NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Έκπληξη η ΕΡΤ

The Unkeeper: Έκπληξη η ΕΡΤ

Εξαιρετική η νέα δουλειά της Protergia: Να αφήνεις στο μέλλον το πιο φωτεινό σου κομμάτι με τον Γιάννη Αντετοκούμπο. Μεγάλη παραγωγή. Για να δούμε τον ανταγωνισμό; Πως θα αντιδράσει.

Μεγάλη κινητικότητα δημοσιογράφων στα media κυρίως στις οικονομικές ιστοσελίδες. Η Όλγα Μπαλαφούτη στο mononews.gr, ο Νίκος Χρυσικόπουλος στο newmoney.gr, ο Δημήτρης Δελεβέγκος στην Καθημερινή, ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου, η Νένα Μαλλιάρα και η Δήμητρα Καδδά στο insider.gr, ο Λεωνίδας Στεργίου επιστρέφει και πάει σύμφωνα με πληροφορίες στο capital.gr, η Ελένη Μπότα στο thecaller.gr, ο Δημήτρης Παφιλάς στο bankingnews.gr, o Βασίλης Κωστούλας στο moneyerview.gr, ο Γιώργος Αλεξάκης στην Ναυτεμπορική, ο Βαγγέλης Μανδραβέλης στο liberal.gr, η Αντιόπη Σχοινά στο liberalmarket.gr, η Γωγώ Κατσέλη στο skai.gr, η Αγγελική Βελεσιώτη στο Πρώτοθέμα/newmoney.gr.

Στο μεταξύ στην ΕΡΤ από την αρχή της περιόδου έχουν μετακομίσει πολλοί δημοσιογράφοι από το OPEN. Μιλάμε λες και άνοιξε η κάνουλα. Επίσης πολλές «μετακομίσεις» και στο εμπορικό κομμάτι κυρίως των καναλιών.

Ήρθε ο Γερμανός στον ΑΝΤ1 και με το καλημέρα έδειξε την κάρτα σε δύο στελέχη. Και που είσαι ακόμη.

Νόμος Πέτσα για διαβούλευση. Η διαφημιστική αγορά θέλει να χαρεί αλλά κάτι «φοβάται». Τι φοβάται; Τις ερμηνείες των νόμων. Η Ένωση δεν έχει καταθέσει μέχρι στιγμής την άποψη της, αλλά της αμφισβητεί και την αποκλειστική εκπροσώπηση στην ελληνική αγορά. Εκείνο πάντως το 9,9% επιστροφή έδωσε χαμόγελα.

Στην initiative φαίνεται ότι το vimafm τους έκαψε. Και πάει λένε η δουλειά για το media plan της Πανδημίας στην BGM. Δεν γνωρίζουμε αν ο Πράσινος έγιεν μπλε από τη χαρά του. Βέβαια η έκπτωση είναι έκπτωση.

Δημιουργικό ρωτήσατε, ε δε θέλει και ερώτημα;

Πρόσφατο spec Υπουργείου με μύρια το budget και 6 εταιρείες καταθέσανε προτάσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες ο ένας έκοψε τις 5 στο γραφειοκρατικό κομμάτι. Ασύλληπτο; Όχι. Υπάρχει κενό στις εταιρείες στη προετοιμασία των φακέλων από μη κατανοητή ερμηνεία των απαιτήσεων από τα στελέχη τους.

Η ΕΡT, συναισθανόμενη και ανταποκρινόμενη στις πρωτόγνωρα δύσκολες ώρες που βιώνουν οι άνθρωποι του Πολιτισμού (σκηνοθέτες, ηθοποιοί, συνθέτες, μουσικοί ερμηνευτές κ.ά.), λόγω της αναστολής της εργασίας τους που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού, έλαβε την απόφαση της ενίσχυσης του κλάδου των ηθοποιών μέσα από την παραγωγή θεατρικών έργων στα ραδιοφωνικά της προγράμματα. Μέσω, επίσης, των τριών νέων σειρών που μεταδίδονται από την ΕΡΤ1 προσφέρει εργασία σε εκατοντάδες ανθρώπους του χώρου της παραγωγής μυθοπλασίας.

Θέλοντας να βοηθήσει και τον κλάδο των ερμηνευτών, των τραγουδοποιών και των μουσικών, και ανταποκρινόμενη σε σχετικά αιτήματα, η ΕΡΤ αποφασίζει πλέον την έκτακτη οικονομική ενίσχυση και των μουσικών της τηλεοπτικών εκπομπών, προκειμένου οι προσκεκλημένοι καλλιτέχνες και μουσικοί σε αυτές να μπορούν να λαμβάνουν μια συμβολική αποζημίωση εμφάνισης -μέχρι του ποσού των 300 ευρώ- για όσο διάστημα η πανδημία έχει επί της ουσίας ματαιώσει την επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Η εν λόγω απόφαση προβλέπει συγκεκριμένα την έκτακτη ενίσχυση μέχρι του ποσού των 1.000 ευρώ για κάθε επεισόδιο των εκπομπών «Στα τραγούδια λέμε Ναι», το «Μουσικό κουτί» και «Το αλάτι της γης». Θα έχει, μάλιστα, αναδρομική ισχύ από τις 3 Νοεμβρίου 2020, ημέρα που ανακοινώθηκε η αναστολή λειτουργίας των χώρων θεάματος, ενώ θα διατηρηθεί έως την επαναλειτουργία τους μετά το πέρας της πανδημίας.

Η ίδια αναπροσαρμογή θα γίνει και για τους προσκεκλημένους τραγουδιστές και μουσικούς που συμμετέχουν στην εσωτερική μουσική παραγωγή της ΕΡΤ, «Η αυλή των χρωμάτων».

Σίγουρα μία απόφαση με πολιτικές διαστάσεις από το Υπουργείο Εσωτερικών: Η ΓΓ Τύπου εγκρίνει το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Εσωτερικών που αφορά: α) στον επικοινωνιακό σχεδιασμό-παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας και β) στις δράσεις και υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας, για το υπόλοιπο του έτους 2020, συνολικού ποσού ύψους τριών εκατομμυρίων ευρώ (3.000.000,00€)».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr