NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

​Brandstorm 2021: Διαγωνισμός καινοτομίας για φοιτητές από όλο τον κόσμο από τη L'Oreal

​Brandstorm 2021:  Διαγωνισμός καινοτομίας για φοιτητές από όλο τον κόσμο από τη L'Oreal

Η L'Oréal φέρνει και φέτος για 29η συνεχή χρονιά το διαγωνισμό καινοτομίας για φοιτητές από όλο τον κόσμο, Brandstorm.

Φέτος, οι φοιτητές θα κληθούν να εφεύρουν την καταναλωτική εμπειρία αγοράς προϊόντων ομορφιάς μέσω της ψυχαγωγίας (Invent the Beauty Shopping Experience through Entertainment), εξερευνώντας τον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχοντας ως μέντορες τους digital experts της L'Oréal.

«Στη L'Oréal, είμαστε πεπεισμένοι ότι οι νεότερες γενιές έχουν στα χέρια τους τα κλειδιά του μέλλοντος. Σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας εξαιτίας της πανδημίας COVID-19, η L'Oréal έχει δεσμευτεί περισσότερο από ποτέ να στηρίξει τους νέους στην αρχή της επαγγελματικής τους ζωής, προσφέροντας μια επαγγελματική εμπειρία που θα τους επιτρέψει να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν» δηλώνει ο Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President Human Relations της L’Oréal.

Ο φοιτητικός διαγωνισμός Brandstorm 2020, σε αριθμούς:

47.800 εγγεγραμμένοι συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων 12.700 μηχανικών

Εκπροσωπήθηκαν 65 χώρες

Το 99,5% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι θα πρότειναν τη συμμετοχή τους στο Brandstorm

Τα τελευταία χρόνια, ο φοιτητικός διαγωνισμός Brandstorm μετατράπηκε από ένα διαγωνισμό μάρκετινγκ σε μια ανατρεπτική τεχνολογική πρόκληση, που αντικατοπτρίζει την φιλοδοξία της L’Oréal να γίνει κορυφαία εταιρεία στο BeautyTech.

«To gaming, το live-streaming, η επαυξημένη πραγματικότητα και οι ψηφιακές υπηρεσίες πρόκειται να μετατρέψουν την εμπειρία των διαδικτυακών αγορών σε κάτι εντελώς νέο, πολύ πιο συναρπαστικό, διαδραστικό, διασκεδαστικό, κάτι ανάμεσα σε τηλεοπτικό show, φεστιβάλ ζωντανής μουσικής και βιντεοπαιχνίδι. Σε αυτήν τη νέα έκδοση του Brandstorm, προσκαλούμε τους φοιτητές να ανταποκριθούν στην πρόκληση της επανεφεύρεσης της διαδικτυακής εμπειρίας αγορών μέσω της ψυχαγωγίας. Ανυπομονώ να ανακαλύψω τις συναρπαστικές ιδέες που θα σκεφτούν» δήλωσε η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L'Oréal.

Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές, με 0-2 χρόνια προϋπηρεσία και η νικήτρια ομάδα θα διαγωνιστεί στα διεθνή ημιτελικά, για να κερδίσει μία θέση στον τελικό, στο Παρίσι.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το brandstorm.loreal.com/

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr