NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Στα 63 δισεκατομμύρια δολάρια οι απώλειες της διαφημιστικής δαπάνης λόγω Covid

Στα 63 δισεκατομμύρια δολάρια οι απώλειες της διαφημιστικής δαπάνης λόγω Covid

Ο Covid-19 οδήγησε σε απώλεια 63 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την παγκόσμια διαφημιστική αγορά το 2020, τη στιγμή που μια βελτίωση της τάξεως του 6,7% που προβλέπεται για το 2021 θα αντισταθμίσει μόνο το 59% αυτών των απωλειών, σύμφωνα με την Warc.

Η έκθεση «Warc's Global Advertising Trends: State of The Industry 2020/21» ανέφερε ότι οι παγκόσμιες δαπάνες θα μειωθούν κατά 10,2% (63,4 δισεκατομμύρια δολάρια) σε συνολικά 557,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020.

Με πρόβλεψη ανάπτυξης 6,7% το 2021, ο κλάδος θα χρειαστεί να αυξηθεί ακόμη κατά 4,4% το 2022 για να επιστρέψει στο «peak» των δαπανών, ύψους 620,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2019, ανέφερε η Warc.

Εάν αφαιρεθούν τα διαφημιστικά έξοδα ύψους 4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τις αμερικανικές εκλογές, η παγκόσμια αγορά διαφημίσεων θα σημειώσει πτώση 11,0% (68 δισεκατομμύρια δολάρια) φέτος. Η Warc επεσήμανε ότι, σε απόλυτους όρους, η φετινή πτώση είναι χειρότερη από την ύφεση του 2009, όταν η αγορά συρρικνώθηκε κατά 61,3 δισεκατομμύρια δολάρια (12,9%).

Τα παραδοσιακά μέσα αντιπροσωπεύουν σχεδόν όλη τη μείωση του 2020, με τις παγκόσμιες δαπάνες να μειώνονται κατά ένα πέμπτο (-19,7%, 62,4 δισεκατομμύρια δολάρια) σε συνολικά 253,9 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η διαδικτυακή διαφημιστική αγορά - με 54,4% του συνόλου του έτους - είναι σταθερή (-0,3%) στα 303,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή ήταν η πρώτη χρονιά χωρίς ανάπτυξη μετά το «Dot-com bubble» το 2000.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr