NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Βεργίνα: Νέα εταιρική ταυτότητα και λανσάρισμα alcohol free

Βεργίνα: Νέα εταιρική ταυτότητα και λανσάρισμα alcohol free

Με νέα εικόνα, λογότυπο και συσκευασίες κάνει την εμφάνισή της η εμβληματική για την ελληνική ζυθοποιία μπύρα ΒΕΡΓΙΝΑ. Ιδιαίτερη έμφαση στον σχεδιασμό των ετικετών, που επιμελήθηκε η εταιρία k2design, δόθηκε «στην ξεκάθαρη διαφοροποίηση των premium τύπων μπύρας που διαθέτει η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, καθώς και στην ενίσχυση στοιχείων ενιαίας εταιρικής ταυτότητας των 6 διαφορετικών κωδικών, ώστε να συνθέτουν με την πρώτη ματιά την οικογένεια της ΒΕΡΓΙΝΑ».

Το νέο λογότυπο γίνεται κεντρικό σημείο στην οργάνωση της ετικέτας, με σύγχρονη, μίνιμαλ, αλλά ταυτόχρονα στιβαρή γραφή. Εμβληματική η απεικόνιση του λιονταριού που αποκτά τον χαρακτήρα «θυρεού». Κυρίαρχη στη νέα εταιρική ταυτότητα, είναι η αναφορά στη Βύνη Θράκης. Πρόκειται για την πρώτη ύλη που αποτελεί την «ψυχή» της μπύρας.

Την ίδια στιγμή, ένα νέο μέλος έρχεται να προστεθεί στην οικογένεια της ΒΕΡΓΙΝΑ αυτό το καλοκαίρι: H νέα ΒΕΡΓΙΝΑ Alcohol Free, «ελέυθερη» από αλκοόλ (ALC. 0,4% vol), χάρη στη φυσική της ζύμωση διατηρεί την ελαφριά και ταυτόχρονα μεστή γεύση μιας αυθεντικής Lager. Ενώ διαθέτει χαρακτηριστικά, όπως ότι είναι ισοτονική, με μόνο 25 θερμίδες/100ml και περιέχει φολικό οξύ.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, η πρώτη ελληνική ζυθοποιία που καθιέρωσε το 2006 τη Συμβολαιακή Γεωργία στην Ελλάδα, με ένα πρότυπο βυνοποιείο υψηλών προδιαγραφών κι ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο τη ΒΕΡΓΙΝΑ Lager, τη ΒΕΡΓΙΝΑ Red, την πολυβραβευμένη ΒΕΡΓΙΝΑ Weiss, τη ΒΕΡΓΙΝΑ Black, τη ΒΕΡΓΙΝΑ Πορφύρα και τη νέα ΒΕΡΓΙΝΑ Alcohol Free, ανοίγει ένα καινούριο κεφάλαιο στην μακρόχρονη πορεία της.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr