NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

Start ups: Fans Engagement χωρίς budget

Start ups: Fans Engagement χωρίς budget

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν ακολουθείτε σωστή στρατηγική για τη σελίδα σας στο Facebook, ή αν η στρατηγική σας έχει φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα στο Start up σας τόσο εντος Facebook όσο και εκτός Facebook;

Πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε ενεργοποίηση στα social media πρέπει να έχετε δημιουργήσει τη σωστή στρατηγική για οποιοδήποτε μέσο σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε. Πλέον το content strategy όσο και το social media strategy είναι αλληλένδετα και το ένα επηρεάζει το άλλο.

Τι γίνεται όμως αν ενώ έχετε δημιουργήσει στρατηγική σας για το Facebook page σας, ανακαλύπτετε οτι δεν έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα σε engagement;

Θα σας παρουσιάσουμε τρεις απλούς τρόπους για να αυξησετε το engagement στη σελίδα του Start up σας και να δημιουργήσετε το επιθυμητό buzz γύρω από αυτό.

1. Μελετήστε τα Insights του Facebook

Μελετήστε προσεκτικά τα insights της σελίδας σας στο Facebook. Ανακαλύψτε τα posts που έχουν το μεγαλύτερο virality και εστιαστείτε στη δημιουργία posts με αντίστοιχο περιεχόμενο. Τις περισσότερες φορές posts τα οποία αναφέρονται στο ίδιο το Start up αλλά με funny τρόπο ή με creative τρόπο συνήθως έχουν πολύ μεγαλύτερο engagement από όλα τα υπόλοιπα.

2. Βασιστείτε στο insight των fan σας

Δείτε αναλυτικά τι ακριβώς σχολιάζουν στη σελίδα σας και τι είναι αυτό που πραγματικά ενδιαφέρει τους ίδιους. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε καμπάνιες που πραγματικά μπορούν να λύσουν ένα υπαρκτό πρόβλημα των fans σας, για να πάμε και στο επόμενο βήμα από το να μοιράσουμε κι άλλα δώρα μέσα από διαγωνισμούς που δεν έχουν αμεση σχέση με το Start up σας.

3. Δημιουργήστε "like" stοries

Όλοι οι fans έχουν την περιέργεια καθώς και τη θέληση να δουν τις σελίδες να κάνουν ξεχωριστά πράγματα εκτός από απλούς διαγωνισμούς. Δημιουργήστε λοιπον "like" stories στις σελίδες σας. Δηλαδή ενέργειες που προχωράνε ανάλογα με το πόσοι fans έχουν κάνει like κάτω από κάθε post ή πόσοι fans έχουν κάνει like στη σελίδα σας.

Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το παράδειγμα του Iron Man 3. Οι διαχειριστές της σελίδας ζήτησαν από τους fans να κάνουν like για να αποκαλυφθεί το πρώτο trailer της ταινίας.

Άλλο ένα πολύ δυνατό παράδειγμα είναι το Top Gear. Θέλοντας να συγκεντρώσουν 10.000.000 fans, δημιούργησαν ένα "like" story. Ανέβασαν μια φωτογραφία από ένα τροχόσπιτο όπου ζητούσαν από τον κόσμο να κάνει like στη σελίδα τους για να το ανατινάξουν φτάνοντας τους 10.000.000 fans.

Σκεφτείτε λοιπόν έξυπνα μα πάνω απ΄όλα δημιουργικά και αυξήστε πραγματικά το engagement στις σελίδες σας κάνοντας παράλληλα τους fans σας να ενδιαφερθούν πραγματικά για το Start up σας και όχι για τα δώρα που δίνετε.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr