NEWSFLASH...
ανάγνωση

YALCO, Τάσεις HO.RE.CA στην Θεσσαλονίκη, η ζήτηση και προσφορά για νέα project

YALCO, Τάσεις HO.RE.CA στην Θεσσαλονίκη, η ζήτηση και προσφορά για νέα project

Αυξητικές παραμένουν οι τάσεις στον κλάδο του HO.RE.CA στην αγορά της Θεσσαλονίκης, ως ήταν προ Covid-19. Βεβαίως μέχρι να λήξει η πανδημία επικρατεί μία ευρύτερη αβεβαιότητα στην αγορά, ωστόσο είναι προφανής η άνοδος του τουρισμού, με αύξηση της ζήτησης και αντίστοιχα με προσφορά ποιοτικότερων υπηρεσιών.

Επιχειρηματίες, βλέπουμε να επενδύουν στην τοπική αγορά, μελετώντας νέα project, με στόχο την καλύτερη ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, στην αγορά υπάρχει σημαντική ποικιλία και συνολικά καλύτερο προϊόν.

Μιλώντας αμιγώς για τον κλάδο του εξοπλισμού, η YALCO, η οποία διαθέτει 100ετή εμπειρία και ταυτόχρονα πλούσιο και συνεχώς αυξανόμενο πελατολόγιο, βλέπει να δημιουργούνται νέες και πιο ξεχωριστές προτάσεις από την πλευρά των επιχειρήσεων. Η ποιότητα οπωσδήποτε βελτιώνεται, ενώ έκδηλη είναι και η τάση για πιο προσωποποιημένο και ξεχωριστό επαγγελματικό εξοπλισμό.

Μιλώντας, στο epixeiro.gr για την αγορά της Θεσσαλονίκης με αφορμή την συνεργασία που είχε με το ΟΝΟΜΑ Hotel, η YALCO υπογραμμίζει ότι αναλαμβάνει νέα και ενδιαφέροντα project στην τοπική αγορά, μαζί με τους παραδοσιακούς συνεργάτες που με επαγγελματισμό, συνέπεια και αμοιβαία εμπιστοσύνη διατηρεί.

Σχετικά με τις τάσεις της προσφοράς και της ζήτησης στην αγορά της Θεσσαλονίκης εξηγεί πως αυτές είναι αυξητικές. Συγκεκριμένα τα τελευταία χρόνια βλέπει μία αύξηση της ζήτησης των επισκεπτών από την Τουρκία, αλλά και το Ισραήλ, προσθέτοντας ότι τα νέα οδικά δίκτυα στα Βαλκάνια έχουν διευκολύνει την προσβασιμότητα στη Θεσσαλονίκη και έτσι ένας επισκέπτης που έρχεται από τη Βουλγαρία, τα Σκόπια ή τη Σερβία π.χ. μπορεί να βρίσκεται στην πόλη μέσα σε μία με μιάμιση ώρα.

Σε επίπεδο υποδομών, και ο αερολιμένας συμβάλλει στην ανοδική τάση συμπληρώνει, ενώ οι πρόσφατες θετικές εξελίξεις στη Βρετανία, όπου ανακοινώθηκε προ ημερών ο νέος οδικός χάρτης για την άρση -και- των ταξιδιωτικών περιορισμών πιστεύουμε ότι θα επηρεάσει θετικά και την τοπική αγορά.

Από την άλλη πλευρά, αναφέρει ότι αυτή η τάση σε επίπεδο ζήτησης βρίσκει ανταπόκριση και στο επίπεδο της προσφοράς. Οι υπηρεσίες αναβαθμίζονται, η εστίαση π.χ. προσφέρει εξαιρετικά δείγματα γραφής, η κουζίνα της Θεσσαλονίκης είναι φημισμένη και πάντα πρωτοπορεί σε concept. Επίσης, τα ξενοδοχεία βελτιώνονται, βλέπουμε συνεχώς νέες και καινοτόμες προτάσεις, ενώ παρατηρείται ταυτόχρονα και εξορθολογισμός του κόστους διαμονής.

«Βεβαίως θα πρέπει να σημειώσουμε ότι από την πλευρά μας ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των επαγγελματιών καλύπτοντας κάθε concept με ποιοτικό και άρτιο εξοπλισμό -σταθερά για 100 χρόνια και συνεχίζουμε», τονίζει..

Η HORECA ακυρώνεται και μετατίθεται για το 2022

Υπενθυμίζει πως η διοργανώτρια εταιρεία FORUM SA, αποφάσισε να μεταθέσει την μεγαλύτερη έκθεση για τον κλάδο των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης στις ημερομηνίες 11 - 14 Φεβρουαρίου 2022.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr