NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Δημόσια Διοίκηση
ανάγνωση

Αυτό είναι το βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό

Αυτό είναι το βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό
04_06_2020 | 22:40 04_06_2020 | 22:41
epixeiro icon Ειδήσεις | Δημόσια Διοίκηση, Τουρισμός

Παρουσιάστηκε σήμερα το βίντεο της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020.

Όπως αναφέρεται «η καμπάνια έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του Ελληνικού Καλοκαιριού που εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας να είσαι με όσους αγαπάς και της επαφής με τη φύση.

Με σύνεση, ενσυναίσθηση και σεβασμό η νέα ταινία προβάλλει αυτή τη μοναδικότητα της Ελλάδας και φιλοδοξεί να δημιουργήσει γύρω από το όνομα της ένα νέο brand, αυτό του Ελληνικού Καλοκαιριού. Ένα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες. Πίσω από αυτή τη διάσταση και τον διαμοιρασμό της ανάγκης του ανθρώπου να ζήσει το δικό του Ελληνικό Καλοκαίρι, δημιουργούνται ταυτόχρονα οι ευκαιρίες για την επόμενη χρονιά. Για το επόμενο βήμα. Για την εξέλιξη της καμπάνιας σε επόμενο στάδιο, με στόχο τη διεύρυνση της σεζόν.

Εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που έχτισε η Ελλάδα μέσα από την διαχείριση του Covid 19, επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση της δημιουργίας της ταινίας με ένα μόνο πλάνο. Το οποίο λειτουργεί ως “καμβάς” πάνω στον οποίο το μήνυμα του Ελληνικού Καλοκαιριού “γράφει” καλύτερα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά πλάνα της χώρας μας».

H Marketing Greece αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς. Η ταινία Endless Greek Summer αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας, ενώ παράλληλα δημιουργείται και η ελληνική εκδοχή της ταινίας με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.

«Η δυνατότητα προσαρμογής της ταινίας σε νέα δεδομένα, στην πιθανή αλλαγή κλίματος τις επόμενες εβδομάδες αλλά και στην ανάγκη για διεύρυνση της σεζόν, προσδίδουν στην καμπάνια ευελιξία και ανάπτυξη γρήγορων αντανακλαστικών» όπως χαρακτηριστικά τονίζεται. Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis – CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ, το Υπουργείο Τουρισμού.

Στον χαιρετισμό του κατά την παρουσίαση της καμπάνιας, ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης τόνισε πως «Ξεκινάμε. Ξεκινάμε οργανωμένα, θέτοντας την υγεία πάνω απ’ όλα. Πρώτον, από τις 15 Ιουνίου ανοίγουμε επιλεκτικά. Με στοιχεία ευρωπαϊκών οργανισμών, αδιάβλητα. Ώστε να μην θέσουμε σε κίνδυνο το αγαθό της υγείας.

Δεύτερον, συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση, έτοιμοι να παρέμβουμε όπου μας πουν οι ειδικοί. Ώστε να έχουμε τον έλεγχο της υγείας μας. Τρίτον, έχουμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής. Ώστε να μην επιτρέψουμε στη νόσο να επεκταθεί. Τέταρτον, ενισχύουμε το ΕΣΥ σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς από την Αθήνα μέχρι το τελευταίο νησί της χώρας μας. Ώστε να έχει ο κάθε πολίτης και ο κάθε τουρίστας την φροντίδα που του αξίζει.

Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα που ονειρεύονται. Κάθε μικρή ή μεγαλύτερη έκπληξη που κρύβει μέσα της, με τη γαλήνη στη ψυχή και στο πνεύμα. Έτσι ώστε η ευχή που συνοδεύει τη χώρα μας στο πέρασμα των αιώνων να ακουστεί αυτή τη φορά, μέσα στο Ελληνικό καλοκαίρι δυνατότερα: «Ευοί – Ευάν, Στην υγειά μας». Το ελληνικό καλοκαίρι που το αξίζουμε φέτος, περισσότερο από ποτέ!

Το ελληνικό καλοκαίρι που το χρειάζονται οι φίλοι μας από το εξωτερικό φέτος,περισσότερο από ποτέ! Αυτό το μήνυμα ξεκινάει σήμερα κι ανοίγει τα φτερά του για να φθάσει στα πέρατα του κόσμου. Ένα μήνυμα που είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα δυναμικής συνέργειας στον χώρο του τουρισμού, ανάμεσα στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα.

Το Υπουργείο Τουρισμού, o EOT, η Marketing Greece, και ο Steve Vranakis ένωσαν τις δυνάμεις τους. Και με τη δημιουργική ιδέα της Frank & Fame, θα ταξιδέψουν την Ελλάδα και το τουριστικό προϊόν της παντού. Θέλουμε ακόμα περισσότερες τέτοιες συμμαχίες, με ακόμα μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στον τουρισμό μας και θα είμαστε καταλύτες για να συμβούν».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr