NEWSFLASH...
ανάγνωση

Η τουριστική «μετάλλαξη» της Θεσσαλονίκης, συνοδεύεται από μεγαλύτερη ευθύνη

Η τουριστική «μετάλλαξη» της Θεσσαλονίκης, συνοδεύεται από μεγαλύτερη ευθύνη

Η Μαρία Καρακόλη, επικεφαλής του γραφείου της Howden Matrix στη Θεσσαλονίκη, μιλάει για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε έναν μπουτίκ προορισμό, με απαιτητικούς -σε όλα τα επίπεδα- πελάτες.

Το μεγάλο «σοκ» που έχει υποστεί ο ελληνικός τουρισμός -η βαριά βιομηχανία της χώρας μας- λόγω της πανδημίας, με μειώσεις της τάξης του 80% στις διεθνείς αφίξεις και 86,2% στα έσοδα (σύμφωνα με τα στατιστικά που ανακοίνωσε η Τράπεζα της Ελλάδος για το επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2020), έπληξε σημαντικά την οικονομία της Θεσσαλονίκης, αλλά και συνολικά της Βόρειας Ελλάδας.

Στην Howden Matrix πιστεύουμε ότι μόλις βγούμε από την υγειονομική αυτή κρίση, θα γίνει επιτέλους πραγματικότητα το όραμα της αναδιοργάνωσης της Θεσσαλονίκης, ώστε να μετατραπεί σε έναν «μπουτίκ προορισμό» υψηλής ποιότητας. Ως ένα ιστορικό σταυροδρόμι ανάμεσα στην αρχαιότητα και το Βυζάντιο, αλλά και ως γεωγραφικό της Μεσογείου, των Βαλκανίων, της Ευρώπης και της Ασίας και ενόψει των μεγάλων έργων υποδομής που έχουν προγραμματιστεί, η Θεσσαλονίκη θα πρέπει να απευθύνεται σε εκλεκτικούς τουρίστες, αλλά και σε αυτούς που προσδιορίζουν τον εαυτό τους ως κάτι παραπάνω από τουρίστες, δηλαδή ως ταξιδιώτες ή περιηγητές. Σε «πολίτες του κόσμου», ανθρώπους δηλαδή με μεγαλύτερη οικονομική άνεση από τον μέσο όρο, που «επενδύουν» σε ποιοτικά ταξίδια και αναζητούν προορισμούς που συνδυάζουν πολιτιστική ταυτότητα, γαστρονομία και ξενοδοχειακές παροχές υψηλού επιπέδου.

Τα τελευταία δέκα χρόνια -με έμφαση στην τελευταία πενταετία, όσοι μένουμε στη Θεσσαλονίκη έχουμε διαπιστώσει, με μεγάλη χαρά, πολλά νέα «boutique hotels», αλλά και σημαντικές επενδύσεις σε επίπεδο αναβάθμισης των ξενοδοχειακών υπηρεσιών. Παράδειγμα, η εκπληκτική ανακαίνιση που έγινε σε πολλά ξενοδοχεία της πόλης, μεταξύ των οποίων τα εμβληματικά Makedonia και πρόσφατα το Electra Palace. Ανάλογες είναι και οι επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί και θα συνεχιστούν μέσα στην επόμενη διετία και στα μεγάλα resorts της ακτογραμμής που ξεκινάει από τη Χαλκιδική και φτάνει μέχρι την Καβάλα.

Στο πλαίσιο αυτό, η προοπτική για σημαντική αύξηση -ποιοτική και ποσοτική- των επισκεπτών συνοδεύεται από ακόμη μεγαλύτερες ευθύνες και υποχρεώσεις των διοικήσεων των τουριστικών μονάδων, τόσο απέναντι στους πελάτες τους, όσο και απέναντι στους μετόχους. Οι μεγάλες και μακρόπνοες επενδύσεις στον κλάδο του τουρισμού κάνουν αναγκαία την ολιστική ασφαλιστική κάλυψη, από το σύνολο των κινδύνων που σήμερα απειλούν όχι μόνο την απρόσκοπτη πορεία της επένδυσης, αλλά και την καλή φήμη, το καλό όνομα της ξενοδοχειακής μονάδας.

Με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες και τις διαφορετικές παραμέτρους του εκάστοτε ξενοδοχείου, λαμβάνοντας υπόψη και καταγράφοντας διεξοδικά το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται στους πελάτες του, καθώς και τις ιδιαίτερες κλιματολογικές και εδαφολογικές συνθήκες της περιοχής, καταρτίζουμε ένα μοναδικό ασφαλιστικό πακέτο το οποίο εστιάζει σε τρία καίρια σημεία: ολιστική κάλυψη - ανταγωνιστικό ασφάλιστρο - εύκολη & γρήγορη αποζημίωση.

Με μια μεγάλη ομάδα έμπειρων account executives και brokers στο γραφείο της Howden Matrix στην Καρόλου Ντιλ και με περισσότερα από 90 εξειδικευμένα στελέχη στην Ελλάδα, αποτελούμε σήμερα τον μεγαλύτερο διεθνή και συγχρόνως τοπικό μεσίτη, που πάντα βρίσκεται δίπλα στους πελάτες του με τις πλέον καινοτόμες λύσεις και τη βέλτιστη διαδικασία διαχείρισης της αποζημίωσής σας.

 Howden Matrix (934.96 KB)

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr