NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Θερμές ευχές για όμορφα Χριστούγεννα

The Unkeeper: Θερμές ευχές για όμορφα Χριστούγεννα

Για μία ακόμη φορά η COSMOTE προχώρησε σε χριστουγεννιάτικο spot που μας άρεσε. Είχε συναίσθημα. Το δημιουργικό της Ogilvy (Bold) που από ότι φαίνεται θα πρέπει να ανανέωσε το συμβόλαιο.

Η παλιά LOWE τρέχει με χίλια.

Είχε μία καταπληκτική ιδέα το #adpeoplefor2021 - Οι άνθρωποι της διαφήμισης δημιουργούν για το 2021. Εξηγούν:

«Γιατί η χρονιά που πέρασε ήταν τόσο κακή που σίγουρα η επόμενη θα χρειαστεί πολλή διαφήμιση.» Συμφωνούμε και συνεχίζουν.

«Και χρειάζεται όλους εμάς, τους ανθρώπους της διαφήμισης. Μας χρειάζεται, για να πείσουμε όλο τον κόσμο αλλά κι εμάς τους ίδιους ότι η χρονιά που θα έρθει θα είναι μια πραγματικά καλή χρονιά. Λίγο πριν μπει η νέα χρονιά λοιπόν, βάζουμε όλοι μαζί τις ιδέες μας για να τη διαφημίσουμε. Διαφημίζουμε το 2021! Tο ίδιο το 2021, σαν να είναι προϊόν. Με έμπνευση, με Corporate ή retail ύφος, με κλάμα, με γέλιο, με ό,τι καλύτερο έχουμε

«Για να υποδεχτούμε το 2021 με αυτό που αγαπάμε περισσότερο, με μία διαφήμιση και την ευχή το 2021 να είναι καλό. Να είναι καλό για όλους μας

«Μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις όπως εσύ θέλεις. Σκοπός είναι να κάνουμε αυτό που μας αρέσει και να περάσουμε καλά. Αλλά για να σε καλύψουμε απόλυτα, έχουμε προβλέψει για οποιαδήποτε ερώτησή σου και έχουμε δώσει την απάντηση. Για όνομα, adpeople είμαστε

Πόσα παλαμάκια να τους δώσουμε δεν ξέρω.

Δεύτερη επιτυχία, κατάφεραν να διακριθούν στα φετινά Epica Awards, μετά και από την τελική φάση αξιολόγησης, αποσπώντας Gold βραβείο. Συγκεκριμένα, η Everything Grows In The Jungle απέσπασε το Gold με το τηλεοπτικό σποτ «What’s more unique than your home-brewed coffee?» για την Coffee Island, στην κατηγορία Non-alcoholic Drinks. Δείτε το spot στο διαδίκτυο.

Αυτά όλα, την ώρα που το Λονδίνο αποφάσισε να κλείσει το γραφείο στην Ελλάδα και να δώσει affiliate το brand στον Παργινό και στον Μιχόπουλο που έχουν και τη McCann. Τώρα το ποιος θα παραλάβει το βραβείο στο Παρίσι θα το δούμε και βέβαια ένα δεν θέλω να δούμε, καταλαβαίνετε.

Πηγαδάκι σε media agency, επιτέλους ένας ωραίος στο δίκτυο, διότι στη Μindshare νέος Global CEO αναλαμβάνει ο Αdam Gerhart. Γούστα είναι αυτά, αλλά στο ελληνικό γραφείο υπάρχει κανένας ή καμία ωραία ρωτάμε εμείς;

Το νερό ΒΙΚΟΣ τρέχει διαφήμιση με φόντο τι άλλο τα Ζαγοροχώρια. Ασφαλώς καμία πρωτοτυπία. Να σημειώσουμε εμείς ότι στα ποτάμια και στις λίμνες δεν στήνουμε σιδερένια ικριώματα για τα μηνύματα διότι μολύνουν το νερό που πίνουμε. Φαίνεται στην Κηφισιά πιάσανε τα κρύα.

Κοκλώνης, η αποτυχημένη προσωποποίηση πως ορίζεται το ελληνικό επιχειρείν. Ποιος είναι αυτός, μία μόνο λέξη Airfasttickets. Αυτή η απάτη και μόνο έπρεπε να τον στείλει στο περιθώριο. Όχι όμως αγοράζει τα δικαιώματα και εκδίδει το gossip περιοδικό ΟΚ που το είχε ο ΑΝΤ1! Ναι σωστά διαβάσατε. Συστήνει εταιρεία παραγωγής και παίρνει στο δυναμικό του τον Πέτρο Μπούτο! Ναι σωστά διαβάζετε. Οδεύει ολοταχώς για τη Συγγρού τόσο για το κανάλι – νέες παραγωγές - όσο και το ΟΚ ένθετο στα ΝΕΑ. Ναι σωστά διαβάζετε. Στο μεταξύ τώρα είναι στο OPEN σε ένα μουσικό reality που αναφωνείς τι decadence; Αλλά δεν καταλαβαίνει τίποτα. Μέχρι που να σκάσει η βόμβα.

Παρασκευή βράδυ ο ΑΝΤ1 την κάνει στριφογυριστή και απέναντι στους δύο τελικούς των reality (Bachelor – Big Brother) ρίχνει την ταινία η Ευτυχία και τους μαθαίνει ποια είναι η πραγματικότητα στον πίνακα της τηλεθέασης, καθώς ήρθε πρώτη και με διαφορά.

Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (ελληνικό τμήμα): Άλλος ένας δημοσιογράφος νεκρός από την αυθαίρετη εξουσία: ο Ρουχολάχ Ζαμ, 47 ετών, απαγχονίστηκε με την κατηγορία ότι «διέφθειρε τη Γη» με τις δημοσιεύσεις του στο διαδίκτυο στις οποίες ασκούσε κριτική στις Ιρανικές κυβερνητικές πρακτικές και αποφάσεις. Τι ζούμε εν έτη 2020. Η Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων εκφράζει τη βαθιά θλίψη της για τη δολοφονία του αντιφρονούντα δημοσιογράφου.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr