NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών
ανάγνωση

Σεμινάριο Customer Service με Πιστοποίηση ELA, από την Projectyou

Σεμινάριο Customer Service με Πιστοποίηση ELA, από την Projectyou

Περιγραφή Σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.

Ημερομηνία: 04/12/2020 (15:00-21:00)

Διεξαγωγή: Live e-learning και δια ζώσης Αθήνα

Περιεχόμενα του Σεμιναρίου

  • Κατανόηση των διαδικασιών της εξυπηρέτησης πελατών
  • Aπό την εξυπηρέτηση πελάτη στην εμπειρία πελάτη (customer experience)
  • H πολυεπίπεδη επικοινωνία με τους πελάτες
  • Τα μυστικά της επιτυχούς τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση, πώς κτίζεται η φήμη και η πελατεία
  • Eφαρμογή πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Σχεδίαση της οργάνωσης για την εξυπηρέτηση πελατών.
  • Χρήση Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs) για την αξιολόγηση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Βασικές λειτουργίες των συστημάτων διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management – CRM)
  • Κριτήρια επιλογής CRM

Απευθύνεται σε

  • Στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης πελατών, Πωλήσεων, Logistics
  • Νέους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της Εξυπηρέτησης πελατών

Παροχές

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και βεβαίωση παρακολούθησης.

Στην εκπαίδευση μπορούν όσοι θέλουν να συμμετέχουν και μέσω e-learning που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να έχουν ενεργή συμμετοχή και άμεση επαφή με τον εισηγητή και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Εισηγητής

Γιώργος Λύκας, Μηχανολόγος Μηχανικός, τ. Supply Chain Simplification Manager BP – EKO, τ. Διευθυντής Μεταφορών ΒΡ, Εγκεκριμένος εκπαιδευτής στη Διεθνή Πιστοποίηση Logistics-ELA, Πιστοποιημένος Project Manager IPMA, Εισηγητής σεμιναρίων.

Κόστος Σεμιναρίου

Το κόστος συμμετοχής για το Operational είναι 100€ και για το Managerial είναι 150€.

Επιπλέον 150 €, για όσους θέλουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις της Ευρωπαϊκής πιστοποίησης ΕLA – Customer Service.

Μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το ΛΑΕΚ 0,24%.

Εγγραφείτε τώρα

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr