NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Black Friday σε παγκόσμια νούμερα: 226% σε νέους πελάτες - Το 75% αγόρασαν από κινητά

Black Friday σε παγκόσμια νούμερα: 226% σε νέους πελάτες - Το 75% αγόρασαν από κινητά

Σημαντική αύξηση σε διεθνές επίπεδο, τόσο σε πωλήσεις όσο και σε συνολική δραστηριότητα στο online εμπόριο κατέγραψαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα με βάση την πλατφόρμα Socital.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των πελατών της ελληνικής Startup, σε περισσότερες από 60 χώρες και πάνω από 15 εκατομμύρια συνδιαλλαγές με καταναλωτές, καταγράφηκε αύξηση 226% σε νέους καταναλωτές ηλεκτρονικού εμπορίου, συγκριτικά με τις άλλες περιόδους.

Αυτή η τάση εμφανίζεται παγκοσμίως, καθώς είναι χαρακτηριστικό ότι μέσω της καναδικής Shopify, κατά τη διάρκεια της περιόδου των προσφορών Black Friday πραγματοποιήθηκαν αγορές αξίας 5,1 δις δολαρίων. Όσον αφορά στην επισκεψιμότητα και την συμπεριφορά των καταναλωτών, οι πωλήσεις από κινητές συσκευές συνεχίζουν να αυξάνονται, καθώς αντιπροσωπεύουν το 75% της επισκεψιμότητας και των interactions, με αυτές στους επιτραπέζιους υπολογιστές να ακολουθούν στο 22% και σε tablet στο 3,5%.

Η οργανική επισκεψιμότητα από την Google είχε ως αποτέλεσμα το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων, με τη διαφήμιση μέσω Facebook Ads να έρχεται δεύτερη. Επιπλέον, πολύ σημαντικές ήταν οι προσφορές στην αρχική σελίδα, όπου τα welcome pop-ups κατέγραψαν αύξηση 63.33% στην αποτελεσματικότητά τους, καθώς οι περισσότεροι πελάτες ήρθαν από τις homepage των ιστότοπων.

Λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας και των περιορισμών στις προσωπικές αγορές, φέτος μάλιστα σημειώθηκαν κάποιες αξιοσημείωτες διαφορές. Συνολικά, οι έμποροι στο διαδίκτυο έτρεξαν μεγαλύτερες σε διάρκεια καμπάνιες «pre sign-up», ξεκινώντας έως και δύο εβδομάδες νωρίτερα και με μια μέση διάρκεια 10 ημερών περισσότερο από το συνηθισμένο, δίνοντας περισσότερο χρόνο για να δημιουργήσουν προσδοκίες, να συλλέξουν δυνητικούς πελάτες και να αυξήσουν τις τελικές πωλήσεις λόγω εκπτώσεων της Black Friday.

«Η Black Friday μετατρέπεται πλέον από μια ημέρα προσφορών σε μια ολόκληρη εποχή, καθώς φέτος οι προσφορές έτρεξαν για πάνω από 10 ημέρες» σχολιάζει σχετικά η κα. Εύη Κουκορέμπα, Customer Relationships Director της Socital.

Οι τύποι καμπάνιας ποικίλλουν και έχουν κατά μέσο όρο conversion rate 10,64% σε όλες τις καμπάνιες. 4 στους 5 διαδικτυακούς εμπόρους πραγματοποίησαν καμπάνιες εγκατάλειψης καλαθιού αγορών (cart abandonment campaigns) με εντυπωσιακό μέσο όρο conversion rate 21,68%. Οι καμπάνιες απόκτησης leads με τη μεγαλύτερη μετατροπή ήταν pop-up καμπάνιες που ώθησαν τους μη εγγεγραμμένους χρήστες να εγγραφούν για να ξεκλειδώσουν εκπτώσεις Black Friday, με conversion rate 6,43%. Τέλος, οι διαδικτυακοί έμποροι που χρησιμοποίησαν landing page απέκτησαν σχεδόν το ήμισυ (47%) όλων των δυνητικών πελατών τους κατά τη διάρκεια της Black Friday από την επισκεψιμότητα της συγκεκριμένης σελίδας.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr