Διεθνή

Αυτός ο πάροχος μπλοκάρει 500.000 spam κλήσεις τη μέρα - «Κλείστε το τηλέφωνο»

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Αυτός ο πάροχος μπλοκάρει 500.000 spam κλήσεις τη μέρα - «Κλείστε το τηλέφωνο»

Η Telstra δήλωσε ότι πλέον μπλοκάρει περίπου 6,5 εκατομμύρια κλήσεις ύποπτες για απάτη το μήνα, μερικές φορές έως και 500.000 την ημέρα, χάρη στην αυτοματοποίηση της προηγούμενης μη αυτόματης διαδικασίας που μπλόκαρε περίπου 1 εκατομμύριο μηνιαίες κλήσεις.

Το σύστημα που η Telstra δημιούργησε εσωτερικά αποτελεί το τρίτο σκέλος του προγράμματος Cleaner Pipes.

Τον Μάιο, η εταιρεία ξεκίνησε με το φιλτράρισμα μέσω DNS για να καταπολεμήσει botnets, trojans και άλλων τύπων κακόβουλου λογισμικού, και επεκτάθηκε στο μπλοκάρισμα μηνυμάτων phishing από υποτιθέμενες κυβερνητικές ιστοσελίδες.

«Οι κλήσεις αυτές δεν είναι μόνο ενοχλητικές, αλλά έχουν επίσης πραγματικό οικονομικό αντίκτυπο στους Αυστραλούς και εκτιμάται ότι κόστισαν στους απλούς πολίτες σχεδόν 48 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι», έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος Andy Penn.

«Αν νομίζετε ότι πρόκειται για απάτη, η απλή συμβουλή μας είναι: Κλείστε το τηλέφωνο». Ο Penn είπε ότι η εταιρεία θα καλεί πελάτες μόνο μεταξύ 9 π.μ. έως 8 μ.μ. τις καθημερινές και 10 π.μ. έως 3 μ.μ. το Σάββατο και ποτέ την Κυριακή.

«Εξαίρεση σε αυτό είναι εάν υπάρχει απλήρωτος λογαριασμός ή ερώτημα που ξεκίνησε από πελάτη σχετικά με μια παραγγελία, σφάλμα ή παράπονο, κάποιος από την Telstra μπορεί να σας καλέσει εκτός αυτών των ωρών», πρόσθεσε. «Θα σεβαστούμε τις επιθυμίες σας και θα τερματίσουμε την κλήση αν μας πείτε "όχι ευχαριστώ" και δεν θα καλέσουμε επανειλημμένα αν δεν απαντήσετε - αυτά είναι όλα τα χαρακτηριστικά απάτης».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος είπε ότι τυχόν πελάτες που πιστεύουν ότι έχουν πέσει θύματα απάτης πρέπει να επικοινωνήσουν με τον πάροχο. «Βλέπουμε ένα μέλλον όπου οι κλήσεις αυτού του τύπου είναι αποτελεσματικά περιφραγμένες και εξαλείφονται από το δίκτυό μας», δήλωσε ο Penn.