NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Politis Out of Home: Καμπάνια βασισμένη στον πυλώνα «Σεβασμός»

Politis Out of Home: Καμπάνια βασισμένη στον πυλώνα «Σεβασμός»

Στον προσανατολισμό της στην προστασία του περιβάλλοντος και στην ενσωμάτωση της κοινωνικής Εταιρικής Υπευθυνότητας και των αρχών της βιωσιμότητας στην επιχείρηση αναδεικνύει η Politis Οut Οf Ηome μέσω σχετικής ανακοίνωσης, αναφέροντας πως ανακυκλώνει περισσότερο από 10 τόνους σίδερο και 5 τόνους αλουμίνιο τον χρόνο. Παράλληλα η εταιρεία έχει τοποθετήσει στέγαστρα που φωτίζονται με LED εξοικονομώντας τουλάχιστον 30% κατανάλωση ενέργειας και έχουν ήδη τοποθετηθεί τα πρώτα στέγαστρα που φωτίζονται με φωτοβολταϊκά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας η εθελοντική δέσμευση στην ενσωμάτωση της κοινωνικής Εταιρικής Υπευθυνότητας και των αρχών της βιωσιμότητας στην επιχείρησης, συνδέονται με την πεποίθηση ότι αυτή δεν είναι μόνο μια καλή επιχειρηματική πρακτική, αλλά και ένα ηθικό ζήτημα.

Όπως αναφέρεται «μέσα από τα χρόνια, η επιχειρηματική στρατηγική έχει σταθερά επικεντρωθεί στην διατήρηση πρακτικών που προάγουν την «δίκαιη επιχειρηματικότητα» παρέχοντας υψηλού επιπέδου διαφημιστικές υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο, ανταποκρίνεται αποφασιστικά, υιοθετώντας μια μακροπρόθεσμη προοπτική, στις απαιτήσεις των πελατών της, στις ανάγκες που σχετίζονται με την ανάπτυξη των εργαζομένων της, την πολυδιάστατη συμβολή της στην κοινωνία και την προστασία του περιβάλλοντος.

Για την κοινωνία, η Politis Οut Οf Ηome συνδυάζει την επιχειρηματική της επιτυχία με την ανάπτυξη της χώρας και των συνεργατών μας, καθώς και για να υποστηρίξει τις τοπικές κοινωνίες που επηρεάζονται από τις δραστηριότητες της, προκειμένου να συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ευημερίας των πολιτών και της κοινωνίας εν γένει.

Για το περιβάλλον, η Politis Οut Οf Ηome, δεσμεύεται να ενσωματώσει την αειφόρο ανάπτυξη στις δραστηριότητες της και να εφαρμόσει φιλικές προς το περιβάλλον επιχειρηματικές πρακτικές, προκειμένου να μειώσει, όπου είναι εφικτό, τις περιβαλλοντικές της επιπτώσεις, να ευαισθητοποιήσει αλλά και να κινητοποιήσει κάθε πολίτη ξεχωριστά, να αγαπήσει, να προστατέψει και να εκτιμήσει το περιβάλλον που ζει και κινείται καθημερινά.

Στο πλαίσιο αυτό είναι ήδη στον «αέρα» μια καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βασισμένη στην πλατφόρμα επικοινωνίας Σεβασμός.Ο Σεβασμός αγγίζει δυο διαφορετικούς άξονες, τον άξονα περιβάλλον με κεντρικό μήνυμα: “Κανένα σκουπίδι δεν είναι μικρό” και το υπεύθυνο ζην με κεντρικά μηνύματα «φοράμε πάντα ζώνη ασφαλείας» και «οδηγούμε πάντα νηφάλιοι».

Απευθύνεται στο ευρύ κοινωνικό σύνολο με μηνύματα που καλούν τον κόσμο να ακολουθήσει απλές καθημερινές συνήθειες που θα κάνουν τη διαφορά, τόσο για τον εαυτό του όσο και για τους συμπολίτες του.

Οι δράσεις αυτές – οι οποίες θα συνεχιστούν και στο μέλλον, καλύπτοντας ακόμα περισσότερους τομείς εταιρικής κοινωνικής ευθύνης - αποδεικνύουν τη δέσμευση τηςPOLITIS OUT OF HOME και αποσκοπούν στην υιοθέτηση μίας κουλτούρας, μέσα από την οποία θα απορρέει η πρόθεση όλων να λειτουργούν υπεύθυνα απέναντι στην Κοινωνία και το Περιβάλλον, για μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρία έχοντας υιοθετήσει ενεργά τον ρόλο του υπεύθυνου “Πολίτη” απέναντι στην κοινωνία, όλα τα χρόνια που αυτή δραστηριοποιείται αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον και την αφοσίωσή της στην προστασία του περιβάλλοντος ανακυκλώνοντας περισσότερο από 10 τόνους σίδερο και 5 τόνους αλουμίνιο τον χρόνο, ενώ παράλληλα έχει τοποθετήσει στέγαστρα που φωτίζονται με LED εξοικονομώντας τουλάχιστον 30% κατανάλωση ενέργειας και έχουν ήδη τοποθετηθεί τα πρώτα στέγαστρα που φωτίζονται μεφωτοβολταϊκά».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr