NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Η Black Friday έρχεται, το «κυνήγι» της καλύτερης τιμής ξεκινά

Η Black Friday έρχεται, το «κυνήγι» της καλύτερης τιμής ξεκινά

​Στην εποχή του «μένουμε σπίτι» και του «μένουμε ασφαλείς», είναι δεδομένη τόσο η άνοδος των ηλεκτρονικού εμπορίου όσο και η αύξηση του αριθμού των παραγγελιών που πραγματοποιούνται μέσω του διαδικτύου. Είναι σαφές, όμως, πως με την Black Friday να πλησιάζει και να «προκαλεί» τα ψηφιακά πορτοφόλια των καταναλωτών, το «κυνήγι» για την καλύτερη τιμή έρχεται στο επίκεντρο.

Σε αυτό το «κυνήγι» της «καλύτερης τιμής», καίριο ρόλο αποκτά η σύγκριση των τιμών που προσφέρουν τα διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα. Και μια μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών αναδεικνύεται σε βασικό εργαλείο για την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης διαδικασίας. Πόσο μάλλον όταν αποτελεί «την πρώτη πλατφόρμα» του είδους, που εμφανίστηκε στο ελληνικό διαδίκτυο πριν από περίπου 20 χρόνια, όταν ακόμη οι τιμές που εμφανίζονταν ήταν σε δραχμές, όχι σε ευρώ.

Αυτό τονίζει σήμερα, στο epixeiro.gr, η Άρτεμις Μετοχιανάκη από το τμήμα Marketing του BestPrice.gr, μιας πλατφόρμας που άνοιξε τις ηλεκτρονικές της «πύλες» το 2001, υποστηρίζοντας την ενότητα «Shopping» δημοφιλών ελληνικών δικτυακών ιστοσελίδων. Μέχρι το 2011, οπότε και λειτούργησε στο domain BestPrice.gr. Σήμερα, βοηθάει τους καταναλωτές να βρουν αξιόπιστα e-shop, αλλά και τους εμπόρους και τα brands να αναδείξουν τα προϊόντα τους και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά που αυτά που προσφέρουν.

«Απάντηση» στις προκλήσεις

Σύμφωνα με την κ. Μετοχιανάκη, «το 2020 είναι μια χρονιά που το BestPrice κατάφερε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της αγοράς λόγω πανδημίας και να αναπτυχθεί περαιτέρω». Πλέον, η πλατφόρμα έσπασε ρεκόρ συμμετεχόντων καταστημάτων, ξεπερνώντας τα 2.500 (μια λίστα που φιλοξενεί γνωστά ονόματα, όπως Πλαίσιο, Public, Media Markt, Γερμανός, You, Intersport, Pink Woman, CosmosSport, Moystakas Toys, Attica), ξεπερνά τα 3 εκατομμύρια χρήστες (καταναλωτές) κάθε μήνα και παρουσιάζει αύξηση κατά 30% του ανθρώπινου δυναμικού της, ενώ ετοιμάζει και νέες προσλήψεις.

Πώς βρίσκει όμως την συγκεκριμένη πλατφόρμα το κλείσιμο του 2020; «Η χρονιά θα κλείσει με την πρόκληση της ιδιαίτερης Black Friday εν μέσω πανδημίας και lockdown. Το BestPrice είναι έτοιμο να βοηθήσει αφενός τους καταναλωτές να προετοιμαστούν κατάλληλα και να ανακαλύψουν τις πραγματικές προσφορές, αφετέρου τα συνεργαζόμενα καταστήματα να αναδείξουν τις Black Friday προσφορές τους» σημειώνει η κ. Μετοχιανάκη, αναφερόμενη στην «Μαύρη Παρασκευή» που φέτος «πέφτει» στις 27 Νοεμβρίου.

bestprice_keimeno1.jpg?mtime=20201116131640#asset:224420

Σε αυτό το σημείο, την ρωτάμε για το «ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» της πλατφόρμας. Αυτό, σύμφωνα με την ίδια, εντοπίζεται στο «τεχνολογικό της "DNA"», με την ανάπτυξη και συντήρηση της να πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου από την ίδια την εταιρεία, «in-house». Αυτό το «DNA», σημειώνει, εντοπίζεται στις νέες λειτουργίες για τους καταναλωτές, στην παροχή επιπλέον υπηρεσιών για τα συνεργαζόμενα καταστήματα και στη δημιουργία εξατομικευμένων λύσεων προβολής για τα brands και τους διαφημιζόμενους.

«Έξυπνες» λειτουργίες

Ποιες είναι εκείνες οι υπηρεσίες που ξεχωρίζουν; Υπάρχει κάτι που δεν εντοπίζεται σε άλλη ανταγωνιστική πρόταση; Η κ. Μετοχιανάκη αναφέρεται σε δύο: τη δυνατότητα ειδοποίησης για προσφορές, όπου οι χρήστες λαμβάνουν προσωποποιημένες ειδοποιήσεις όταν μειωθεί μια τιμή με βάση τις προτιμήσεις τους, και στην «έξυπνη λίστα», την οποία μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει ακόμη και χωρίς να είναι συνδεδεμένος στο BestPrice. Η έξυπνη λίστα βρίσκει την καλύτερη τιμή για το σύνολο των προϊόντων καθώς και τον ιδανικό συνδυασμό καταστημάτων.

Η ίδια τονίζει πως η πλατφόρμα προσφέρει «έξυπνα» εργαλεία και value-added υπηρεσίες τα οποία brands, ηλεκτρονικά καταστήματα και καταναλωτές «έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν και κατά την εκπτωτική περίοδο του Black Friday». Μια Black Friday που φέτος πραγματοποιείται υπό ιδιαίτερες συνθήκες, συνθήκες που καλούν για «έξυπνες» επιλογές και εργαλεία.

bestprice_keimeno-2.jpg?mtime=20201116131645#asset:224421


Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr