Απέσπασε ένα Platinum, δύο Gold, τέσσερα Silver & τρία Bronze.
Η Digital Minds ανακοίνωσε ότι στα φετινά Social Media Awards απέσπασε10 βραβεία για τις καμπάνιες κορυφαίων brands (Nestle, Cosmote, Coca Cola, Germanos & MARS) συνδυάζοντας δημιουργικότητα, υψηλού επιπέδου παραγωγή, ποιοτική ανάλυση δεδομένων και πρωτοποριακές marketing πρακτικές.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της «Μεταξύ του συνόλου των σημαντικών διακρίσεων, ξεχωρίζουν οι βραβεύσεις για την καλοκαιρινή digital καμπάνια του brand Nescafé Frappé (Platinum / Best Of YouTube Innovation & Gold / Best Of YouTube Communication) και η βράβευση του 2ου κύκλου της επιτυχημένης σειράς “Σ’ Αγαπώ Μ’ Αγαπάς” της Cosmote (Gold / Best Of YouTube | Innovation)».
Σχόλια