NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Lidl και Κοινωφελές Ίδρυμα Λασκαρίδη καθαρίζουν τον βυθό και τις ακτές της Σαντορίνης

Lidl και Κοινωφελές Ίδρυμα Λασκαρίδη καθαρίζουν τον βυθό και τις ακτές της Σαντορίνης

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει το έργο της εναλλακτικής τουριστικής καμπάνιας «Plastic Free Santorini» που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Δήμου Σαντορίνης και προχωράει στην ενσωμάτωσή του κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», μιας κοινής πρωτοβουλίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη.

Στο πλαίσιο αυτό, το τριήμερο 25-27 Σεπτεμβρίου εκπρόσωποι της εταιρίας, μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος, βρέθηκαν στη Σαντορίνη για να ενώσουν τις δυνάμεις τους απέναντι στον αγώνα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ελληνικών ακτών, προσφέροντας ανάσες ζωής στο οικοσύστημα του νησιού, αλλά και λύσεις, ανοίγοντας δρόμους βιώσιμης ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, προχώρησαν σε υποβρύχιους καθαρισμούς σε συνεργασία με την τοπική μη κερδοσκοπική οργάνωση «Dive In Action» στον Όρμο Αμμουδιού και στον βυθό της Περίσσας, ενώ ακολούθησαν παράκτιοι καθαρισμοί στις παραλίες Καμάρι, Μονόλιθος και Περίσσα. Το αναλυτικό πρόγραμμα των δράσεων παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου στο Ίδρυμα Λ. & Ε. Νομικού, με ομιλητές τον Ιάκωβο Ανδρεανίδη, Πρόεδρο Διοίκησης της Lidl Ελλάς, την Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου K. Λασκαρίδη και τη Σοφία Κίτσου, Αντιδήμαρχο Θήρας, υπό τον συντονισμό της Βασιλικής Αδαμίδου, Διευθύντριας Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.

«Πρόθεσή μας είναι να μειώσουμε την αλόγιστη χρήση του πλαστικού. Να γίνει η ανακύκλωση δεύτερη φύση μας. Να επενδύσουμε στη δυναμική της κυκλικής οικονομίας. Να προστατεύουμε τις ακτές και τις θάλασσές μας. Επιστρέφουμε λοιπόν στη Σαντορίνη έχοντας πολύτιμο συνοδοιπόρο το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου K. Λασκαρίδη και δυναμώνουμε τη δέσμευσή μας για μία Σαντορίνη χωρίς πλαστικό με τη συμμετοχή στο πρόγραμμα «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μιας Χρήσης» του Υπουργείου Περιβάλλοντος κι Ενέργειας», επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης.

«Αυτό που ήρθαμε να κάνουμε στη Σαντορίνη, είναι να πείσουμε τους ανθρώπους ότι αξίζει να δοκιμάσουν να ζήσουν την καθημερινότητά τους με έναν πιο βιώσιμο τρόπο. Έχουμε τη χαρά να συνεργαζόμαστε σε αυτή μας την προσπάθεια με τη Lidl Ελλάς, μια εταιρία η οποία έχει στο DNA της τη βιωσιμότητα. Είναι η πρώτη εταιρία που συμπράττει με εμάς σε αυτό το μεγάλο εθνικό πρόγραμμα, κάνοντας όχι μόνο τις δράσεις στο πεδίο για τις οποίες είμαστε εδώ, αλλά κάτι πολύ πιο φιλόδοξο που είναι ο Μαραθώνιος Καινοτομίας για μία «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μιας χρήσης» - μία κοινή προσπάθεια, για να βάλουμε τις δημιουργικές δυνάμεις της χώρας να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι, για να δημιουργήσουν, να συνδημιουργήσουν την επόμενη μέρα», είπε χαρακτηριστικά η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου.

Όσοι παρευρέθηκαν στην εκδήλωση είχαν τη δυνατότητα να θυμηθούν την τηλεοπτική ταινία της Lidl Ελλάς «Το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει» και να παρακολουθήσουν το πρώτο ελληνικό ντοκιμαντέρ με τίτλο «Plastic Free Archipelago» για τα πλαστικά μίας χρήσης, τη ρύπανση που προκαλούν στις ελληνικές θάλασσες και τις προσπάθειες για τη σταδιακή κατάργησή τους, του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη που έχει την υπογραφή του δημοσιογράφου και παραγωγού ντοκιμαντέρ Σωτήρη Δανέζη.

Η ενέργεια υποβρύχιων και παράκτιων καθαρισμών στη Σαντορίνη αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove και REcycle.

Τα πεδία δράσης της πρωτοβουλίας REset Plastic είναι τα εξής:

  • REduce/Μείωση: Αποφεύγουμε τη χρήση πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο.
  • REdesign/Επανασχεδιασμός: Σχεδιάζουμε τα προϊόντα και τις συσκευασίες τους, ώστε να είναι ανακυκλώσιμα/ες για να κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας. Έχουμε ήδη μειώσει το πλαστικό σε μεγάλο αριθμό συσκευασιών, αυξήσει την ανακυκλωσιμότητα ή εναλλακτικά χρησιμοποιήσει ανακυκλωμένο πλαστικό. Τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση "Packaging responsibly" ενισχύουν τη διαφάνεια προς τους καταναλωτές μας.
  • REcycle/Ανακύκλωση: Συλλέγουμε, κάνουμε διαλογή, ανακυκλώνουμε και κλείνουμε τον κύκλο ζωής των πρώτων υλών.
  • REmove/Απομάκρυνση: Υποστηρίζουμε την απομάκρυνση πλαστικού από το περιβάλλον. Σε συνεργασία με τους εταίρους μας "Project Stop" και "One Earth - One Ocean e.V." συμβάλλουμε σε ωκεανούς και ποτάμια χωρίς πλαστικό. Αυτή η δέσμευσή μας περιλαμβάνει και τοπικές δράσεις σε χώρες δραστηριότητας της Lidl.
  • REsearch/Έρευνα: Επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και ενημερώνουμε για την ανακύκλωση και την προστασία των φυσικών πόρων. Έχουμε υπογράψει την Παγκόσμια Δέσμευση της Νέας Πλαστικής Οικονομίας του Ιδρύματος Ellen MacArthur, το οποίο αποτελεί ισχυρό αποτύπωμα του οράματός μας για μια παγκόσμια λειτουργική κυκλική οικονομία.
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr