NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Η Crowdpolicy δημιουργεί αυτόματο​ ψηφιακό βοηθό για τον ΕΟΠΥΥ

Η Crowdpolicy δημιουργεί αυτόματο​ ψηφιακό βοηθό για τον ΕΟΠΥΥ

Αναβάθμιση της εξυπηρέτησης και της επικοινωνίας με αυτόματο ψηφιακό βοηθό Chatbot και με τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Βασίζεται στην πλατφόρμα enterprise chatbots & loyalty botakis.com της Crowdpolicy.

Η νέα σύμβαση της Crowdpolicy με τον ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ - (ΕΟΠΥΥ), κατόπιν διαγωνισμού (αριθ. 28/2020 Διακήρυξης), αφορά στην προμήθεια υπηρεσίας εικονικού βοηθού (Virtual Assistant) – λογισμικού (Chatbot), που θα είναι διαθέσιμο για τους πολίτες μέσω της ιστοσελίδας του ΕΟΠΥΥ και διαφόρων άλλων υποστηριζόμενων ψηφιακών καναλιών, με σκοπό την υποβοήθηση της επικοινωνίας των πολιτών, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας για θέματα που σχετίζονται με τον ΕΟΠΥΥ.

Η Ελληνική Εταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας, Crowdpolicy (www.crowdpolicy.com), διεκδίκησε με επιτυχία το συγκεκριμένο έργο του ΕΟΠΥΥ, προσφέροντας όχι μόνο την μεγαλύτερη έκπτωση, που της επιτρέπει το ανεπτυγμένο ήδη software που διαθέτει, αλλά και την εκτενή και πολυετή εμπειρία, που απαιτείται για την υλοποίηση του ψηφιακού βοηθού του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας.

Με τη συγκεκριμένη συνεργασία, η Crowdpolicy υποστηρίζει την στρατηγική και τις δράσεις του ΕΟΠΥΥ και αναλαμβάνει μία ακόμη σημαντική καινοτόμο υλοποίηση για την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, ειδικά σε μία εποχή που η υγειονομική κρίση καθιστά την επικοινωνία των πολιτών με τον ΕΟΠΥΥ πιο επιτακτική από ποτέ.

Μέσω του εικονικού βοηθού του ΕΟΠΥΥ, που θα είναι διαθέσιμος σε Ελληνικά και Αγγλικά, οι πολίτες θα κάνουν χρήση του συστήματος, υποβάλλοντας απλά και γρήγορα, γραπτά ερωτήματα σε ελεύθερο κείμενο και θα λαμβάνουν άμεσα απαντήσεις για θέματα που σχετίζονται με τον ΕΟΠΥΥ, όπως το ωράριο λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ, η κάλυψη νοσηλείας στο εξωτερικό, τα συνεργαζόμενα φαρμακεία κ.λπ.

Η τεχνολογία των καινοτόμων αυτόματων ψηφιακών βοηθών είναι ένας από τους τομείς όπου η Crowdpolicy έχει υποστηρίξει, σε βάθος χρόνου, ολοκληρωμένες, πετυχημένες, αποτελεσματικές και συνεχώς αναπτυσσόμενες λύσεις και υπηρεσίες, που βασίζονται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, με βασικότερο την πλατφόρμα chatbot AI Analytics botakis, που έχουν εμπιστευθεί μεγάλοι οργανισμοί του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (όπως η ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ), επιτυγχάνοντας άμεσα την ψηφιακή αναβάθμιση και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών από τον εκάστοτε φορέα.

Το chatbot είναι πρόγραμμα σε υπολογιστές ή κινητές συσκευές που μιμείται την γραπτή επικοινωνία, χρησιμοποιεί τεχνικές επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, δέντρα αποφάσεων και τεχνητή νοημοσύνη και μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα, καθώς και να υποστηρίζει διαδραστικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες και συναλλαγές.

Βασικό χαρακτηριστικό της καινοτομίας του chatbot της Crowpdolicy (botakis technology) είναι ότι βασίζεται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και έχει τη δυνατότητα να “μαθαίνει” και να εξελίσσεται συνεχώς μέσα από διαδικασίες αξιολόγησης και συμμετοχής των χρηστών, ενώ σε ειδικά θέματα χρησιμοποιείται τεχνολογία RPA για την ενοποίηση με το σύστημα διαχείρισης αιτημάτων πολιτών.

botakis.jpg?mtime=20210407105729#asset:258424


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr