NEWSFLASH...
Coaching & Training | Business Coaching
ανάγνωση

Πώς να αυξήσω την επισκεψιμότητα στο site μου;

Πώς να αυξήσω την επισκεψιμότητα στο site μου;
16_04_2021

Powered by:
Thrive Greece Ζήσε καλύτερα. Δούλεψε πιο έξυπνα.
epixeiro icon Coaching & Training, Business Coaching, Καινοτομία & Τεχνολογία

Ως σύμβουλος και εκπαιδεύτρια online επιχειρηματικής ανάπτυξης, είναι μια ερώτηση που μου κάνει πολύ συχνά το κοινό μου.

Πάμε να δούμε λοιπόν πώς αυξάνουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας:

Μέσω Google – SEO & Google My Business

Ίσως να το ξέρετε ή να το έχετε ξανά ακούσει αυτό που θα σας πω, αλλά είναι ο νούμερο 1 παράγοντας για την ορατότητα της ιστοσελίδας / e-shop σας στο διαδίκτυο.

Το πρώτο που θα πρέπει να φροντίσετε είναι να έχετε ένα καλά φτιαγμένο και μελετημένο Branding, το όποιο θα μιλάει στην καρδιά του ιδανικού σας πελάτη. Να τονίσω ότι το branding δεν είναι μόνο ένα logo, είναι όλη η αίσθηση που λαμβάνει ο επισκέπτης από την ιστοσελίδα/e-shop σας. Είναι το καλά μελετημένο και στοχευμένο κείμενο που έχετε γράψει καθώς και οι χρωματισμοί που ταιριάζουν στην ψυχολογία του ιδανικού σας πελάτη.

Εφόσον έχετε επιμεληθεί όλα τα παραπάνω και έχετε εμπλουτίσει με φυσιολογικό τρόπο το κείμενο σας με λέξης κλειδιά, τότε οι αράχνες του Google θα βρίσκουν την ιστοσελίδα / e-shop σας και θα το αναδεικνύει στις πρώτες σελίδες του όταν ένας υποψήφιος πελάτης πληκτρολογήσει μια από τις λέξης κλειδιά που έχετε μέσα στο κείμενο σας ή στον τίτλο της σελίδας.

Εννοείται πως παίζουν πολλά ρόλο για το πως θα καταταχθεί η σελίδα σας με «οργανικό τρόπο» (εννοώ όχι με πληρωμένη διαφήμιση στο Google Ads) στην πρώτη σελίδα του Google. Αυτό που θα σας πω για αρχή, γιατί είναι ολόκληρο μάθημα, είναι ότι πρέπει να κάνετε συντονισμένη και συνεπή προσπάθεια χρησιμοποιώντας διάφορα κανάλια του marketing, όπως να συνδυάσετε την χρήση των social media με δικά σας άρθρα του blog και φιλοξενούμενα, με συστήματα email marketing, όπου όλες αυτές η συντονισμένες ενέργειες ενθαρρύνουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας ή στο e-shop σας με αποτέλεσμα οι μηχανές αναζήτησης να προβάλουν την δικιά σας ιστοσελίδα λόγο του ότι έχει α) λέξεις κλειδιά, β) επισκεψιμότητα από άλλα site - τα λεγόμενα backlinks, γ) γενικώς βλέπει κίνηση, άρα είναι trendy!

Και εάν έχετε φτιάξει λογαριασμό για την επιχείρηση σας στο Google My Business και έχετε επιβεβαιώσει την παρουσία της επιχείρησης σας, τότε κάνατε τον Google «φίλο» σας.

Social Media

Όπως προ ανέφερα προηγουμένως, τα social, έκτος από το να περνάμε την ώρα μας κοιτάζοντας την ζωή των άλλων, είναι σούπερ εργαλεία για την προβολή και την αφύπνιση του κοινού μας για το Brand μας.

Γιατί λέω αφύπνισή και όχι προώθηση; Γιατί τα social media δεν έχουν φτιαχτεί για πώληση! Ναι, καλά το διαβάστε! Δεν πουλάμε μέσω social media (ή τουλάχιστον όχι συνέχεια). Προτεραιότητα μας ως επιχειρηματίες στα social media είναι να χτίσουμε σχέσεις με το κοινό μας, να τους μάθουμε για το brand μας, για την επιχείρηση μας, αλλά και για τον εαυτό μας. Κάνουμε αληθινές συζητήσεις με το κοινό χρησιμοποιώντας την μέθοδο του content marketing.

Και μέσα από αυτήν την διαδικασία, στέλνουμε ή δημιουργούμε την ανάγκη στο κοινό μας να επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας ή το e-shop μας.

Μέσω PR (Press Release)

Εκτός από το να έχουμε δικό μας blog και να γράφουμε δικά μας άρθρα, ένα ακόμα πιο δυνατό όπλο προβολής της ιστοσελίδας μας και της επιχείρησης μας είναι η φιλοξενία των άρθρων μας σε άλλα μεγάλα blog, εφημερίδες, ραδιόφωνα, ακόμα και η φιλοξενία μας σε τηλεοπτικές εκπομπές. Η παρουσία μας σε αυτά τα μέσα μας παρουσιάζει ως ειδικούς στο αντικείμενο μας και κάνει τον ακροατή να μας αναζητήσει μέσω της μηχανής αναζήτησης, να μας γνωρίσει καλύτερα κοιτάζοντας την ιστοσελίδα μας.

Μέσω Email Marketing

Θεωρώ πως είναι ένα από τα πιο έξυπνα κανάλια μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Είναι άκρος προσωπικός και άμεσος τρόπος να σας γνωρίσει καλύτερα και σε βάθος το κοινό σας. Είναι, επίσης, ένας «ρομαντικός» τρόπος επικοινωνίας με το κοινό σας. Θα μου πείτε τι σχέση έχει το email marketing με το SEO και την Google; Εννοείται πως έχουν σχέση. Θυμάστε που σας είπα πιο πάνω να χρησιμοποιήσετε σε συνδυασμό και συνέπεια τα κανάλια μάρκετινγκ; Έ, το email marketing είναι και αυτό ένα κανάλι προβολής της ιστοσελίδας σας.

Πιο λιανά...

Για να μπει κάποιος μέσα στην email λίστα σου, θα του έχεις προσφέρει κάτι ως δώρο με αντάλλαγμα την ηλεκτρονική τους διεύθυνση. Όταν αυτός ο άνθρωπος βάλει τα στοιχεία του, έχει πλέον μπει στον κόσμο σας. Μέσω από τα email σας θα σας γνωρίσει, θα του αρέσετε και στην συνέχεια θα θελήσει να σας γνωρίσει καλύτερα κοιτάζοντας την ιστοσελίδα σας και ακολουθώντας σας στα social media.


Αρχική δημοσίευση από Άννα Γουίλσον, Business Success - Freedom Coach, στο www.thriveglobal.gr

Η αποστολή του Thrive Global είναι να τερματίσει την επιδημία του στρες και της εξουθένωσης προσφέροντας επιστημονικές, εφαρμόσιμες λύσεις που ενισχύουν την ευεξία και μαζί την αποδοτικότητα και σε βοηθούν να αλλάξεις πεποιθήσεις και συμπεριφορές και να περάσεις από τη θεωρία στην πράξη, διαμορφώνοντας νέες συνήθειες προκειμένου να κατακτήσεις την πολυπόθητη ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. 

Ιδρύθηκε από την Arianna Huffington στις ΗΠΑ το 2016 και, μέσα σε ένα χρόνο, κατάφερε να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στα προγράμματα ευεξίας, έχοντας πελάτες που διακρίνονται για το εργασιακό τους περιβάλλον. Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2018 και είναι η πρώτη φορά που μια τέτοια καινοτομία έρχεται στην χώρα μας, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα. Μάθε περισσότερα στο www.thriveglobal.gr.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr