NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Δημόσια Διοίκηση
ανάγνωση

Διακοπές ρεύματος: Πώς γίνεται η διεκδίκηση αποζημιώσεων για συσκευές που χάλασαν

Διακοπές ρεύματος: Πώς γίνεται η διεκδίκηση αποζημιώσεων για συσκευές που χάλασαν

Μέσα στην ημέρα αναμένονται ενισχύσεις από την επαρχία, για να συμβάλλουν στην αποκατάσταση των βλαβών στο δίκτυο χαμηλής τάσης, που προκαλεί διακοπές ηλεκτροδότησης σε προάστια των Αθηνών, όπως το Νέο Ηράκλειο και το Μαρούσι. Μιλώντας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», ο εκπρόσωπος του ΔΣ Εργαζομένων, Κ.Μασούρας σχολίασε σχετικά πως «ο ΔΕΔΔΗΕ δεν μπορεί να πάρει μόνος του όλο το βάρος της κακοκαιρίας».

Ερωτηθείς σχετικά με της ηλεκτρικές συσκευές που καταστράφηκαν από τις διακοπές ρεύματος, ενημέρωσε πως υπάρχει φόρμα στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, όπου «κάθε πελάτης να αποζημιωθεί αν αποδειχθεί ότι καταστράφηκαν συσκευές κατά τη διακοπή του ρεύματος», παρέχοντας τα σχετικά έγγραφα.

Αναφορικά με το θέμα των ευθυνών για τα δέντρα, που έχει προκύψει μέσω της κακοκαιρίας και έχει προκαλέσει συγκρούσεις σε πολιτικό και όχι μόνο, επίπεδο, είπε ότι ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ είναι «το κλάδεμα κλαδιών σε απόσταση 1,5 -2 μέτρων από τα καλώδια».

«Κάθε χρόνο κάνουμε επιθεώρηση στο δίκτυο, κάνουν το κλάδεμα εργολάβοι και εμείς μετά επιθεωρούμε», σημείωσε και απάντησε πως όταν ένα δέντρο πρέπει να κοπεί, ο ΔΕΔΔΗΕ «στέλνει γράμμα στο δασαρχείο, ενημερώνουμε το Δήμο και κάνουμε διακοπή του ρεύματος, αν πρέπει να κοπεί το δέντρο».

Χορήγηση χρηματικού ποσού σε καταναλωτές που έχουν υποστεί βλάβη ηλεκτρικών συσκευών τους, λόγω τυχαίας διακοπής του ουδετέρου αγωγού του δικτύου Χαμηλής Τάσης

Όπως ενημερώνει η σχετική σελίδα, για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, «που θεωρείτε ότι οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου, που ο ΔΕΔΔΗΕ όφειλε να έχει αντιμετωπίσει μπορείτε, εντός το πολύ δέκα (10) εργάσιμων ημερών από το συμβάν, να υποβάλλετε αίτηση αποζημίωσης στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ, από το οποίο εξυπηρετείται το ακίνητό σας».

Επιπλέον αναφέρεται πως

  • «εφόσον διαπιστωθεί ευθύνη υπαλλήλων ή υπηρεσιών μας από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις τους, σας αποζημιώνουμε με χρηματικό ποσό, το ύψος του οποίου κρίνεται κατά περίπτωση και αναλόγως της ζημίας σας.
  • ειδικότερα, εφόσον η βλάβη των συσκευών σας οφείλεται σε τυχαία βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης σας χορηγούμε, αναλόγως της ζημίας σας, χρηματικό ποσό έως 600 € ανεξαρτήτως τύπου παροχής

Για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού θα πρέπει:

  • να υποβάλετε έγκαιρα την παραπάνω αίτηση αποζημίωσης.
  • να θέσετε στη διάθεσή μας, εφόσον σας ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • να θέσετε στη διάθεσή μας, όταν σας ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
  • να υπογράψετε Υπεύθυνη Δήλωσης αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που σας χορηγούμε

Ο ΔΕΔΔΗΕ:

  • αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς σας για την υποβολή στοιχείων που σας ζητούνται.
  • σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής σας, σας καταβάλλει χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης».

Πληροφορίες στο deddie.gr/el/upiresies/vlaves-diakopes-reumatos/xorigisi-xrimatikou-posou-gia-vlaves.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr