Κορονοϊός: Η Google «μπλόκαρε» σχεδόν 100 εκατομμύρια παραπλανητικές διαφημίσεις
18/03/2021 | 12:53
08/08/2025 | 06:06
Η Google «μπλόκαρε» 99 εκατομμύρια διαφημίσεις παγκοσμίως που παραβίαζαν τις πολιτικές της και που σχετίζονταν με την πανδημία, το 2020, σύμφωνα με τη νεότερη έκθεση διαφάνειας της εταιρείας.
Οι διαφημίσεις περιλάμβαναν απόπειρες πώλησης τεχνητών θεραπειών, μάσκες N95 όταν υπήρχε έλλειψη στα πρώτα στάδια της πανδημίας και ψεύτικα εμβόλια.
«Καθώς μάθαμε περισσότερα για τον ιό και οι οργανισμοί υγείας εξέδωσαν νέες οδηγίες, εξελίξαμε τη στρατηγική μας για να αρχίσουμε να επιτρέπουμε σε παρόχους, οργανισμούς υγείας, τοπικές κυβερνήσεις και αξιόπιστες επιχειρήσεις να προβάλλουν κρίσιμες ενημερώσεις και αυθεντικό περιεχόμενο, αποτρέποντας την ευκαιριακή κατάχρηση» δήλωσε ο αντιπρόεδρος ιδιωτικής ζωής και της ασφάλειας των διαφημίσεων, Scott Spencer.
Συνολικά, η Google απέκλεισε ή κατάργησε 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του 2020. Πάνω από 850 εκατομμύρια από αυτές αντιμετώπισαν κυρώσεις για κατάχρηση του δικτύου διαφημίσεων της εταιρείας.
Η πλατφόρμα περιόρισε επίσης άλλες 6,4 δισεκατομμύρια διαφημίσεις, περιορίζοντας την εμβέλειά τους ή απαιτώντας από τους διαφημιζόμενους να πληρούν ορισμένες απαιτήσεις.
Σχολιάστε