NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Πτώση 20% στην παγκόσμια αγορά smartphone - Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι

Πτώση 20% στην παγκόσμια αγορά smartphone - Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι

Οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphone σε τελικούς χρήστες μειώθηκαν κατά 20,2% το πρώτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την Gartner, καθώς οι καταναλωτές σταμάτησαν τις δαπάνες για μη απαραίτητα προϊόντα κατά το πρώτο τρίμηνο.

«Η πανδημία προκάλεσε τη χειρότερη πτώση της παγκόσμιας αγοράς smartphone», δήλωσε ο Anshul Gupta, ανώτερος ερευνητής της Gartner. «Οι περισσότεροι από τους κορυφαίους Κινέζους κατασκευαστές και η Apple επηρεάστηκαν σοβαρά από το προσωρινό κλείσιμο των εργοστασίων τους στην Κίνα και τη μείωση των καταναλωτικών δαπανών λόγω του lockdown».

Και οι πέντε πρώτοι μεγαλύτεροι πωλητές smartphone σημείωσαν πτώση το πρώτο τρίμηνο του 2020, εκτός από τη Xiaomi. Οι ισχυρές πωλήσεις συσκευών Redmi σε διεθνείς αγορές και η επιθετική εστίαση στο διαδικτυακό κανάλι οδήγησαν τη Xiaomi σε καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις. Την ίδια στιγμή, παρόλο που οι πωλήσεις smartphone της Samsung μειώθηκαν κατά 22,7% το πρώτο τρίμηνο του 2020, η εταιρεία διατήρησε την πρώτη θέση θέση, με μερίδιο αγοράς 18,5%.

«Το COVID-19 επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις smartphone της Samsung κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Ωστόσο, η πτώση θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερη» δήλωσε ο Gupta. «Η περιορισμένη παρουσία της στην Κίνα και η τοποθεσία των εγκαταστάσεων παραγωγής εκτός της Κίνας απέτρεψαν μια απότομη πτώση».

Η Huawei κατέγραψε τη χειρότερη απόδοση μεταξύ των πέντε κορυφαίων παγκόσμιων κατασκευαστών smartphone το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι πωλήσεις της μειώθηκαν στα 42,5 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας μείωση 27,3% σε ετήσια βάση. Ακόμη και με την πρώτη πτώση πωλήσεων, η Huawei παρέμεινε στη δεύτερη θέση, με μερίδιο αγοράς 14,2%.

«Η Huawei θα έχει μια δύσκολη χρονιά», είπε ο Gupta. «Έχει αναπτύξει το οικοσύστημα Huawei Mobile Service (HMS), αλλά με την έλλειψη δημοφιλών εφαρμογών Google και του Google Play store, είναι απίθανο να προσελκύσει νέους αγοραστές smartphone σε διεθνείς αγορές».

Αν και η Apple δεν εξαρτάται τόσο από την Κίνα όσο η Huawei, η Oppo ή η Vivo, αντιμετώπισε περιορισμούς εφοδιασμού και κλείσιμο καταστημάτων που επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις iPhone το πρώτο τρίμηνο του 2020. Ωστόσο, ο αντίκτυπος της πανδημίας ήταν λιγότερο σημαντικός από ό, τι για άλλες εταιρείες. Οι πωλήσεις iPhone της Apple μειώθηκαν 8,2%, σε 41 εκατομμύρια μονάδες το πρώτο τρίμηνο του 2020.

«Η Apple είχε ένα ισχυρό ξεκίνημα για τη χρονιά χάρη στη νέα σειρά προϊόντων της που παρουσίασε ισχυρή δυναμική παγκοσμίως. Εάν ο COVID-19 δεν συνέβαινε, πιθανότατα θα είχε δει τις πωλήσεις iPhone να φτάνουν σε επίπεδο ρεκόρ το τρίμηνο. Οι διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας και η μείωση των καταναλωτικών δαπανών σταμάτησαν αυτήν τη θετική τάση τον Φεβρουάριο», δήλωσε η Annette Zimmermann, αντιπρόεδρος της Gartner. «Η ικανότητα της Apple να εξυπηρετεί πελάτες μέσω των διαδικτυακών καταστημάτων της και με την παραγωγή της να επιστρέφει σε σχεδόν κανονικά επίπεδα στα τέλη Μαρτίου, βοηθήθηκε η επιστροφή ανάκαμψη ορισμένης από την αρχική δυναμική».

Οι πωλήσεις smartphone της Oppo μειώθηκαν κατά 19,1% το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η offline διανομή της Oppo, η οποία είναι ένα από τα πλεονεκτήματά της, υπέστη πλήγμα, καθώς η εργασία από το σπίτι ανάγκασε τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις να αγοράσουν προϊόντα από το διαδίκτυο. Για να αυξήσει τις πωλήσεις και το μερίδιο αγοράς της, είναι υψίστης σημασίας η Oppo να ενισχύσει το διαδικτυακό της κανάλι.

gartner_2020_smartphones.jpg?mtime=20200602152548#asset:188508


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr