NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Δ. Αντωνάκος, 100% Hotel Show: Οι εκθέσεις με φυσική παρουσία θα επανέλθουν δριμύτερες

Δ. Αντωνάκος, 100% Hotel Show: Οι εκθέσεις με φυσική παρουσία θα επανέλθουν δριμύτερες

Ο Δημήτρης Αντωνάκος, διοργανωτής του 100% Hotel Show, μιλάει στο epixeiro.gr για τις αλλαγές και τις καινοτομίες που έφερε η μετάβαση σε μια «online εκδοχή», αναλύοντας τον αντίκτυπο που υπήρξε τους τελευταίους μήνες και σημειώνοντας πως «οι εκθέσεις με φυσική παρουσία θα επανέλθουν μετά την πανδημία, και κατά την άποψή μου δριμύτερες».

Μιλήστε μας για το 100% Hotel Show. Πώς ξεκίνησε, ποιοι είναι οι στόχοι του, σε ποιους απευθύνεται; Και ποια η εξέλιξη που παρουσίασε μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια;

To 100% Hotel Show ξεκίνησε με στόχο να καλύψει ένα μεγάλο κενό που υπήρχε στην ξενοδοχειακή αγορά, δηλαδή την έλλειψη μιας πραγματικά luxury έκθεσης, όπως (πρέπει να) είναι άλλωστε και ο ελληνικός τουρισμός. Αν και ξεκινήσαμε ως μια μικρή έκθεση, ήδη στα τρία πρώτα χρόνια εξελιχθήκαμε ως ένα από τα κορυφαία events για ξενοδόχους, με τις τελευταίες διοργανώσεις να έχουν πλέον αναδείξει τον θεσμό ως την πλέον premium έκθεση για την ξενοδοχειακή και τουριστική αγορά.

Λόγω των φετινών συνθηκών, επικεντρωθήκατε στην online εκδοχή. Τι αλλαγές και καινοτομίες έφερε η συγκεκριμένη μετάβαση; Ποια τα θετικά και ποιες οι ενδεχομένως αρνητικές πτυχές;

Θα ξεκινήσω με τα αρνητικά. Οι εκθέσεις είναι για τους ξενοδόχους το πιο αγαπημένο σημείο συνάντησης. Βλέπεις φίλους και συνεργάτες και, ενώ κάνεις δουλειά, διασκεδάζεις κιόλας, κάτι το οποίο είναι δύσκολο να επιτευχθεί online.

Έχουμε προδιαγράψει όμως την online εκδοχή της έκθεσης με έναν ιδιαίτερα μοντέρνο τρόπο, διασφαλίζοντας το βασικό χαρακτηριστικό της εκθεσιακής ατμόσφαιρας, δηλαδή την άμεση επαφή εκθετών και επισκεπτών, έστω και μέσω camera, ενώ διοργανώνουμε και μια σειρά από live events, στοχεύοντας στην παροχή μιας ολοκληρωμένης εκθεσιακής εμπειρίας στον επισκέπτη.

Παράλληλα, υπάρχουν πολλά επιπλέον θετικά στοιχεία που παρέχει η online διοργάνωση: για παράδειγμα, δεν είναι πλέον εμπόδιο για τον επισκέπτη η απόσταση ή ο καιρός, ενώ τόσο οι εκθέτες όσο και οι επισκέπτες μπορούν να ξεναγήσουν ο ένας τον άλλον στους χώρους τους με στόχο μια πλήρη εικόνα τής εν δυνάμει συνεργασίας, κοκ.

Το σίγουρο είναι ότι ο τρόπος που θα διεξαχθεί φέτος το 100% Hotel Show αναμένεται να εξελίξει τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ εκθετών και επισκεπτών!

Ποιος είναι φέτος ο αριθμός των εκθετών και σε ποιους τομείς εστιάζουν αυτοί; Και ποιο το ενδιαφέρον που υπάρχει από το κοινό, σε σύγκριση και με τα προηγούμενα χρόνια;

Οι εταιρείες, μαζί με τους designers, αγγίζουν τις 100, ενώ οι εκπρόσωποι ξεπερνάνε συνολικά τους 200, αν συνυπολογίσεις και τους ομιλητές από τα workshops. Και σαφώς είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι που μια τόσο καινοτόμα πρόταση έχει τόσο μεγάλη αποδοχή.

Όσον αφορά στους επισκέπτες, το ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο αν κρίνουμε ότι καθημερινά έχουμε 1000+ επισκέπτες στην πλατφόρμα, που αποτελούν στην ουσία κοινό της έκθεσης.

Θα μπορούσαν οι αλλαγές που έφερε η πανδημία να μεταβάλουν τον τρόπο κατά τον οποίο θα πραγματοποιούνται από εδώ και πέρα οι εκθέσεις και άλλα παρόμοια events; Υπάρχει τέτοια προοπτική;

Σίγουρα κάποια πράγματα ήρθαν για να μείνουν. Εννοείται ότι οι εκθέσεις με φυσική παρουσία θα επανέλθουν μετά την πανδημία, και κατά την άποψή μου δριμύτερες.

Ωστόσο, θεωρώ ότι, τουλάχιστον για ένα σημαντικό διάστημα, αρκετές εκθέσεις θα είναι υβριδικές (με φυσική και online version) - οπότε, όλο το digitalization που κάποιες διοργανώσεις έχουμε κάνει, θα μας επιτρέψει να διευρύνουμε τις εκδηλώσεις μας και σε κοινά που δεν μπορούν να ταξιδέψουν. Άρα, έχουμε ήδη μια θετική εξέλιξη του κλάδου.

Ποια εικόνα μπορείτε να μας μεταφέρετε από τον ξενοδοχειακό κλάδο; Σε τι σημείο βρίσκεται σήμερα και πώς «βλέπει» τους επόμενους μήνες; Ποιες οι προκλήσεις και οι προοπτικές;

Υπάρχει αβεβαιότητα και άγνωστο τοπίο. Όμως, οι ξενοδόχοι αποτελούν μία από τις πλέον εξελιγμένες κατηγορίες επαγγελματιών και εργάζονται σκληρά για την επόμενη ημέρα, έστω και αν δεν είναι απόλυτα σαφής η εικόνα της. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι σαφώς η δυνατότητα μετακίνησης και η υγιεινή, καθώς τα ξενοδοχεία έχουν να αντεπεξέλθουν σε νέα πρωτόκολλα αλλά και νέα φιλοσοφία.

Τι απαιτείται για τη στήριξη του κλάδου -και ευρύτερα του τουρισμού- της χώρας μας; Ποια θα πρέπει να είναι η «επόμενη μέρα»;

Απαιτείται αναπροσαρμοσμένο όραμα. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις νέες συνθήκες και να προσδιορίσουμε εκ νέου τους στόχους μας. Από εκεί και πέρα, χρειάζεται θετική διάθεση και συνεχής δουλειά και επιμονή, ακόμη και όταν δεν έχουμε εικόνα για το πώς θα είναι η επόμενη μέρα. Η αδράνεια θα μπορούσε να είναι ακόμη και καταστροφική.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το 2021, οι επόμενοι στόχοι; Πώς θα εξελιχθεί το 100% Hotel Show;

Καθώς το 100% Hotel Show είναι η πρώτη έκθεση με πραγματική online διοργάνωση στην Ελλάδα, σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία μας και να επανέλθουμε και με άλλα συμπληρωματικά events την Άνοιξη.

Καθώς όμως τα εκθεσιακά προϊόντα της διοργανώτριας εταιρείας Demand Fairs & Media απευθύνονται και σε άλλα industries, δεν αποκλείεται να ανακοινώσουμε σύντομα και άλλες online εκθέσεις, κυρίως στον χώρο του design και της αρχιτεκτονικής, χωρίς να αποκλείονται και κάποιοι νέοι τομείς, οι οποίοι δεν είναι ακόμη ανακοινώσιμοι, καθώς βρισκόμαστε στο στάδιο της έρευνας και του σχεδιασμού.


Από σήμερα και μέχρι τις 27 Νοεμβρίου, το 100% Hotel Show συνεργάζεται για άλλη μια φορά με τη Hotelier Academy, διοργανώνοντας 10 Online Ξενοδοχειακά Workshops. Οι επισκέπτες θα μπορούν να θέσουν ζωντανά τις ερωτήσεις τους στους ομιλητές, ενώ τα workshops αποτελούν μια δράση που θα λειτουργεί παράλληλα με τα ζωντανά ραντεβού με τους εκθέτες που συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr