NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διεθνή
ανάγνωση

Συμφωνία διαφημιστών και κοινωνικών δικτύων για το επιβλαβές περιεχόμενο

Συμφωνία διαφημιστών και κοινωνικών δικτύων για το επιβλαβές περιεχόμενο

​Το Facebook, το YouTube και το Twitter κατέληξαν σε συμφωνία με τους μεγάλους διαφημιζόμενους σχετικά με το επιβλαβές περιεχόμενο, προσφέροντας κάποιες μακροχρόνιες παραχωρήσεις για την επιδιόρθωση των σχέσεων που δέχθηκαν πλήγμα από το μποϊκοτάζ των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης του Ιουλίου.

Με διαπραγμάτευση μέσω της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιστών, η συμφωνία για πρώτη φορά θέτει κοινούς ορισμούς περιεχομένου γύρω από τη ρητορική μίσους και την επιθετικότητα, θεσπίζει εναρμονισμένα πρότυπα αναφοράς σε όλες τις πλατφόρμες και εξουσιοδοτεί εξωτερικούς ελεγκτές να επιβλέπουν το σύστημα, το οποίο θα τεθεί σε λειτουργία στο δεύτερο μισό του 2021.

Διαφημιζόμενοι όπως η Unilever και η Mars αναφέρουν ότι οι δεσμεύσεις, που περιλαμβάνουν την ανάπτυξη νέων εργαλείων για να δοθεί στους διαφημιζόμενους μεγαλύτερος έλεγχος στο πού τοποθετούνται οι διαφημίσεις, τους έδωσαν την εμπιστοσύνη να επαναφέρουν τις διαφημιστικές δαπάνες στις πλατφόρμες.

Μετά από πολλά χρόνια ανησυχίας σχετικά με το Facebook, το Google και το Twitter, οι διαφημιζόμενοι ξεκίνησαν το Global Alliance for Responsible Media το 2019 για να διαπραγματευτούν με τις πλατφόρμες. Οι συνομιλίες επιταχύνθηκαν αυτό το καλοκαίρι, μετά το «μποϊκοτάζ» στο οποίο προχώρησαν διάφοροι διαφημιζόμενοι, κυρίως σε Facebook και το Instagram.

Από τότε που ξεκίνησαν οι συνομιλίες μεταξύ των δύο πλευρών, ένα από τα πιο δύσκολα ζητήματα ήταν ο καθορισμός του ανεπιθύμητου περιεχομένου. Η συμφωνία καθορίζει τώρα 11 κατηγορίες για το επιβλαβές υλικό - από πορνογραφία και βωμολοχίες έως παράνομη λήψη φαρμάκων - που θα πρέπει να αφαιρούνται από την εκάστοτε πλατφόρμα όταν εντοπιστούν.

Καθιερώνει επίσης τρόπους για να κρίνει το «οριακό υλικό» - αγγίζοντας θέματα όπως τα όπλα και τα πυρομαχικά - που επιτρέπονται αλλά είναι προβληματικά για ορισμένους διαφημιζόμενους.

Τέλος, οι πλατφόρμες δεσμεύτηκαν να αναπτύξουν εργαλεία για να δώσουν στους διαφημιζόμενους μεγαλύτερο έλεγχο γύρω από τα σημεία στα οποία εμφανίζεται η διαφήμιση τους, παρόμοιο με το σύστημα που διαθέτει το YouTube. Το Facebook και το Twitter θα παράσχουν έναν «οδικό χάρτη ανάπτυξης» έως το τέλος του έτους.

Με πληροφορίες από ft.com

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr