NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Τ. Σταυροπούλου, LG Electronics Greece: Το AI θα μεταμορφώσει την καθημερινή μας εμπειρία

Τ. Σταυροπούλου, LG Electronics Greece: Το AI θα μεταμορφώσει την καθημερινή μας εμπειρία

Η Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Senior Marketing Manager της LG Electronics Greece, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr για τις επενδύσεις της LG στην χώρα μας και για το τεχνολογικό «όραμα» της κορεατικής εταιρείας.

Ποια είναι η στρατηγική της LG Electronics, σε ποιες προϊοντικές κατηγορίες στρέφει το ενδιαφέρον της, ποιες παρουσιάζουν τα σημαντικότερα περιθώρια για καινοτομία και σημαντικές επενδύσεις;

Στην LG, στόχος μας είναι να εξελίσσουμε και να υποστηρίζουμε την κυκλοφορία νέων προϊόντων, εξοπλισμένων με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, έτσι ώστε να συνεισφέρουμε στην ευημερία των καταναλωτών υπενθυμίζοντας ότι με την LG «Life is Good», ιδιαιτέρως σε αυτή τη περίοδο που το χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ.

Η υιοθέτηση της ευημερίας τόσο σε ψυχικό επίπεδο, που αφορά στην ψυχαγωγία και τον ποιοτικό χρόνο που περνάμε στο σπίτι, όσο και σε σωματικό επίπεδο στο κομμάτι της υγιεινής, της διατροφής και της άσκησης, αποτελεί κύριο πυλώνα της στρατηγικής μας στην LG. Γι’ αυτό, μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, δίνουμε στους καταναλωτές τα κατάλληλα εφόδια για να εισάγουν ή και να ενισχύσουν το ευ-ζην στη καθημερινότητά τους.

Παράλληλα, συνεχίζουμε να εστιάζουμε στο κομμάτι της καινοτομίας μέσω νέων τεχνολογιών και προηγμένων τεχνικών χαρακτηριστικών. Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στον τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας, στο «home entertainment», όπου η στρατηγική των προϊόντων εστιάζεται στο ασύγκριτο design τους, όπως στις LG Signature OLED TV W και την τυλισσόμενη LG Signature OLED TV R, ενώ παράλληλα έχουμε παρουσιάσει στο κοινό τις πρώτες OLED τηλεοράσεις που υποστηρίζουν την τεχνολογία Nvidia G-SYNC για gaming εμπειρία σε μεγάλη οθόνη.

Επίσης, η LG OLED 8K επιτυγχάνει το «Real 8K», καθώς η λεπτομέρεια έχει σημασία στο αποτέλεσμα της εικόνας και όχι ο αριθμός των pixel. Επιπλέον, στις λευκές συσκευές, δίνουμε έμφαση στην ενεργειακή απόδοση και επενδύουμε στη δημιουργία υψηλής καινοτομίας με τεχνολογίες όπως η AI DD την οποία διαθέτουν τα πλυντήρια μας, καθώς και την τεχνολογία LG Steam+, όπου με την χρήση του ατμού εξαλείφουν το 99,9% των αλλεργιογόνων.

Φυσικά, εκτός από την προσφορά προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και καινοτομίας, το τμήμα Business Solutions της εταιρείας βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό κάθε επαγγελματία, παρέχοντας πλήρη υποστήριξη pre-sales και after sales (24/7 service), προσφέροντας εξειδικευμένες και τεχνολογικά προηγμένες λύσεις σε τομείς όπως η Υγεία, το Λιανεμπόριο, ο Τουρισμός, η εκπαίδευση και πολλά ακόμα.

Ποιο είναι το όραμα της εταιρείας για αυτό που χαρακτηρίζουμε ως «έξυπνο σπίτι»; Ποιες είναι οι επερχόμενες καινοτομίες και ποιο το ενδιαφέρον που υπάρχει από το καταναλωτικό κοινό στην ελληνική αγορά;

Ήδη κατασκευάζουμε συσκευές που είναι συμβατές με ένα μελλοντικό έξυπνο σπίτι, αξιοποιώντας την τεχνολογία deep learning, έτσι ώστε όχι μόνο να διευκολύνουμε τον καταναλωτή, αλλά να του προσφέρουμε μία ολοκληρωμένη εμπειρία επενδύοντας στην ΑΙ τεχνολογία. Για την LG, το smart home πρέπει να υπηρετεί τη δημιουργία των συνθηκών που βελτιώνουν την καθημερινότητα χωρίς να χρειάζεται η παρέμβαση του χρήστη. Για παράδειγμα, αν βάζω πλυντήριο κάθε Τρίτη, θα πρέπει η συσκευή να μου προτείνει από μόνη της αν θέλω να βάλω πλυντήριο ή να μου αντιπροτείνει άλλη ημέρα της εβδομάδας σε περίπτωση που υπάρχει πρόγνωση κακοκαιρίας για την Τρίτη.

Ουσιαστικά στόχος μας είναι το «έξυπνο» σπίτι, μέσω της τεχνολογίας AI, να μη λειτουργεί μόνο για να διευκολύνει τον καταναλωτή αλλά να «διαβάζει» τις συνήθειες του και να δρα πριν από εκείνον για εκείνον.

Αυτή τη στιγμή, στην ελληνική αγορά βρισκόμαστε περισσότερο στο status του διασυνδεδεμένου σπιτιού. Δηλαδή, πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν εφαρμογές που «ελέγχουν» και συνδέουν μεταξύ τους διάφορες οικιακές συσκευές.

Στην πρόσφατη IFA 2020, είδαμε και τα ρομπότ CLOi, τα οποία θα μπορούσαν να αλλάξουν και τον χώρο της εστίασης, ιδίως στην εποχή της πανδημίας. Μιλήστε μας για αυτά και για το πόσο κοντά βρισκόμαστε στο να βρουν εφαρμογή εκτός Κορέας, σε χώρες όπως η Ελλάδα.

Τόσο στην IFA όσο και στην CES στις αρχές του χρόνου, παρουσιάσαμε το όραμά μας παγκοσμίως για το μέλλον της ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης (AI), που είναι να μεταμορφώσει την καθημερινή εμπειρία συνδέοντας όλες τις πτυχές της ζωής των ανθρώπων μέσω έξυπνων σημείων επαφής. Συγκεκριμένα, ενσωματώνοντας το concept «το Σπίτι είναι όπου είσαι εσύ», η LG αποδεικνύει ότι τα AI προϊόντα και οι υπηρεσίες της εταιρείας μπορούν να εφαρμοστούν σε διαφορετικές πτυχές της καθημερινότητας, προσφέροντας άνευ προηγουμένου αξία στον πελάτη. Η εμπειρία LG ThinQ Home ξεκινά με την «Έξυπνη Πόρτα» (Smart Door), η οποία επαληθεύει τους επισκέπτες τόσο μέσω αναγνώρισης προσώπου όσο και μέσω γνησιότητας φλέβας, και φτάνει μέχρι και το Connected Car για μία εξατομικευμένη εμπειρία στο αυτοκίνητο που επιτρέπει στους οδηγούς και τους επιβάτες να πάρουν μαζί τους ένα «μέρος» του σπιτιού.

Ωστόσο, αξίζει να σημειώσω ότι τόσο οι λύσεις ρομπότ που έχουμε παρουσιάσει όσο και το concept «Σπίτι είναι όπου είσαι εσύ», έχουν ακόμα αρκετό δρόμο για να προσαρμοστούν σε τοπικό επίπεδο.

Θα πρέπει να πούμε πως όλα τα παραπάνω παρουσιάστηκαν μέσω μιας εικονικής έκθεσης, λόγω της πανδημίας. Θα λέγατε πως κάποιες από τις αλλαγές που έφερε ο κορονοϊός - όσον αφορά στην πραγματοποίηση τέτοιου τύπου εκδηλώσεων, με χρήση ολογραμμάτων, διαδραστικών παρουσιάσεων κτλ - ήρθαν για να μείνουν; Πώς τοποθετείται η LG σε αυτό το θέμα;

Δεδομένων των συνθηκών, αναμφισβήτητα έγινε στροφή σε πολλά από όσα γνωρίζαμε με αποτέλεσμα να εφαρμόσουμε στην καθημερινότητά μας πιο επιτακτικά concepts όπως η τηλεργασία, η τηλεκπαίδευση, το ηλεκτρονικό εμπόριο και πολλά άλλα.

Κολοσσοί της πληροφορικής αναφέρουν ότι ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιούν το λογισμικό τους για online συνεργασία, μέσα σε μία εβδομάδα αυξήθηκε κατά σχεδόν 40%. Αντίστοιχα παρατηρείται θεαματική αύξηση στις πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς δεν επισκέπτονται οι καταναλωτές με τον ίδιο ρυθμό τα φυσικά καταστήματα. Φυσικά, από αυτό δεν θα μπορούσε να «ξεφύγει» ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιούνται οι εκδηλώσεις και οι εταιρικές συναντήσεις. Από αυτή την αλλαγή, ωστόσο, εκτιμώ ότι στην χώρα μας ωφελούμαστε σε ένα βαθμό γιατί καλούμαστε να «προλάβουμε» τις εξελίξεις που άλλες χώρες της Ευρώπης θεωρούν δεδομένες και ήδη τις ενσωματώνουν στην καθημερινότητά τους.

Συνολικά, θεωρώ ότι οι τεχνολογικές εταιρείες μπορούν να διευκολύνουν τους πολίτες και να προσφέρουν λύσεις βγάζοντας ενδεχομένως και τις ίδιες πιο «δυνατές».

Ποια η στρατηγική της LG για την ελληνική αγορά; Ποιες προϊοντικές κατηγορίες παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ζήτηση; Παράλληλα, ποια η σημασία της ελληνικής αγοράς για την ευρύτερη αναπτυξιακή στρατηγική της; Θα μπορούσαμε να δούμε σημαντικές επενδύσεις στην Ελλάδα με την «υπογραφή» της LG;

Ο κύριος στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή του καταναλωτή και του σύγχρονου επαγγελματία καλύπτοντας ολοκληρωμένα και αποτελεσματικά τις ανάγκες τους. Θέλουμε να προσφέρουμε προϊόντα και λύσεις που διαθέτουν premium χαρακτηριστικά, υψηλής αισθητικής σχεδιασμό και ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης. Συγκεκριμένα, στον τομέα των οικιακών συσκευών (με hero προϊόντα τα ψυγεία Instaview, τα πλυντήρια TwinWash και τα πλυντήρια στεγνωτήρια με τεχνολογία True Steam) και της οικιακής ψυχαγωγίας (με hero προϊόντα τις τηλεοράσεις OLED και 8K Nanocell) κατέχουμε ηγετική θέση σημειώνοντας σταθερή αύξηση τα τελευταία χρόνια, ενώ βρισκόμαστε ανάμεσα στους κορυφαίους παίκτες της αγοράς στην κατηγορία της ψηφιακής σήμανσης του επαγγελματικού τμήματος. Οι αξίες που μας διακρίνουν είναι η τεχνογνωσία, η αξιοπιστία, ο σχεδιασμός καθώς και η υψηλή εξοικονόμηση ενέργειας - χαρακτηριστικά που εισπράττουμε ότι ο καταναλωτής εκτιμά και ταυτόχρονα αναζητάει στις αγορές του.

Στο κομμάτι των επενδύσεων, το B2B τμήμα της εταιρείας μας έχει ήδη πολλές συνεργασίες στον κλάδο του Τουρισμού, ενδεικτικά μπορώ να αναφέρω τα ξενοδοχεία Hyatt Regency στη Θεσσαλονίκη, Sofitel Athens Airport, Aegon Mykonos και Autograph Collection, όπου έχουν εγκατασταθεί LG συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού, ξενοδοχειακές τηλεοράσεις και digital signage λύσεις. Επιπλέον, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις συνεργασίες μας με τον διεθνή αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος όπου βρίσκεται το μεγαλύτερο LG Video Wall στην Ελλάδα, με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport, στα οποία έχουμε εγκαταστήσει πάνω από 2.000 digital signage οθόνες, την εγκατάσταση του μοναδικού Halo Ring των 10 LG OLED οθονών στον χώρο υποδοχής του Golden Hall και τη συνεργασία μας με την ΠΑΕ ΑΕΚ για το πολύ αναμενόμενο γήπεδο «ΟΠΑΠ Αrena».

Επίσης, τα τελευταία χρόνια η εταιρεία στηρίζει διοργανώσεις με αθλητικό χαρακτήρα και συμμετέχει σε πρωτοβουλίες που προάγουν τις αξίες του αθλητισμού και του πολιτισμού με στόχο την προσφορά στην κοινωνία και την ενεργή συμμετοχή του κόσμου. Συνδυάζοντας τη δική μας εταιρική κουλτούρα και φιλοσοφία με την ανάγκη που εντοπίσαμε ότι υπήρχε, το 2017 εγκαινιάσαμε το Πρόγραμμα EKE «LG Αθλητές του Αύριο» μέσα από το οποίο μεταδίδουμε τη χαρά της συμμετοχής στον αθλητισμό και του δραστήριου τρόπου ζωής σε μικρούς και έφηβους που αγαπούν την άθληση με στόχο να αναδείξουμε τη νέα γενιών αθλητών.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr