NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

H Celestino αναθέτει στη Warply τη δημιουργία Loyalty προγράμματος

H Celestino αναθέτει στη Warply τη δημιουργία Loyalty προγράμματος

Tο σχεδιασμό και τη δημιουργία ενός Omni-Channel Loyalty προγράμματος επιβράβευσης πελατών B2C, για τη Celestino ανέλαβε η Warply μετά από κλειστό spec.

Η Celestino είναι μία 100% ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της γυναικείας ένδυσης από το 1974. Με περισσότερα από 40 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, με μία πολύ ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, αρχές που στηρίζονται στον επαγγελματισμό κι ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον, αλλά και με πυρήνα κάθε δραστηριότητας τον πελάτη, η Celestino έχει καταφέρει να συνδυάσει με έναν μοναδικό τρόπο την ανανεωμένη και προσεγγίσιμη εικόνα του Fast Fashion με τις αξίες και την ποιότητα ενός luxury brand. Φέτος, ανάμεσα στις υπόλοιπες αναβαθμίσεις των υπηρεσιών και της ποικιλίας των προϊόντων της, η Celestino επιδιώκει να δώσει στους πελάτες νέες δυνατότητες και προνόμια μέσω της συνεργασίας της με Warply, τόσο διαδικτυακά όσο και στα φυσικά της καταστήματα.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr