NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Βιβλία
ανάγνωση

Κυκλοφορεί η πλήρως ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου «Εταιρική ταυτότητα και εικόνα»

Κυκλοφορεί η πλήρως ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου «Εταιρική ταυτότητα και εικόνα»
06_03_2020 | 20:29 07_03_2020 | 16:14
epixeiro icon Ειδήσεις | Βιβλία

Από τις Εκδόσεις Κριτική κυκλοφορεί η πλήρως ανανεωμένη και διερευνημένη με επιπλέον θέματα και παραδείγματα καλών πρακτικών έκδοση του βιβλίου «Εταιρική ταυτότητα και εικόνα - Από τον σχεδιασμό στην επιτυχία» (2η έκδοση) του Ανδρέα Μήλιου, Διδάκτορα Πολιτειολογίας του Πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης και οικονομολόγου με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ.

«Στο βιβλίο αναδεικνύεται ο κομβικός ρόλος της εταιρικής ταυτότητας ως αναγκαίο υπόβαθρο και οδηγός για τη δημιουργία θελκτικής εικόνας, ανταγωνιστικής επιρροής ισχύος και μεγιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών του μάρκετινγκ. Εξετάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο στρατηγικές, πολιτικές, τακτικές και διαδικασίες της επιχειρηματικής επικοινωνίας και παρέχονται πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα και οδηγούν στην απόκτηση του πολυπόθητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε γλώσσα εύληπτη για όλους».

Ο συγγραφέας δίδαξε και διδάσκει για πολλά χρόνια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στην Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και σε ιδιωτικά κολέγια. Έχει διατελέσει Εθνικός Εμπειρογνώμονας στα Ηνωμένα Έθνη, Πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Αναπληρωτής Πρόεδρος του ταμείου ασφάλισης ΤΑΥΤΕΚΩ και Ειδικός Σύμβουλος στο Υπουργείο Υγείας.

Είναι συγγραφέας των βιβλίων Αρχαία και σύγχρονη δημοκρατία. Διδάγματα από την αρχαία (Σταμούλης 2017), Πόλις και πολίτης στην αρχαία Ελλάδα (Σταμούλης 2007), Η ιδιότητα του πολίτη στην αρχαία Ελλάδα (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 2000), Εταιρική ταυτότητα και εταιρική εικόνα (Σταμούλης 2006), Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ (Σταμούλης 1995) και Die Beteiligung der Buerger an der oefentlichen Verwaltung Athens zur Zeit des Perikles (Peter Lang Verlag 1985).

Το βιβλίο προλογίζει ο Γεώργιος Αυλωνίτης, ο Ομότιμος Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) που έφυγε πρόωρα και απροσδόκητα από την ζωή στις 16/12/2019. Ήταν από τους σημαντικότερους θεμελιωτές της επιστήμης του μάρκετινγκ στην Ελλάδα, απολαμβάνοντας διεθνή αναγνώριση.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr