NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Αντανακλαστικά

The Unkeeper: Αντανακλαστικά

Αντανακλαστικό 1 της ΕΡΤ, και πώς αλλιώς, καθώς κόβει τον Πέτρο Φιλιππίδη από τη σειρά «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο». Αναφέρει σχετικά, με αφορμή δημοσιεύματα που αφορούν στην καθημερινή τηλεοπτική εκπομπή «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», στην ΕΡΤ ουδέποτε ετέθη ζήτημα διακοπής της σειράς, στην οποία μετέχουν δεκάδες ηθοποιοί και τεχνικοί και παρακολουθούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες. Ωστόσο, λόγω της αυτονόητης ευαισθησίας που οφείλει να επιδεικνύει η Δημόσια Τηλεόραση, ο ηθοποιός για τον οποίο έχουν υποβληθεί επώνυμες καταγγελίες προς έλεγχο στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, από σήμερα δεν θα μετέχει πλέον στα γυρίσματα της σειράς.

Αντανακλαστικό 2 της ΕΡΤ καθώς οι ελληνικές τηλεοπτικές σειρές της ΕΡΤ «Τα καλύτερά μας χρόνια» και «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», έρχονται και στην ERT World, από σήμερα Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021. Οι Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό θα έχουν πλέον την δυνατότητα να παρακολουθούν όλες τις σειρές μυθοπλασίας της δημόσιας τηλεόρασης.

Η μετάδοση των σειρών θα ξεκινήσει από το πρώτο επεισόδιο για το «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021 (καθημερινά Δευτέρα – Παρασκευή, 20:00 ώρα Ελλάδας, και σε επανάληψη 03:00) και για «Τα καλύτερά μας χρόνια», την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου (ημέρες μετάδοσης Πέμπτη και Παρασκευή, 22:00 ώρα Ελλάδας, και σε επανάληψη 09:00).

«Η τούρτα της μαμάς» μεταδίδεται ήδη στην ERT World, κάθε Πέμπτη 23:00 και σε επανάληψη 04:00 Παρασκευή.

Αντανακλαστικά της Digea που σταμάτησε την προβολή του σποτ που κεντρικό πρόσωπο είχε τον Πέτρο Φιλιππίδη. Πάει για γύρισμα ξανά καθώς το πρόγραμμα για το update του σήματος συνεχίζεται. Ψιλοδουλειές δηλαδή.

Αντανακλαστικό 3 της ΕΡΤ. Θα σταματήσει άραγε η γκρίνια διότι η ΕΡΤ με το συνολικό ποσό των 5.101.000 ευρώ ενίσχυσε την εγχώρια κινηματογραφική παραγωγή, το 2020, στο πλαίσιο της εφαρμογής του νόμου για το 1,5%, βάσει του οποίου οι τηλεοπτικοί οργανισμοί υποχρεούνται να καταβάλουν το εν λόγω ποσοστό επί των κερδών τους προς αυτή την κατεύθυνση.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ, σε αυτό το πλαίσιο, ενέκρινε τις εισηγήσεις της Επιτροπής Κινηματογράφου και διέθεσε 4.801.000 ευρώ για την παραγωγή 61 ταινιών μεγάλου μήκους. Συγκεκριμένα, 40 εγχώριων και διεθνών παραγωγών, δύο ταινιών χαμηλού προϋπολογισμού (low budget), 18 ντοκιμαντέρ και μιας ολοκληρωμένης ταινίας. Επίσης, διέθεσε 300.000 ευρώ για την παραγωγή 15 ταινιών μικρού μήκους από το πρόγραμμα «Μicrofilm».

Οι ιδιωτικοί σταθμοί άραγε τι πράττουν;

Έκπληξη στην έκπληξη με την ERT που τέτοιες δόξες είχε πολλά χρόνια να δει. Αναφερόμαστε στο ERTFLIX που έκλεισε τον Ιανουάριο με περισσότερες από 6.600.000 επισκέψεις, οι οποίες αποτελούν νέο, εντυπωσιακό ρεκόρ ανόδου, σημειώνοντας αύξηση 300% κατά τη διάρκεια του τελευταίου εξαμήνου.

Η καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ σημειώνει συνεχόμενα ρεκόρ επισκέψεων και θέασης, καθώς ανανεώνει διαρκώς τόσο το δωρεάν, on-demand περιεχόμενό της, όσο και τις τεχνικές δυνατότητες για να την επισκεφτεί το κοινό μέσω smart TV, smartphone, υπολογιστή και τάμπλετ.

Και πάμε στο NETFLIX, καθώς φήμες θέλουν να νοικιάζει από την Cosmote TV, το «Έτερος Εγώ», όπως και οι φήμες για το «42°C», ένα ερωτικό ψυχολογικό θρίλερ, που πριν λίγο καιρό ολοκληρώθηκε η παραγωγή του.

Να πούμε από τη στήλη μας ένα εύγε για το Cosmote History που έκανε έναν απολογισμό με 120 πρωτότυπες παραγωγές και συμπαραγωγές ντοκιμαντέρ και πάνω από 800 ώρες τηλεοπτικού υλικού.

Το Cosmote History μπορεί να μας κάνει να νοιώθουμε υπερήφανοι, καθώς βλέπουμε ιστορικά ντοκιμαντέρ εφάμιλλα των διεθνών να είναι ελληνικές παραγωγές.

Τώρα, αν μας ρωτήσετε πώς πάνε οι συνδρομές στην Ελλάδα, λόγω πανδημίας και όχι μόνο, το ρεπορτάζ λέει ότι το Cosmote TV είχε 575.000, η Nova 450.000, το Netfilx κοντά στις 400 και έχει μεγάλη δυναμική, η Vodafone και η Wind 15.000 με 80.000 αντίστοιχα. Γιατί όλο αυτό; διότι η ελεύθερη τηλεόραση είναι αλλού για αλλού.

Στην ALPHA Bank η Ρούλη Χριστοπούλου! Το λες και μεταγραφή της χρονιάς. Έκπληξη.

Δεν έκλεισε μήνα και θέλει να αλλάξει γραφεία. Πάντα τέτοια κάνει.

Η έρευνας Forecomm_s τον πρώτο μηνα του 2021 καταγράφει αισιοδοξία στην αγορά της επικοινωνίας. Τι να πούμε, τα budget μειώνονται και αυτοί αισιοδοξούνε. Είναι χαρακτηριστικό τους η αισιοδοξία.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr