NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Copywriting για εκπαιδευτικά ιδρύματα: 4 λόγοι που το χρειάζεστε

Copywriting για εκπαιδευτικά ιδρύματα: 4 λόγοι που το χρειάζεστε

​Πόσο καλά γνωρίζουν το κέντρο σας οι μαθητές που σας επισκέπτονται; Έχουν ψάξει από πριν τι προσφέρετε, έμαθαν για εσάς από φίλους, ή απλώς είδαν φως και... μπήκαν;

Σε πολλά εκπαιδευτικά ιδρύματα παρατηρείται το φαινόμενο να ξεγράφονται μαθητές άρον άρον με τη δικαιολογία ότι δεν είχαν καταλάβει ακριβώς τη φύση του μαθήματος από την αρχή. Πολλοί ιδιοκτήτες νηπιαγωγείων και φροντιστηρίων στηρίζουν μια ξεχωριστή μέθοδο διδασκαλίας. Μέχρι όμως να αρχίσουν να την εξηγούν στους γονείς και να την εφαρμόζουν, φτάνουν τα Χριστούγεννα και «χαλαρώνουν» τις αρχές τους για να βγει η ύλη. Αν το εκπαιδευτικό σας ίδρυμα έχει site και ένα μικρό ή μεγάλο μέρος των πελατών σας έρχεται από εκεί, τότε μπορεί να ήρθε η ώρα να επενδύσετε σε έναν καλό copywriter. Ποιοι είναι οι λόγοι λοιπόν που μια επιχείρηση εκπαιδευτικής φύσης χρειάζεται δημιουργία περιεχομένου και έναν καλό copywriter για να το κάνει;

1. Για να προσελκύσετε τους «σωστούς» πελάτες

Σε κάποιες περιπτώσεις, το όνομα και μόνο της επιχείρησης είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς τι είδος εκπαιδευτικού κέντρου είστε, πχ «νηπιαγωγείο», «φροντιστήριο ξένων γλωσσών για παιδιά και εφήβους». Τι γίνεται όμως στην περίπτωση μιας μουσικής σχολής που προσφέρει μαθήματα drop-in; Αν το έχει καταλάβει εξαρχής ένας μαθητής με μη ευέλικτο πρόγραμμα, σαφώς θα ενδιαφερθεί. Το πρόγραμμα στο ίντερνετ με επεξήγηση της κάθε δραστηριότητας είναι από τα πρώτα πράγματα που θα αναζητήσει διαδικτυακά ο ενδιαφερόμενος. Όπως επίσης και στην περίπτωση μιας σχολής που πραγματοποιεί μαθήματα νηπιακής ηλικίας με συνοδεία γονέων. Όταν έχει διευκρινιστεί στο site, θα έρθουν εκείνοι που θέλουν να περάσουν χρόνο με το παιδί τους και όχι εκείνοι που αναζητούν μαθήματα με παράλληλη φύλαξη.

Μήπως το φροντιστήριο σας βασίζεται στη βιωματική μάθηση; Σε αυτή την περίπτωση ένας γονιός που στηρίζει την μέθοδο της αποστήθισης και της μετάφρασης, θα απογοητευτεί όταν στο σπίτι μετά το πρώτο μάθημα το παιδί του δεν έχει να διαβάσει ορθογραφία. Μπορεί να σκέφτεστε ότι όλα αυτά μπορούν να αποσαφηνιστούν από κοντά με λεπτομέρεια αλλά σε περιόδους αιχμής όπως είναι ο Σεπτέμβριος, πιο πιθανό είναι να διαφύγουν χρήσιμες πληροφορίες σε ένα πολυσύχναστο κέντρο παρά το αντίθετο. Κάνοντας ξεκάθαρες τέτοιες λεπτομέρειες στο site σας, προσελκύετε ακριβώς εκείνους τους πελάτες που αναζητούν τις υπηρεσίες σας.

2. Για να δώσετε σαφή εικόνα των υπηρεσιών που προσφέρετε στους δυνητικούς σας πελάτες

Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε τι προσφέρει ένα φροντιστήριο αγγλικών. Όμως η ποικιλομορφία των εκπαιδευτικών μεθόδων και των παιδαγωγικών προσεγγίσεων στις μέρες μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη εξειδίκευσης. Εάν, για παράδειγμα, είστε κέντρο που προσφέρει απογευματινά μαθήματα μαθηματικών και ρομποτικής για παιδιά δημοτικού και γυμνασίου, μπορεί να περνούν ενδιαφερόμενοι απ’ έξω χρόνια και να μην έχουν προσέξει ότι το κέντρο σας τους αφορά. Η φυσική παρουσία είναι το σημείο εκκίνησης.

Η διαδικτυακή παρουσία είναι η κατάλληλη ώθηση για να απογειωθεί μια επιχείρηση. Μπορεί να έχετε ένα κέντρο με προσχολικές δραστηριότητες και στο site σας να μην το εξηγείτε περαιτέρω. Μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις που δέχονται αυτά τα κέντρα είναι «Ναι, γεια σας! Τι είστε εκεί;». Έχοντας μια ξεκάθαρη και λεπτομερή περιγραφή των υπηρεσιών σας, θα αποφύγετε να απαντάτε συνεχώς σε τηλεφωνήματα που έχουν καλέσει σε αναζήτηση παιδικού σταθμού ή παιδότοπου. Φυσικά είναι κι αυτό μέσα στο πρόγραμμα αλλά σκεφτείτε πόσο χρόνο θα γλιτώνατε αν οι μισοί από αυτούς είχαν μια ξεκάθαρη εικόνα από το site σας πριν καλέσουν. Γνωρίζοντας περί τίνος πρόκειται, εκείνοι που σας καλούν είναι πολύ κοντά στο να προβούν σε αγορά.

3. Για να δείξετε τι σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας

Στην εποχή που το digital marketing έχει εισβάλλει για τα καλά στη ζωή μας, όταν το site του νηπιαγωγείου σας έχει μια διεύθυνση, μια παράγραφο για τις αξίες του και καμιά εικοσαριά φωτογραφίες από εκδρομές στο πάρκο της γειτονιάς, απλώς δεν είναι αρκετό. Η καλή φήμη και τα φυλλάδια στο γραμματοκιβώτιο μπορούν να προσελκύσουν κόσμο αλλά για κάποιον που επιθυμεί να κάνει έρευνα στο διαδίκτυο, το δικό σας σχολείο θα προσπεραστεί γρήγορα. Μήπως είστε σχολή χορού που μοιράζει τους μαθητές ανάλογα με την ηλικία και όχι μόνο με το επίπεδο; Αναφέροντάς το, θα σας επιλέξει πιο εύκολα ένας έφηβος που δεν θέλει να βρεθεί ξαφνικά με συμμαθητές από 7 έως 60 χρονών.

Ένας copywriter θα τονίσει την οποιαδήποτε καινοτομία ή διαφορά που προσφέρετε. Μήπως κάνετε μουσικοκινητική με έμφαση στο χορό και στα όργανα Ορφ; Το φροντιστήριο σας που προετοιμάζει μαθητές για τις πανελλαδικές εξετάσεις προσφέρει δικά του εγχειρίδια μελέτης; Αν δεν αναφερθείτε στα δυνατά σας σημεία στο site, είναι σαν να μην τα έχετε για τους πελάτες που θα ψάξουν στο ίντερνετ. Ο copywriter μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε όλα αυτά που κάνουν το κέντρο σας ξεχωριστό με τα σωστά keywords και το σωστά δομημένο περιεχόμενο.

4. Για να αποκτήσετε περισσότερες εγγραφές

Ας μη γελιόμαστε, αυτοσκοπός είναι στην τελική η προσέλκυση μαθητών. Τελικός στόχος του περιεχομένου σας είναι να σας προτιμήσει ο δυνητικός πελάτης που θα μελετήσει τι ακριβώς προσφέρετε, εφόσον ταιριάζει στις ανάγκες του. Οι στόχοι, η φιλοσοφία και τα προτερήματά σας πρέπει να είναι ξεκάθαρα στον χρήστη. Και τι καλύτερος τρόπος από το έξυπνο και σαφές περιεχόμενο που δεσπόζει στη σελίδα σας αμέσως μόλις εμφανιστεί η επωνυμία του δικού σας κέντρου. Χρησιμοποιώντας τα σωστά keywords, θα εμφανίζεστε πιο συχνά στα άτομα που θέλουν να μάθουν για σας. Οι πληροφορίες που παρέχετε στο site, όταν είναι αναλυτικές και εύστοχες, προετοιμάζουν το έδαφος για τη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Ταυτόχρονα, δείχνετε επαγγελματισμό και αυτοπεποίθηση για τη γνώση του αντικειμένου σας.

Ανακεφαλαιώνοντας, οι χρήστες που θα αναζητήσουν υπηρεσίες σαν τις δικές σας, θα ενδιαφερθούν για το online περιεχόμενο που θα βρουν, θα μάθουν ακριβώς τι έχετε να προσφέρετε και έτσι υπάρχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να σας εμπιστευτούν. Μπορείτε επίσης, ακριβώς κάτω από το περιεχόμενό σας, να ζητήσετε ένα email από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας ώστε να επωφεληθούν από κάποια προσφορά ή ένα δωρεάν δοκιμαστικό μάθημα. Το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι ο copywriter που θα επιλέξετε να μπορεί να απευθυνθεί στο κοινό σας με τον τρόπο που θα του μιλούσατε εσείς οι ίδιοι, να εκφράζει δηλαδή την προσέγγιση που ακολουθείτε και τη μοναδικότητα της επιχείρησής σας.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr