NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Είδες η ΕΡΤ;

The Unkeeper: Είδες η ΕΡΤ;

Το σποτάκι της ΕΡΤ με το συνδυασμό των 4 επιτυχημένων σήριαλ είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει. Ένας από τους ήρωες του ενός σήριαλ, σε διάλογό του αναφέρει τον τίτλο ενός άλλου σήριαλ και στο άκουσμα του αντιδρά ο πρωταγωνιστής/στρια του σήριαλ και πάει η συνέχεια. Έξυπνο κείμενο. Μιλάμε η ΕΡΤ έγραψε και ξεπέρασε το marketing των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών. Βέβαια η ΕΡΤ έχει να επιδείξει φέτος πολύ καλά σήριαλ και αυτό προβάλει. Κοιτώντας τους συντελεστές, είναι όλοι τους πετυχημένοι, κυρίως στην ιδιωτική τηλεόραση. Η δημόσια τηλεόραση και συγκεκριμένα η διοίκηση τόλμησε φέτος και δημιούργησε πολύ καλές παραγωγές που σίγουρα θα ζήλευαν τα ιδιωτικά. Από κοντά η προβολή τους και στο ERTFLIX και έδεσε το success story;

Αναμένουμε και στην ενημέρωση εκπλήξεις.

Είδαμε το ΖΑΚΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ και γέλασε το χειλάκι μας. Η σειρά που έσπασε το κοντέρ τηλεθέασης της ΕΡΤ το Σαββατοκύριακο, σημειώνοντας πρωτόγνωρα ποσοστά για τη δημόσια τηλεόραση που έφτασαν το 13,9% και κατέταξαν την ΕΡΤ1 στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης στη ζώνη 20:00 - 21:00.

Η Ελένη Ράντου, η Δάφνη Λαμπρόγιαννη και η Φωτεινή Μπαξεβάνη και οι ταλαντούχοι τηλεοπτικοί γιοι τους έκλεψαν ήδη από το Σάββατο την παράσταση και κέρδισαν από την πρεμιέρα το τηλεοπτικό κοινό δικαιώνοντας την επιλογή της Διεύθυνσης Προγράμματος της ΕΡΤ να επενδύσει σε άλλη μια σειρά μυθοπλασίας.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Νielsen την πρεμιέρα του «Ζακέτα να πάρεις» παρακολούθησαν 601.971 τηλεθεατές (13,9%), με τη σειρά να έχει μάλιστα ανάλογη επιτυχία και στο λεγόμενο δυναμικό κοινό (18 - 54), καταγράφοντας τηλεθέαση 13,2%.

Πέρα από τα νούμερα τηλεθέασης, όμως, ενθουσιώδους υποδοχή έτυχε η σειρά και στα Social Media. Ήδη, από τα πρώτα λεπτά προβολής της, η «Ζακέτα» βρέθηκε στην πρώτη θέση του trending topic στο Twitter (#ΖaketaNaPareis), ενώ στη θέση #4 βρέθηκε η Δάφνη #Λαμπρογιάννη και στη θέση #6 η Ελένη #Ράντου, δύο από τις βασικές πρωταγωνίστριες της σειράς μαζί με τη Φωτεινή Μπαξεβάνη.

Όσκαρ στο ERTFLIX με πολύ καλές παραγωγές για τα Όσκαρ. Μπορεί να βρίσκεστε στον παραμυθένιο κόσμο του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο ή στο ναρκοπέδιο της μάχης, μπορεί να περπατάτε στο μελαγχολικό Μάντσεστερ του Κέισι Άφλεκ, στο Ντάλας των 80s με τον Μάθιου ΜακΚόναχι ή στην αγγλική εξοχή. Όπου και να ψάξετε, θα βρείτε κρυμμένα τα χρυσά αγαλματίδια, στη νέα κατηγορία «Όσκαρ στο ERTFLIX» που δημιουργήθηκε ειδικά για τον oσκαρικό μήνα Απρίλιο.

Ταινίες που ξεχώρισαν για τις ερμηνείες, τη σκηνοθεσία και τα σκηνικά τους. Ταινίες που χάραξαν το όνομα τους στην ιστορία του θεσμού, που κάθε χρόνο περιμένουμε με ανυπομονησία. Και με τη φετινή τελετή απονομής των βραβείων να πλησιάζει, το ERTFLIX, η δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ, φοράει το σμόκιν του και ανεβαίνει στη σκηνή δίνοντάς μας την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε επιλεγμένες βραβευμένες ταινίες.

Αυτές οι απευθείας αναθέσεις; Πού δεν είναι.

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανέθεσε στην McVictor & Hamilton, με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, την παροχή υπηρεσιών για την «Εκπόνηση μελέτης - πρότασης για το νέο λογότυπο, τη γραφιστική του επεξεργασία και τη μελέτη εφαρμογής του νέου λογότυπου στο εσωτερικό των φυσικών σημείων εξυπηρέτησης των ΚΕΠ». Το τίμημα για την εκτέλεση των υπηρεσιών της εν λόγω σύμβασης ανέρχεται σε 24.552 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων επέλεξε, μετά από διαγωνισμό, την 33 Communication για την εκτέλεση του έργου «Δημιουργικός Σχεδιασμός και Υλοποίηση του Νέου Διαδικτυακού Τόπου της ΕΕΤΤ». Η αμοιβή του αναδόχου ανέρχεται στο ποσό των 58.000 ευρώ.

Το έργο συνεχίζεται ως έχει με την OneTeam, σε ρόλο συμβούλου για τη χάραξη και υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής, στη Δημόσια Επιχείρηση Φυσικού Αερίου (ΔΕΦΑ) και η θυγατρική της Εταιρείας Υποδομών Φυσικού Αερίου (ΕΤΥΦΑ), ύστερα από διεθνή διαγωνισμό που διεξήγαγε, με στόχο την ανάδειξη του νέου συνεργάτη σε ζητήματα στρατηγικής, επικοινωνίας, διαχείρισης κρίσεων και προβολής του έργου της.

ΣΚΑΙ TV 15 χρόνια με τη νέα του εποχή όταν ο Αλαφούζος μέσω Αγροτικής Τράπεζας το 2006 πήρε (δεν μάθαμε ποτέ το αντίτιμο) τη συχνότητα του SEVEN, στην οποία ανήκε η συχνότητα (ενέχυρο) αν είχε βέβαια άδεια πανελλαδικής εμβέλειας. Ο ΣΚΑΙ εκείνη την εποχή συζητούσε να εκπέμπει περιφερειακά μέσω του SMART. Η ανακοίνωση έγινε πρωταπριλιά και δεν ήταν ψέμα. Για την ιστορία το SKAITV προϋπήρχε πριν 6 περίπου χρόνια και εδώ προσθέστε το όνομα του Τσοτσορού και της ALPHA digital. Τι εποχές;

Η Vodafone Greece δηλώνει ότι υπάρχει μια ενέργεια μέσα μας διότι Together we can. Νέο brand positioning με μία ανθρωποκεντρική αλλαγή και συνεχίζουν με ωραία λόγια, είναι η ενέργεια που δημιουργεί την τέχνη, που ωθεί την επιστήμη, κατακτάει εμπόδια, θεραπεύει ασθένειες και ξεπερνάει προκαταλήψεις. Είναι αυτή η ενέργεια, που μας δίνει τη δύναμη να θέτουμε σημαντικά ερωτήματα για τον άνθρωπο, τον πλανήτη, την κοινωνία, για να βρούμε το καλύτερο. Και όταν αυτή η ενέργεια συνδυάζεται με την τεχνολογία, τότε άνθρωποι και τεχνολογία μαζί, μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα.

Το σποτ δεν μας τρέλανε και αυτό με τις ενέργειες και τις συνέργειες στην ελληνική αγορά το έχουν προ πολλού προβάρει άλλα brand.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr