή για κινητά είναι διασκεδαστική, εύκολη στη χρήση και συνεχώς αυξάνεται τόσο ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών όσο και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής (features), τα οποία προσφέρουν διευκόλυνση, επιβράβευση, αξία και διασκέδαση στους πελάτες μας.

Είδαμε την McDonald’s να μπαίνει και στον χώρο του delivery. Μιλήστε μας για τη συγκεκριμένη απόφαση. Είναι μια πρακτική στην οποία σκοπεύετε να επενδύσετε περαιτέρω; Αυξάνεται το μερίδιο των καταναλωτών που προτιμούν αυτόν τον τρόπο αγοράς;

Η McDonald’s ήταν πάντα συνώνυμη με την άνεση. Στη δεκαετία του ’50, η McDonald’s εισήγαγε την έννοια της γρήγορης εξυπηρέτησης. Είκοσι χρόνια αργότερα, παρουσίασε την υπηρεσία drive-thru. Σήμερα, με την υπηρεσία McDelivery, η McDonald’s φέρνει την άνεση σε εντελώς νέο επίπεδο.

Το McDelivery είναι ένας από τους αναπτυξιακούς πυλώνες που θα συμβάλει στο να φέρουμε την εμπειρία McDonald’s σε περισσότερους πελάτες, στα σπίτια ή στο χώρο εργασίας τους.

Εστιάζουμε στο να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας αυτό που πραγματικά ζητούν: ζεστό, απολαυστικό φαγητό και γρήγορη εξυπηρέτηση, μια ολοκληρωμένη εμπειρία και αξία που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες που έχουν από τη McDonald’s. Στοχεύουμε να καλύψουμε αυτές τις προσδοκίες, μέσα από τη συνεργασία μας με μια αποτελεσματική και αξιόπιστη εταιρία.

Τα αποτελέσματα από τα δύο πιλοτικά εστιατόρια στην Αθήνα (Σύνταγμα και Χαλάνδρι) είναι πολύ ενθαρρυντικά και σχεδιάζουμε να επεκτείνουμε την υπηρεσία και σε άλλα εστιατόρια.

Θα ήθελα να μείνουμε λίγο παραπάνω στο θέμα του branding. Τα McDonald’s διαθέτουν ένα από τα πιο γνωστά brands στον κόσμο. Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική και τις προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιείτε;

Η υπόσχεση του brand McDonald’s «να προσφέρουμε απολαυστικές στιγμές εύκολα για όλους» είναι η φιλοσοφία που ενσαρκώνεται στη συνολική εμπειρία που παρέχουμε στους πελάτες μας κάθε μέρα, και βρίσκεται ακριβώς στην καρδιά της στρατηγικής μας. Έχουμε δεσμευθεί να εξυπηρετούμε τις διαφορετικές ανάγκες μιας πληθώρας καταναλωτών, είτε πρόκειται για τον πιο πιστό μας πελάτη ή για έναν επισκέπτη.

Μέσω της αυξανόμενης ψηφιοποίησης, αναδιαμορφώνουμε και εκσυγχρονίζουμε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας, προσαρμοσμένοι στον τρόπο ζωής τους (lifestyle), ενώ με το McDelivery επεκτείνουμε την εμπειρία McDonald’s και φτάνουμε στον χώρο της επιλογής τους.

Οι πελάτες μας δείχνουν ότι εκτιμούν τον τρόπο που το brand εξελίσσεται γύρω τους.

Μετά και την ταινία «The Founder», έγινε ευρύτερα γνωστή η ιστορία του Ray Kroc και της επιτυχίας του. Μπορούν να υπάρξουν τέτοια παραδείγματα στο επιχειρείν του σήμερα, στην Ελλάδα; Ποια θα λέγατε πως είναι τα συστατικά της επιτυχίας;

Ο Ray Kroc είχε ένα καθαρό όραμα από την αρχή: να προσφέρει απολαυστικό φαγητό γρήγορα. Ήταν φιλόδοξος και καινοτόμος και αυτή την κληρονομιά συνεχίζει η McDonald’s, βελτιώνοντας συνεχώς τις υπηρεσίες της, προχωρώντας μπροστά και ξεπερνώντας τις προσδοκίες των πελατών. Η επιτυχία μας προέρχεται από τις αξίες μας και αντλεί έμπνευση από το πάθος των ανθρώπων μας για το brand. Οι αξίες της McDonald’s διακατέχουν όλη τη λειτουργία μας: σερβίρουμε καλό φαγητό και προσδίδουμε αξία στους πελάτες μας.

Πιστεύω ότι η επιτυχία είναι ένας σωστός συνδυασμός που εμπεριέχει όραμα, ανθρώπους και αξίες, ακεραιότητα, υψηλή απόδοση, καινοτομία και συνεχή βελτίωση, υπευθυνότητα και δέσμευση προς όφελος των κοινωνιών όπου λειτουργούμε.

Λίγο πριν το κλείσιμο, θα θέλαμε να μάθουμε πώς προσαρμόζεται η στρατηγική σας βάσει του τι συμβαίνει στην McDonald’s των ΗΠΑ, την «πατρίδα» του brand. Υπάρχουν προϊόντα που κάνουν την εμφάνιση τους πρώτα εκεί και μετά έρχονται και σε άλλες χώρες; Υπάρχουν ιδέες που ξεκινούν από την Ελλάδα και μπορεί να υιοθετηθούν και σε άλλες αγορές; Πώς λειτουργεί το σύστημα;

Η McDonald’s είναι ένα διεθνές brand αλλά αγκαλιάζει την εντοπιότητα και συγχρονίζεται με την κοινωνία, απαντά στις τοπικές ανάγκες και ενσωματώνεται στην τοπική κουλτούρα.

Στο μενού μας μπορεί κανείς να βρει τα κλασικά και αγαπημένα είδη που διαμορφώνουν την αυθεντικότητα του brand. Πέρσι γιορτάσαμε τα 50 χρόνια του Big Mac, ένα παγκόσμιο εμβληματικό burger. Όμως υπάρχουν πολλά άλλα κλασικά, όπως τα Chicken McNuggets και οι παγκοσμίου φήμης τηγανητές πατάτες, αγαπημένα σε όλο τον κόσμο.

Πρόσφατα γιορτάσαμε και τα 40 χρόνια του εμβληματικού Happy Meal. Στο ξεχωριστό κόκκινο κουτί του, το Happy Meal φέρνει απολαυστικά αγαπημένα σε περισσότερες από 100 χώρες στον κόσμο, όπως τα Chicken McNuggets και hamburgers, και συνοδεύεται πάντα από ένα μοναδικό παιχνίδι, έτσι λειτουργεί ως σύμβολο έκπληξης, διασκέδασης και χαράς.

Από την άλλη υπάρχει η εντοπιότητα, τα τοπικά προϊόντα που ακολουθούν τις τοπικές γεύσεις και προτιμήσεις. Το πιο αγαπημένο στην Ελλάδα είναι το μενού McSarakosti, που έχει καθιερωθεί ως ετήσιο event φαγητού εδώ και δεκαετίες.

Παράλληλα, λανσάρουμε προωθητικές καμπάνιες στη χώρα. Η πιο πρόσφατη είναι η νέα μας Premium σειρά των Maestro Burgers – Sakis Rouvas selection, που αποτελείται από δύο μοναδικές, υψηλής ποιότητας δημιουργίες. Το Maestro Symphonic Beef Burger και το Maestro Lyric Chicken Burger υπόσχονται μια απολαυστική εμπειρία στους Έλληνες πελάτες μας.

Κλείνοντας, ποια είναι τα σχέδια της Premier Capital Hellas για το 2019 και ποιοι οι στόχοι για τα αμέσως επόμενα χρόνια;

Η Premier Capital είναι ολόψυχα αφιερωμένη στην παγκόσμια αποστολή να δημιουργήσει μια καλύτερη McDonald’s. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στα εστιατόρια και τους ανθρώπους μας και είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτό θα αποφέρει σημαντική αύξηση των επισκεπτών και του μεριδίου αγοράς μας, καθώς εστιάζουμε στην υπόσχεση της McDonald’s, να «προσφέρουμε απολαυστικές στιγμές εύκολα για όλους».

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr