NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Τουρισμός
ανάγνωση

4ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας: Τα ταξίδια αναψυχής επιστρέφουν, η Ελλάδα στο επίκεντρο

4ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας: Τα ταξίδια αναψυχής επιστρέφουν, η Ελλάδα στο επίκεντρο

Πρόθυμοι να ταξιδέψουν εντός ευρωπαϊκών και εθνικών συνόρων εμφανίζονται οι κάτοικοι της ΕΕ. Το κλειδί της ανάπτυξης στον κλάδο τουρισμού σύμφωνα με την έρευνα της Phocuswright, η κυκλοφορία του εμβολίου κατά την πανδημίας και η άρση των περιορισμών και καραντίνας. Το Value for Money αποτελεί το βασικό μήνυμα του κλάδου ξενοδοχείας στην Ελλάδα για την επιστροφή των ταξιδιωτών, σύμφωνα με το 4ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας Πολύ σημαντική, επίσης η πολιτική των αποζημιώσεων και των επιστροφών.

Με 60% πτώση θα κλείσει η συνολική αγορά ταξιδίων το 2020 στα 107 δισεκατομμύρια κατά προσέγγιση σε σύγκριση με τα 300 δισεκατομμύρια το 2019. Η επανεκκίνηση της αγοράς θα γίνει από το 2021 ξεκινώντας από τα 168 δισεκατομμύρια ευρώ. Καταλυτικό στοιχείο για την εκκίνηση θα είναι η εύρεση και κυκλοφορία του εμβολίου κατά την πανδημίας του Covid-19.

Ωστόσο, η πλήρης ανάκαμψη, στα επίπεδα του 2019 εκτιμάται ότι θα έλθει το 2025 όχι νωρίτερα σύμφωνα με τα στοιχεία των αεροπορικών και των μεγάλων tour operators.

Πολύ θετικό μήνυμα για την Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα το γεγονός ότι μεσογειακοί προορισμοί όπως η Ισπανία, η Ιταλία και η Ελλάδα αποτελούν τους κύριους στόχους για τους Ευρωπαίους πολίτες. Η ζήτηση στην Ευρώπη φέρεται να ανακάμπτει σταδιακά και πρωτίστως για προορισμούς εντός ευρωπαϊκών και εθνικών συνόρων για πολλούς τομείς ταξιδίων. Εκ των βασικών χαρακτηριστικών η ζήτηση για μικρών και μεσαίων αποστάσεων αεροπορικών ταξιδίων. Χαρακτηριστικό το εύρημα της Phocuswritght ότι «το 55% των ταξιδιωτών αισθάνονται άνετοι στο να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο σε ένα χρόνο».

Για πτήσεις μεσαίας απόστασης εντός Ευρώπης 2 στους 3 Ευρωπαίους εμφανίζονται πρόθυμοι να ταξιδέψουν εντός ΕΕ το 2021, ωστόσο, μεσοπρόθεσμα, απρόθυμοι εμφανίζονται να πραγματοποιήσουν ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Κατά την ίδια έρευνα ο κύριος φόβος των ταξιδιωτών είναι η μόλυνση κατά την έναρξη ή στην διάρκεια του ταξιδιού (2 στους 3 ανησυχούν ότι μπορεί να προσβληθούν) και οι καραντίνες και τα περιοριστικά μέτρα.

Ένα στους 4 από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν σε έξι μήνες, ενώ οι τρεις στους 4 άνθρωποι εκφράζουν την επιθυμία να ταξιδέψουν μεσοπρόθεσμα

Για αυτούς που δεν ταξιδεύουν και έχουν κοινωνικά αποστασιοποιηθεί η πώληση θα είναι δύσκολη. Πολλοί από αυτούς που ανήκουν σε αυτήν την μερίδα έχουν πληγεί οικονομικά και ανησυχούν ακόμα για ζητήματα υγείας και ασφάλειας.

Βασικό στοιχείο για τους Ευρωπαίους, Γάλλους, Ιταλούς, Γερμανούς το value for money, η σωστή με άλλα λόγια τοποθέτηση και αξιοποίηση των χρημάτων τους.

Καταλυτικό ρόλο παίζει επίσης η σωστή επικοινωνία για τον προορισμό και το κατάλυμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά εν μέσω πανδημίας τα ξενοδοχεία πήραν μεγάλο μερίδιο αγοράς σε σχέση με τα διαδικτυακά κανάλια διανομής, ωστόσο δεν θα καταφέρουν να διατηρήσουν το πλεονέκτημα αν δεν προβούν σε κατάλληλες δράσεις.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr