NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Έρχονται ακόμη περισσότερα μηνύματα και email για μάρκετινγκ από τα brands

Έρχονται ακόμη περισσότερα μηνύματα και email για μάρκετινγκ από τα brands

Μια νέα έκθεση της Forrester Research προβλέπει ότι οι καταναλωτές θα λαμβάνουν αριθμούς - ρεκόρ email, SMS και ειδοποιήσεων στα κινητά τους, το 2021, καθώς τα brands προσπαθούν να αναπτύξουν πιο άμεσες σχέσεις με τους πελάτες τους, εν μέσω της πανδημίας και των οικονομικών της συνεπειών.

Η αναφορά "Προβλέψεις 2021: Μάρκετινγκ B2C" της Forrester προβλέπει ότι ο όγκος των μηνυμάτων μάρκετινγκ θα αυξηθεί κατά 40% το επόμενο έτος, καθώς τα brands προσπαθούν να διατηρήσουν τους πελάτες τους και να κερδίσουν νέες παραγγελίες.

Οι καταναλωτές άρχισαν να παρατηρούν εισροή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από brands και άλλους οργανισμούς τις πρώτες μέρες της πανδημίας, καθώς οι επιχειρήσεις προσπάθησαν να τους κρατήσουν ενημερωμένους σχετικά με τα lockdown, τα πρωτόκολλα ασφαλείας και τα διάφορα προγράμματα.

Αλλά ακόμα κι αν οι επιπτώσεις της πανδημίας υποχωρήσουν το επόμενο έτος, οι προσπάθειες άμεσης προσέγγισης των καταναλωτών θα συνεχιστούν, ειδικά μετά από τα σχέδια της Google να τερματίσει την υποστήριξη για cookie τρίτων και τις αλλαγές της Apple που θα επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιστές παρακολουθούν τους χρήστες.

«Το 2021, οι έμποροι πρέπει να προετοιμαστούν για ένα οικοσύστημα χωρίς cookie τρίτων και αναγνωριστικά συσκευών, ενώ πλοηγούνται σε μια απρόβλεπτη οικονομία και με μειωμένους προϋπολογισμούς» αναφέρει χαρακτηριστικά η έκθεση.

Η ίδια έκθεση προβλέπει ότι τα brands θα ξοδέψουν περισσότερα για την αφοσίωση και τη διατήρηση, για να στηριχθούν σε υπάρχοντες καταναλωτές που ενδέχεται να περιορίσουν τις δαπάνες.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr