NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: ΦΛΕΡΤ

The Unkeeper: ΦΛΕΡΤ

Ενώ ο νόμος Πέτσα για την διαφήμιση και τα media ολοκλήρωσε τη διαβούλευση την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020, έγινε η ψήφιση κάποιων άρθρων για τα media μέσα στα Χριστούγεννα και στη συνέχεια μας προέκυψε ανασχηματισμός. Ο νέος κυβερνητικός εκπρόσωπος Χρήστος Ταραντίλης τον θέλει το χρόνο του, η αγορά δεν ξέρουμε;

Τελικά το ERTFLIX ήταν η έκπληξη της χρονιάς. Βάσει των επίσημων στοιχείων λοιπόν, το ERTFLIX μόνο τον Δεκέμβριο δέχθηκε περισσότερες από 6,3 εκατομμύρια επισκέψεις και αθροιστικά από τον Ιούνιο περισσότερες από 23 εκατομμύρια!

Αναφέρουν λοιπόν: Από το Αύγουστο μέχρι σήμερα οι τηλεθεατές που την επισκέπτονται καθημερινά μέσω υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητού έχουν υπερδιπλασιασθεί, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η αύξηση που παρουσιάζει το ERTFLIX σε όσους βλέπουν καθημερινά την πλατφόρμα μέσα από τις τηλεοράσεις τους. Από 725.818 σπίτια που την επισκέφθηκαν το Σεπτέμβριο, τον Δεκέμβριο περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια τηλεθεατές πάτησαν το κόκκινο κουμπί. Τον Δεκέμβριο το ποσοστό επιστροφής έφτασε στο 45% των συνολικών χρηστών. Άβυσσος ο Έλληνας τηλεθεατής. Σου λέει δεν θα παρακολουθήσω στην κανονική ροή – προβολή τα προγράμματα της ΕΡΤ θα μπω όταν μπορέσω να δω αυτά που θέλω.

Στο μεταξύ τα περισσότερα σήριαλ πήραν ανανέωση και η απόφαση ήταν δίκαιη ακόμη και το φλΕΡΤ που τόσο «χτυπήθηκε»!

Η επικοινωνία στο απόγειό της, καθώς σειρά δράσεων, επιστημονικά συνέδρια, καλλιτεχνικές συναντήσεις και εκδηλώσεις για τον πανηγυρικό εορτασμό των 200 χρόνων από την ελληνική Επανάσταση του 1821, παρουσίασε το πανεπιστήμιο Αθηνών.

Τις δράσεις παρουσίασε ο πρύτανης του Ιδρύματος Θάνος Δημόπουλος και τα μέλη της Επιτροπής εορτασμού και μέσω αυτών, το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στοχεύει στην ανάδειξη της σημασίας της Επανάστασης ως ελληνικό και διεθνές γεγονός.

Τα μέλη της Επιτροπής, καθηγητές Μαρία Ευθυμίου, Βαγγέλης Καραμανωλάκης και Πασχάλης Κιτρομηλίδης, παρουσίασαν αναλυτικότερα τους βασικούς άξονες και τις επιμέρους δράσεις.

Εντάξει η MullenLowe με το V πουλόβερ με την μπλε μπορντούρα του πρωταγωνιστή πριν 20 χρόνια έγραψε. Αναφερόμαστε στο τυρί adoro. 20 χρόνια και να μην βάλει ούτε ένα κιλό μυστήριο; Μόνο τα γκρίζα μαλλιά δείχνουν τη διαφορετική εποχή στον τύπο.

Για γέλια. Δημόσιος οργανισμός προκηρύσσει διαγωνισμό επικοινωνίας με μικρό ποσό μέσα στις γιορτές. Το βλέπει η αγορά, σου λέει δοσμένο ή μάλλον «έφυγε» για συντάκτη αυτό. Μία εταιρεία όμως, σου λέει ας κατεβάσω την πρόταση και βλέπουμε. Και έρχεται ο Άγιος Βασίλης και τους δίνει δώρο το διαγωνισμό διότι ήταν η μοναδική εταιρεία που συμμετείχε και κατέθεσε πρόταση.

Αυτό το μειοδοτικός σε μεγάλο διαγωνισμό με μύρια στον κουμπαρά έχει δώσει πολλές ταχυπαλμίες.

Για το Κτηματολόγιο πόσοι μνηστήρες πια;

Χρήστος Σκανδαλάκης, Λάζαρος Ευμορφίας για το Giga Network 5G της Vodafone μπράβο σας κάνετε την ελληνική διαφήμιση υπερήφανη. Αν και ένα άγχος στην αρχή μας πιάνει.

«Follow your heart» ακούμε στο σποτ του Cutty Shark και θυμηθήκαμε διαχρονικές αξίες, όπως τον Γιάννη Πηλιούρη.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr