NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Sarunas Legeckas: Η N26 λειτουργεί ως το χρηματοοικονομικό «σπίτι» των πελατών

Sarunas Legeckas: Η N26 λειτουργεί ως το χρηματοοικονομικό «σπίτι» των πελατών

Η mobile τράπεζα N26 προχώρησε, πριν από λίγο καιρό, στο λανσάρισμα των premium προϊόντων της στην Ελλάδα. Σήμερα, ο Sarunas Legeckas, General Manager για την Ελλάδα, μιλάει στο epixeiro.gr για την παρουσία της εταιρείας στην χώρα μας, τις αλλαγές στον τραπεζικό τομέα και τη συνεργασία της N26 με την Allianz.

Θα μπορούσατε να μας δώσετε μια εικόνα από την παρουσία της N26 στην Ελλάδα, όσον αφορά στους χρήστες, τα προϊόντα που επιλέγουν και τα ποσά που διακινούν μέσω της υπηρεσίας σας.

Δυστυχώς, δεν αποκαλύπτουμε στοιχεία για την ανάπτυξη των πελατών μας ανά αγορά. Ωστόσο, είναι ασφαλές να πούμε πως αυτή τη στιγμή παρατηρούμε μια τεράστια ζήτηση από τους καταναλωτές για πιο ευέλικτα και mobile τραπεζικά προϊόντα.

Προσφέρουμε τους βασικούς λογαριασμούς μας δωρεάν, ενώ από τις 5 Δεκεμβρίου, πλέον προσφέρουμε και τα premium προϊόντα μας (N26 You και N26 Metal) στην Ελλάδα, τα οποία προσφέρουν επιπλέον οφέλη σχετικά με τα ταξίδια, τις εκπτώσεις και την εξυπηρέτηση πελατών.

Τα premium προϊόντα προσφέρουν δωρεάν αναλήψεις σε όλον τον κόσμο, ώστε οι Έλληνες καταναλωτές να μη χρειάζεται να ανησυχούν για τις χρεώσεις των ATM στο εξωτερικό.

Οι πελάτες της N26 αυτήν τη στιγμή διακινούν περισσότερα από 2.3 δις. ευρώ σε μηνιαίες συναλλαγές.

Θα αναρωτιέται κάποιος: διαθέτω ήδη έναν τραπεζικό λογαριασμό και μια κάρτα. Γιατί να αποκτήσω ακόμη μια; Ποια τα βασικά οφέλη;

Η Ν26 σχεδιάστηκε για να είναι μία πελατοκεντρική και ψηφιακή καταναλωτική τράπεζα. Η διαφάνεια και η απλότητα είναι στο επίκεντρο του προσφερόμενου προϊόντος μας. Δεν κρύβουμε χρεώσεις ή προσθέτουμε ισοτιμίες συναλλάγματος εξωτερικού. Δεν προσθέτουμε πάνω στις επιπλέον χρεώσεις και δεν χρεώνουμε παραπάνω για συναλλαγές που πραγματοποιούνται το σαββατοκύριακο. Προσφέρουμε τις αληθινές ισοτιμίες, και, όταν οι πελάτες μας πραγματοποιούν συναλλαγές στο εξωτερικό, βλέπουν την ισοτιμία που παίρνουν σε πραγματικό χρόνο.

Χάρη στην υπερσύγχρονη τεχνολογία μας και το χωρίς υποκαταστήματα δίκτυο μας, η N26 έχει σημαντικά χαμηλότερο λειτουργικό κόστος και μεταφέρει αυτά τα πλεονεκτήματα κόστους στους πελάτες της, προσφέροντας ένα δωρεάν βασικό λογαριασμό και εξαλείφοντας τις χρεώσεις για τις βασικές τραπεζικές υπηρεσίες.

Διαθέτετε προϊόντα που απευθύνονται σε freelancers και αυτοαπασχολούμενους. Ποια τα οφέλη που προσφέρονται από αυτά και ποια η διαφορά τους από τις υπόλοιπες υπηρεσίες της N26;

Ναι, ονομάζεται N26 Business You και το λανσάραμε στην Ελλάδα την περασμένη εβδομάδα. Το N26 Business You είναι ένας premium συνδρομητικός τραπεζικός λογαριασμός, σχεδιασμένος ειδικά για ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους. Προσφέρει όλα τα οφέλη του N26 You, με επιπλέον 0,1% cashback στις αγορές.

Τα premium προϊόντα μας προσφέρουν πληρωμές και αναλήψεις χωρίς χρεώσεις στο εξωτερικό, με ολοκληρωμένη ταξιδιωτική ασφαλιστική κάλυψη, τόσο στη χώρα του πελάτη όσο και στο εξωτερικό.

Το N26 Business You περιέχει ένα εκτενές ασφαλιστικό πακέτο από την Allianz Assistance που περιλαμβάνει αποζημίωση για καθυστερήσεις πτήσεων και απώλεια αποσκευών, κάλυψη για ποδήλατο και scooter, αλλά και ιατρικά επείγοντα, συμπεριλαμβανομένης της οδοντιατρικής κάλυψης και των χειμερινών σπορ.

Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με την Allianz και τις παροχές που προσφέρονται μέσω αυτής. Τι σημαίνει η συγκεκριμένη συνέργεια για τους χώρους της τραπεζικής και των ασφαλιστικών;

Η N26 λειτουργεί ως το χρηματοοικονομικό «σπίτι» των πελατών. Προσφέρουμε μια ασφαλή, ευέλικτη και διαφανή τραπεζική εμπειρία, σχεδιασμένη για να υποστηρίζει απρόσκοπτα τον τρόπο που εκείνοι έχουν αποφασίσει να ζουν και να χρησιμοποιούν την τράπεζά τους κάθε μέρα. Μιας και η νοοτροπία και ο τρόπος σκέψης των πελατών μας δεν γνωρίζει σύνορα, η συνεργασία μας με την Allianz προσφέρει στους πελάτες μας άλλο ένα επίπεδο απλότητας και εξαλείφει το στρες της αναζήτησης προσιτής κάλυψης.

Το ασφαλιστικό πακέτο με την Allianz περιλαμβάνει:

  • Κάλυψη ιατρικού επείγοντος για έως €1.000.000 και η πολιτική δεν καλύπτει μόνο τους πελάτες της N26 – αλλά και τον/την σύζυγο και τα παιδιά του.
  • Κάλυψη για car, bike και scooter sharing έως €20,000 για ζημιές που προέκυψαν σε ένα share όχημα που οι πελάτες μας μπορεί να χρησιμοποίησαν.
  • Προστασία πτήσης και αποσκευών που καλύπτει τους πελάτες για καθυστερήσεις πτήσεων, χαμένες ή καθυστερημένες αποσκευές και κάλυψη για περικοπές και ακυρώσεις ταξιδιών.

Μαζί με όλα τα παραπάνω, το ασφαλιστικό πακέτο των Metal πελατών μας, προσφέρει και κάλυψη για κλοπή και ζημιά του smartphone έως €1.000 και έως €20.000 για ζημιά σε ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα στο εξωτερικό.

Αποτελείτε μια ψηφιακή τράπεζα. Ποιο είναι το επίπεδο της ασφάλειας που προσφέρετε στους πελάτες σας; Ποιο το πλαίσιο λειτουργίας και οι σχετικές «δικλείδες» ασφαλείας;

Όσο οι συστημικές τράπεζες συνεχίζουν να αγνοούν τους πελάτες τους με αυξημένες χρεώσεις και αδύναμη ασφάλεια σε επίπεδο IT, οι Έλληνες πελάτες στρέφουν την προσοχή τους σε μία πραγματικά ασφαλή, ψηφιακή mobile τραπεζική εμπειρία που έχει τον πελάτη στο επίκεντρο. Ως μία fully licensed bank υπό την επίβλεψη της σεβαστής Γερμανικής ρυθμιστικής αρχής BaFin, η ψηφιακή φύση της N26 τροφοδοτεί μια εξαιρετικά ασφαλή πλατφόρμα ώστε οι χρήστες να κρατούν τα χρήματα και την ταυτότητά τους ασφαλή. Επενδύουμε συνεχώς στις δικλείδες ασφαλείας μας ώστε να ενισχύσουμε την ακεραιότητα του προϊόντος μας αλλά και των μέτρων κατά του οικονομικού εγκλήματος. Ως μία υψηλά ρυθμιζόμενη και fully licensed τράπεζα, περισσότεροι από 3,5 εκατομμύρια πελάτες εμπιστεύονται την τραπεζική εμπειρία της N26. Ο βασικός μας στόχος είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες ενώ συμμορφωνόμαστε και με όλες τις ρυθμιστικές απαιτήσεις.

Πριν από μερικούς μήνες, η γερμανική ρυθμιστική Αρχή BaFin σας κάλεσε να πραγματοποιήσετε βελτιώσεις, όσον αφορά στις διαδικασίες που υιοθετείτε και το προσωπικό. Πώς προχωράει η συγκεκριμένη διαδικασία;

Όπως πάντα, παίρνουμε την τραπεζική μας ευθύνη πολύ σοβαρά και έχουμε εργαστεί ολοταχώς για να εκπληρώσουμε τις απαιτήσεις που ορίστηκαν από την BaFin.

Μέρες μετά την έκδοση της διαταγής, η ομάδα κατά του ξεπλύματος χρήματος είχε ήδη ολοκληρώσει την επεξεργασία όλων των εκκρεμών συναλλαγών που το σύστημά μας είχε αναγνωρίσει ως παράτυπες ή ασυνήθεις. Επιπλέον, αναπτύξαμε τη λειτουργική σταθερότητα για να αποφύγουμε μελλοντικές καθυστερήσεις. Έχουμε επίσης εισάγει νέες αναλύσεις που μας βοηθούν να στοχεύσουμε σε συγκεκριμένα μοτίβα απάτης, που οδήγησαν σε μία πτώση σε υποθέσεις AML από την εφαρμογή τους.

Συνεχίζουμε να επενδύουμε σημαντικά στην επέκταση της ομάδας μας κατά του ξεπλύματος χρήματος και οικονομικού εγκλήματος. Επιπλέον, εκπαιδεύουμε με συνέπεια τις ομάδες μας ώστε να πληρούν τα υψηλά πρότυπα του κλάδου και να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την ποιότητα τεκμηρίωσης της πρόληψης ξεπλύματος χρήματος και τις υφιστάμενες διαδικασίες και ροές εργασίας.

Φτάσαμε τους 1.500 εργαζόμενους έως το τέλος του έτους, που ήταν ο στόχος μας. Στο μέτωπο του customer care, έχουμε βελτιώσει ραγδαία τις ικανότητές μας στην Εξυπηρέτηση Πελατών ώστε να εξασφαλίζουμε πως οι πελάτες μας έχουν τη δύναμη να πραγματοποιούν μελετημένες αποφάσεις γρήγορα. Το Customer Service είναι πλέον διαθέσιμο από τις 7:00 π.μ. – 11:00 μ.μ. (CEST) 7 ημέρες την εβδομάδα και προσφέρει υπηρεσία callback για επείγοντα και μια 24/7 hotline για το μπλοκάρισμα χαμένων ή κλεμμένων καρτών.

Η N26 θα συνεχίσει να παρέχει την καλύτερη δυνατή τραπεζική εμπειρία στους έμπιστους πελάτες της, ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με όλες τις ρυθμιστικές απαιτήσεις και παραμένουμε αισιόδοξοι πως θα εφαρμόσουμε όλες τις απαιτήσεις πριν από την ημερομηνία που έχει ορίσει η BaFin.

Επιστρέφοντας στο θέμα της ελληνικής αγοράς, ποιες είναι οι αναπτυξιακές ευκαιρίες που υπάρχουν για την N26 στην Ελλάδα; Και ποιοι οι επόμενοι στόχοι σας για τη συγκεκριμένη αγορά;

Η N26 πραγματοποίησε ένα soft launch στην Ελλάδα το 2017 και αξιοποίησε τα τελευταία χρόνια για να συλλέξει πληροφορίες ώστε να κατανοήσει τους Έλληνες πελάτες και το τραπεζικό πεδίο της χώρας. Σχεδιάζουμε να αυξήσουμε σημαντικά την επένδυση μας στην Ελλάδα το 2020, καθώς βλέπουμε μια τεράστια ζήτηση από τους Έλληνες πελάτες για καλύτερα τραπεζικά προϊόντα.

Το 2ο εξάμηνο του 2019, διορίστηκα ως General Manager of Developing European Markets για να οδηγήσω την επέκταση της N26 στην Ελλάδα, με στόχο να προσφέρουμε μία ανώτερη τραπεζική εμπειρία στους Έλληνες πελάτες.

Οι Έλληνες πελάτες συγκεκριμένα, έχουν υποφέρει στα χέρια των συστημικών τραπεζών. Ο εξαναγκασμός των ανθρώπων να πληρώσουν για πολύ βασικές υπηρεσίες είναι κάτι στο οποίο η N26 διαφωνεί κάθετα. Η N26 γεννήθηκε με σκοπό να δημιουργήσει μια τραπεζική εμπειρία που θα είναι διαφανής, καινοτόμα και εξατομικευμένη, ώστε ο οποιοσδήποτε να έχει πρόσβαση σε μια καλύτερη τραπεζική εμπειρία.

Γενικότερα, βλέπουμε να αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο ο ανταγωνισμός γύρω από τις digital banks και τις fintech υπηρεσίες. Πώς βλέπετε να εξελίσσεται ο συγκεκριμένος τομέας μέσα στα επόμενα χρόνια; Ποιος ο ρόλος των «παραδοσιακών» τραπεζών, πώς θα μετασχηματιστούν αυτές;

Αυτήν τη στιγμή παρατηρούμε τεράστιες αλλαγές στον τραπεζικό τομέα που οδηγούνται από την εξέλιξη του ψηφιακού πεδίου. Κοιτώντας μπροστά και σχεδιάζοντας την στρατηγική μας για το μέλλον, δε σκεφτόμαστε σε όρους challenger – αλλά σκεφτόμαστε πως ο κόσμος θέλει να χρησιμοποιεί την τράπεζά του και τα εργαλεία που χρειάζεται για να διαχειρίζεται τα οικονομικά του.

Η N26 έχει επανασχεδιάσει τον τραπεζικό τομέα για το smartphone. Δεν σχεδίασε άλλο ένα interface ή μια εφαρμογή για να την προσθέσει σε ένα ήδη υπάρχον προϊόν με απαρχαιωμένες δομές πληροφορικής. Δεν έχει να κάνει ούτε με το frontend ή την ίδια την εφαρμογή. Κάθε βασική διαδικασία πρέπει να είναι συμβατή με το mobile banking ώστε να προσφέρει τα οφέλη μιας πραγματικά mobile τραπεζικής εμπειρίας. Αποτελέσαμε την πρώτη πραγματικά mobile τράπεζα της αγοράς και οι ρυθμοί ανάπτυξής μας αποδεικνύουν πως η στρατηγική μας είναι η σωστή, αφού η ζήτηση για mobile banking είναι τεράστια.

Για το κλείσιμο, σε ποιους άξονες θα κινηθεί η γενικότερη στρατηγική της N26 μέσα στα επόμενα χρόνια; Ποιοι οι στόχοι που έχουν τεθεί;

Το όραμα της N26 είναι να φτάσει τους 100 εκατομμύρια χρήστες στον επόμενο χρόνο. Για να πραγματοποιήσουμε αυτόν τον στόχο, εξετάζουμε ευκαιρίες παγκόσμιας επέκτασης και συνεχίζουμε να ενδυναμώνουμε το προσφερόμενο προϊόν μας, την τεχνολογική μας καινοτομία και την ανάπτυξη των πελατών μας στις αγορές της Ευρώπης και των Η.Π.Α.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr