NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Το Facebook «μπαίνει» στην αγορά του cloud gaming με τη δική του πλατφόρμα

Το Facebook «μπαίνει» στην αγορά του cloud gaming με τη δική του πλατφόρμα

​Το Facebook, στα «χνάρια» εταιρειών όπως η Microsoft, η Amazon και η Google, παρουσίασε τη δική του cloud gaming υπηρεσία, με μια σειρά από βιντεοπαιχνίδια που γίνονται απευθείας stream σε smartphone και προσωπικούς υπολογιστές.

Οι χρήστες μπορούν να βρουν τα παιχνίδια στη σχετική ενότητα του Facebook ή μέσω του News feed. Μερικά από τα video games που θα είναι διαθέσιμα για streaming περιλαμβάνουν τα Asphalt 9: Legends, PGA TOUR Golf Shootout, Solitaire: Arthur's Tale και WWE SuperCard.

Τα τελευταία δύο χρόνια, μια μεγάλη λίστα εταιρειών έχει στοχεύσει στο cloud gaming, μια δραστηριότητα που περιλαμβάνει την παροχή βιντεοπαιχνιδιών υψηλής ποιότητας μέσω streaming. Ένα από τα πλεονεκτήματα, σύμφωνα με τις εταιρείες, είναι ότι οι παίκτες δεν χρειάζεται να αγοράζουν ακριβές κονσόλες παιχνιδιών.

Σε αντίθεση με εταιρείες όπως η Google και η Microsoft, το Facebook τοποθετεί το cloud gaming ως ένα σταδιακό βήμα. Για παράδειγμα, το Facebook δεν πωλεί μηνιαίες συνδρομές στο cloud ή υλικό όπως χειριστήρια.

Μια άλλη διαφορά, όπως δήλωσε ο Jason Rubin, αντιπρόεδρος του Facebook, είναι ότι η εταιρεία δεν έχει συνεργασίες με εκδότες για τα λεγόμενα παιχνίδια AAA, το αντίστοιχο των blockbusters του Χόλιγουντ.

Με την υπηρεσία cloud, ο Rubin είπε ότι οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να δουν αν ένας φίλος τους παίζει ένα συγκεκριμένο παιχνίδι και, στη συνέχεια, να συμμετάσχουν άμεσα σε αυτό. Θα μπορούν επίσης να κάνουν κλικ σε διαδικτυακές διαφημίσεις για παιχνίδι χωρίς να φύγουν από το Facebook.

Η πλατφόρμα ελπίζει ότι οι εκδότες παιχνιδιών που επιθυμούν να αυξήσουν τους χρήστες τους θα δαπανήσουν περισσότερο σε διαδικτυακές διαφημίσεις.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr