NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Κ. Καζούρης: Καινοτομία και τεχνολογία βρίσκονται στο DNA της Goodyear από το 1898

Κ. Καζούρης: Καινοτομία και τεχνολογία βρίσκονται στο DNA της Goodyear από το 1898

Ο Κωνσταντίνος Καζούρης, Εμπορικός Διευθυντής Επιβατικών της Goodyear Ελλάς για την Ελλάδα και την Κύπρο, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr για την παρουσία της εταιρείας στην χώρα μας αλλά και για το πώς επηρεάζουν οι εξελίξεις γύρω από τις νέες τεχνολογίες ένα brand με ιστορία 120 ετών.

Ποια είναι, αυτή τη στιγμή, η παρουσία της Goodyear στην Ελλάδα; Πόσες πωλήσεις πραγματοποιούνται; Υπάρχουν σχέδια για περαιτέρω επέκταση και επενδύσεις;

Το 2019, η Goodyear συμπλήρωσε 52 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Όλα αυτά τα χρόνια, η εταιρεία έχει συμβάλει καθοριστικά τόσο στην ανάπτυξη του κλάδου του ελαστικού όσο και στη δημιουργία θέσεων εργασίας, έχοντας καταξιωθεί ως μία εταιρεία συνυφασμένη με την καινοτομία, την τεχνολογία αλλά και την ασφάλεια στην συνείδηση των ανθρώπων.

Παρά τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος, στη Goodyear έχουμε καταφέρει να παραμείνουμε κερδοφόροι, με τον κύκλο εργασιών μας για το 2018 να διαμορφώνεται στα 38.922.560,26 ευρώ. Όσον αφορά στο μέλλον, σαφώς και υπάρχουν σχέδια για επενδύσεις σε όλα τα κανάλια διανομής, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στον κλάδο του retail. Το 2020, η Goodyear θα εστιάσει στην ανάπτυξη του δικτύου PREMIO, το οποίο λειτουργεί ήδη στην υπόλοιπη Ευρώπη με επιτυχία και έρχεται στην ελληνική αγορά με κύριο στόχο την βελτίωση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών των καταστημάτων λιανικής προς τον καταναλωτή.

Μιλήστε μας, συνοπτικά, για τις λύσεις που προσφέρει η Goodyear σε επαγγελματίες και σε εταιρείες που διαχειρίζονται στόλους οχημάτων.

Καταρχάς θα ήθελα να επισημάνω ότι η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας όσον αφορά την «ψηφιοποίηση» έχει αλλάξει ριζικά το συγκεκριμένο κλάδο και η Goodyear, ως ηγέτιδα εταιρεία στην προμήθεια ελαστικών των fleet εταιρειών, εφαρμόζει λύσεις προς αυτήν την κατεύθυνση.

Πιο συγκεκριμένα, είμαστε έτοιμοι για την εφαρμογή στην ελληνική αγορά ενός νέου συστήματος με την ονομασία FOS (Fleet Online Solutions). Πρόκειται για ένα πανευρωπαϊκό ψηφιακό πρόγραμμα εξυπηρέτησης μεγάλων στόλων οχημάτων που παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών προσαρμοσμένο ειδικά στις ανάγκες τους.

Το σύστημα βελτιώνει σημαντικά τη διαχείριση του στόλου οχημάτων, προσφέροντας απλοποίηση των διαδικασιών και σημαντική εξοικονόμηση χρόνου.

Ποιες θα ξεχωρίζατε ως τις σημαντικότερες καινοτομίες που φέρνει, πλέον, η εταιρεία σας στην αγορά του ελαστικού;

Στη Goodyear έχουμε εντοπίσει τέσσερις μεγάλες τάσεις που θα διαμορφώσουν στο μέλλον την αγορά του αυτοκινήτου και συνολικά την μετακίνηση: οι Στόλοι Οχημάτων (Fleets), τα Αυτόνομα Οχήματα (Autonomous Vehicles), τα Συνδεδεμένα Οχήματα (Connected Vehicles) και τα Ηλεκτρικά Οχήματα (Electronic Vehicles).

Ονομάζουμε τις νέες αυτές τάσεις ως F.A.C.E. του νέου «οικοσυστήματος» μετακίνησης.

Επιγραμματικά θα συνοψίσω αυτές τις τάσεις που αλλάζουν ριζικά το τοπίο:

  • Οι στόλοι οχημάτων (Fleet) θα επηρεαστούν από την αναπτυσσόμενη νέα τάση του Car Sharing η οποία και θα αναδιαμορφώσει τον κλάδο μας μέχρι το 2030
  • Τα Αυτόνομα Οχήματα (Autonomous Vehicles) είναι βέβαιο ότι θα αλλάξουν την αγορά των ελαστικών, κατά την εκτίμησή μας με θετικό τρόπο
  • Αναφορικά με τη Συνδεσιμότητα (Connectivity) δεν είναι τόσο μακρινό ένα μέλλον που τα αυτοκίνητα θα επικοινωνούν μεταξύ τους ή με τον ιδιοκτήτη τους μέσω κινητού ή ακόμη και με τα εξαρτήματά τους
  • Τέλος, τα Ηλεκτρικά Οχήματα (Electronic Vehicles) θα είναι η λύση στις ανησυχίες και στο ρυθμιστικό πλαίσιο πολλών χωρών για το περιβάλλον, αλλάζοντας τον ίδιο τον κόσμο και όχι απλά την αυτοκίνηση ή τον κλάδο των ελαστικών

Διαβλέπουμε λοιπόν ένα συναρπαστικό μέλλον ως Goodyear και εργαζόμαστε σκληρά, ώστε να αποκωδικοποιήσουμε αυτές τις νέες τάσεις και τις επιπτώσεις τους τόσο για εμάς όσο και για τους πελάτες μας.

Πώς επηρεάστηκε η αγορά του ελαστικού και η πορεία της Goodyear στην Ελλάδα στα χρόνια της οικονομικής κρίσης;

Είναι γεγονός ότι η κατηγορία των ελαστικών αυτοκινήτων υπέστη μια πολύ σημαντική πτώση σε όγκο αλλά και σε αξία κατά τη διάρκεια της κρίσης, που άγγιξε το 25% του όγκου της συγκριτικά με το 2008 και άρχισε να ανακάμπτει από το 2013.

Ο όμιλος Goodyear, μέσα σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες για όλους συνθήκες και παρά τις απώλειες πωλήσεων λόγω της αγοράς που συρρικνώθηκε, κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό του χάρη στο καινοτόμο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο που διαθέτει και τα επιτυχημένα νέα λανσαρίσματα προϊόντων, ισχυροποιώντας έτσι την θέση του στην ελληνική αγορά.

Στην εδραίωση της θέσης μας στην αγορά έπαιξαν εξίσου σημαντικό ρόλο και οι συνεργάτες μας οι οποίοι αποτελούν το σηματικότερο περιουσιακό μας στοιχείο, καθότι οι σημαντικοί δεσμοί συνεργασίας που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια μαζί τους μας βοήθησαν να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις της κρίσης.

Γενικότερα, τι αναζητά σήμερα ο Έλληνας από τα ελαστικά του οχήματος του; Ποιες είναι οι τάσεις που υπάρχουν και πόση σημασία δίνουμε, ως καταναλωτές, στο θέμα της ασφάλειας;

Στη Goodyear, έχουμε ως απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια του οδηγού. Τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και της μείωσης του εισοδήματος, πολλοί καταναλωτές επέλεξαν να στραφούν σε πιο οικονομικές λύσεις ή ακόμα και σε μεταχειρισμένα ελαστικά, έχοντας ως κύριο γνώμονα την τιμή αγοράς των προϊόντων και βάζοντας σε δεύτερη προτεραιότητα την ασφάλεια. Σήμερα, παρατηρούμε ότι οι συνθήκες αλλάζουν καθώς η επιλογή των μεταχειρισμένων ελαστικών αποδείχτηκε μη ενδεδειγμένη. Ο Έλληνας καταναλωτής είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος όσον αφορά στην οδική ασφάλεια. Συνεπώς, κατά τη διάρκεια της κρίσης, τα premium ελαστικά παρέμειναν η κυρίαρχη κατηγορία στην ελληνική αγορά.

Ποιος είναι ο ρόλος των νέων τεχνολογιών, του cloud και του Internet of Things σε έναν τομέα όπως τα ελαστικά των αυτοκινήτων;

Εφαρμόζοντάς διαρκώς νέες τεχνολογίες καταφέρνουμε να επεκτείνουμε τα όρια επιδόσεων των ελαστικών. Η Goodyear είναι μία εταιρεία που επενδύει σημαντικούς πόρους στο R & D, έχοντας παρουσιάσει εντυπωσιακά επιτεύγματα όπως:

  • To ελαστικό Oxygene, μια μοναδική δομή που δημιουργείται από ζωντανά βρύα που αναπτύσσονται μέσα στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού, υλοποιεί το όραμα για μια λύση που προσφέρει άνεση, ασφάλεια και αειφόρα μετακίνηση μέσα στην πόλη.
  • Το Ευφυές πρότυπο ελαστικό, ένα πλήρες πληροφοριακό σύστημα ελαστικών που περιλαμβάνει ελαστικό, αισθητήρες και cloud-based αλγόριθμους, όπου όλα μαζί λειτουργούν ώστε να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με τους χειριστές μέσω μιας εφαρμογής για κινητά
  • Το EfficientGrip Performance, με την τεχνολογία Electric Drive, ένα πρωτότυπο ελαστικό για την αυξανόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το 2019
  • Πρότυπο ελαστικό Goodyear Aerο, ένα ελαστικό «δύο σε ένα», σχεδιασμένο για τα αυτόνομα, ιπτάμενα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

H Goodyear έχει πίσω της μια ιστορία 120 ετών. Ποιοι παράγοντες θα λέγατε πως είναι οι πιο σημαντικοί για να έχει ένα brand μια τόσο μεγάλη πορεία στον χρόνο;

Η καινοτομία και η τεχνολογία βρίσκονται στο DNA της Goodyear από την ημέρα της ίδρυσης της το 1898 και αποτελούν δομικό συστατικό της επιτυχίας μας αυτά τα 120 χρόνια. Η δέσμευση στην ποιότητα και την ασφάλεια αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση που χαρακτηρίζει κάθε ενέργεια της εταιρείας μας. Δεν επαναπαυτήκαμε ποτέ στα επιτεύγματά μας, επειδή μέσα από τις ανακαλύψεις μας προσφέρουμε διαρκώς νέες και καλύτερες εμπειρίες στους οδηγούς και στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό το πάθος και η προσήλωση για υπεροχή και δημιουργικότητα μας βοήθησε να καταξιωθούμε στη συνείδηση των καταναλωτών, ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής ελαστικών στον κόσμο, με 69.000 εργαζομένους και 52 εργοστάσια παραγωγής σε 22 χώρες.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα για τη Goodyear; Γύρω από ποιους άξονες θα κινηθεί η ανάπτυξη των προϊόντων της και τι μπορούμε να περιμένουμε στο άμεσο μέλλον από την αγορά των ελαστικών;

Προβλέπουμε τη μετάβαση σε ένα Νέο Οικοσύστημα για την αυτοκίνηση ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης νέων τεχνολογιών, του αυξανόμενου ανταγωνισμού, της πίεσης για μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος και της αλλαγής των καταναλωτικών συμπεριφορών, που περιγράφονται με το ακρωνύμιο FACE. Στην προσπάθειά μας να αποκωδικοποιήσουμε αυτές τις τάσεις, είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στις επιδόσεις και την πελατοκεντρική μας προσέγγιση. Παράλληλα με την αυτοκίνηση, τους πελάτες και τα προϊόντα μας εξελισσόμαστε και οι ίδιοι ως εταιρεία γιατί το μέλλον μας είναι ταυτισμένο με την εξέλιξη.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr