Επιχειρηματικά Νέα

Η Peugeot ανανεώνει το brand της και υιοθετεί καινούργιο λογότυπο

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Η Peugeot ανανεώνει το brand της και υιοθετεί καινούργιο λογότυπο

Η Peugeot θα παρουσιάσει την επόμενη γενιά του 308 στις 18 Μαρτίου, όπως δήλωσαν στελέχη της κατά την αποκάλυψη του νέου λογότυπου του brand.

Η Peugeot δεν έχει διαθέσει λεπτομέρειες σχετικά με το επερχόμενο 308, αλλά αναμένεται να κατασκευαστεί στην πλατφόρμα EMP2 που αναπτύχθηκε από το PSA Group. Αυτό θα επιτρέψει υβριδικές εκδόσεις βενζίνης, ντίζελ και plug-in.

Το νέο λογότυπο της εταιρείας - ένα λευκό-σε-μαύρο στυλιζαρισμένο κεφάλι λιονταριού μέσα σε μια ασπίδα - θυμίζει το λογότυπο της Peugeot από τις αρχές της δεκαετίας του 1960. Το τρέχον λογότυπο χρονολογείται από το 2010.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος, Linda Jackson, η οποία ηγήθηκε της Citroen, της «αδελφής μάρκας» της Peugeot, από το 2014 έως το 2020, έκανε το δημόσιο ντεμπούτο της ως επικεφαλής της Peugeot σε online εκδήλωση την Πέμπτη. Η ίδια είπε ότι η Peugeot αποτελεί πλέον ένα «high-end generalist brand».

Το νέο και ενημερωμένο λογότυπο εισάγει μια νέα οπτική ταυτότητα για την Peugeot, με έμφαση στον μινιμαλισμό και περισσότερη κομψότητα. Ωστόσο, η εταιρεία δεν μεταβαίνει στον λεγόμενο «επίπεδο σχεδιασμό», που είναι δημοφιλής σήμερα σε brands όπως η BMW και η Volkswagen.

Το νέο λογότυπο θα κάνει την εμφάνιση του σχεδόν σε οτιδήποτε σχετίζεται με το brand, ξεκινώντας από την παρουσία του στο διαδίκτυο. Επιπλέον, θα εμφανιστεί στους εκθεσιακούς χώρους της Peugeot, το υλικό μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα κτλ.