NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Το Photoshop θα βοηθήσει στον εντοπισμό φωτογραφιών που έχουν «πειραχθεί»

Το Photoshop θα βοηθήσει στον εντοπισμό φωτογραφιών που έχουν «πειραχθεί»

​Η Adobe θα προσθέσει στο Photoshop τεχνολογία για την επισήμανση εικόνων με μεταδεδομένα, μέρος μιας προσπάθειας εντοπισμού deepfakes και άλλων προσπαθειών που σχετίζονται με «πειραγμένο» υλικό.

Το πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών της Adobe είναι τόσο επιτυχημένο που η επωνυμία του είναι συνώνυμη με τις επεξεργασμένες φωτογραφίες. Αργότερα φέτος θα γίνει ο βασικός φορέας για ένα προτεινόμενο «αντίδοτο»: τεχνολογία που θα επισημαίνει εικόνες με μεταδεδομένα σχετικά με την προέλευσή τους για να βοηθήσει τα ΜΜΕ, τα κοινωνικά δίκτυα και τους καταναλωτές να αποφύγουν την εξαπάτηση.

Η Adobe ξεκίνησε το Content Authenticity Initiative πέρυσι, με συνεργάτες όπως το Twitter και οι New York Times. Την περασμένη εβδομάδα, κυκλοφόρησε μια «λευκή βίβλο» που καθορίζει ένα ανοιχτό πρότυπο για την προσθήκη ετικετών σε εικόνες, βίντεο και άλλα μέσα με κρυπτογραφικά υπογεγραμμένα δεδομένα, όπως τοποθεσίες, χρονικές ετικέτες και ποιος το συνέλαβε ή το επεξεργάστηκε.

Η Adobe λέει ότι θα ενσωματώσει την τεχνολογία σε μια δοκιμαστική έκδοση του Photoshop αργότερα μέσα στην φετινή χρονιά. «Φανταζόμαστε ένα μέλλον όπου αν φτάσει κάτι στις ειδήσεις χωρίς συνημμένα δεδομένα CAI, μπορεί να το κοιτάξετε με επιπλέον σκεπτικισμό και να μην θελήσετε να εμπιστευτείτε αυτό το κομμάτι» αναφέρει ο Andy Parsons, ο οποίος ηγείται του συγκεκριμένου έργου της Adobe.

Δεν είναι σαφές εάν οι εταιρείες τεχνολογίας θα βρουν τις ετικέτες χρήσιμες ή αξιόπιστες ώστε να ωθήσουν τους χρήστες σε αυτές. Το Twitter αρνήθηκε να πει πότε θα μπορούσε να δοκιμάσει την τεχνολογία, αλλά ένας εκπρόσωπος δήλωσε ότι θα συνεχίσει να εργάζεται για το έργο.

Για να λειτουργήσουν οι ετικέτες αυθεντικότητας, οι κατασκευαστές φωτογραφικών μηχανών, οι δημιουργοί λογισμικού επεξεργασίας όπως το Photoshop, οι εκδότες και οι κοινωνικές πλατφόρμες θα πρέπει να υποστηρίξουν το πρότυπο.

Με πληροφορίες από wired

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr