NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Μην πίνετε και δημιουργείτε λίγκες

The Unkeeper: Μην πίνετε και δημιουργείτε λίγκες

Τα διαφημιστικά αλλά και τα χορηγικά πακέτα ήταν η κινητήριος δύναμη για την European Super League. Oι ισχυροί όμιλοι θα κέρδιζαν πολλά απ' αυτά που διεκδικούσαν για το νέο Τσάμπιονς Λιγκ. Δηλαδή τον τρόπο αντιμετώπισης των χορηγών τους μέσα στα γήπεδα, τα τηλεοπτικά δικαιώματα και τη σύνδεσή τους με τον ηλεκτρονικό κόσμο, τη μάχη εξουσίας στα κέντρα αποφάσεων κ.ά.

Και ήρθε η πολιτική ηγεσία της Μεγάλης Βρετανίας και έβαλε τέλος με καθαρά οικονομικά στοιχεία.

Όλοι αναρωτιούνται με ποιους χορηγούς είχε κλείσει συμφωνία η JP Morgan. Το σίγουρο είναι ότι η Heineken δεν ήταν, καθώς τους τρόλαρε γράφοντας στο twitter «Μην πίνετε και δημιουργείτε λίγκες», με το hashtag «καλύτερα μαζί».

Στον χώρο της επικοινωνίας η νέα λίγκα που λέγεται VoxComm (agencies) φαίνεται να πατάει γερά. Αυτό θα το δει η ΕΔΕΕ στο μέλλον αν της βγει.

Τη ζημιά σε επικοινωνιακό επίπεδο, τελικά στην κυβέρνηση την κάνει ο όμιλος Φιλιππάκη με τα μέσα που διαθέτει. Το πρωτοσέλιδο της Δημοκρατίας τη Δευτέρα, αν και λαϊκίστικο, διεμβόλισε το επικοινωνιακό πλάνο της κυβέρνησης. Ποτέ δεν είναι αργά για επαφές.

Από την άλλη τα επικοινωνιακά μαγαζιά της συμπολίτευσης (ας μας επιτραπεί ό όρος) σφάζονται. Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε θα αναφωνήσουν σε λίγο. Μόνο ο Δέτσης της Choose προχωρά ακάθεκτος.

Ertnews.gr μία άλλη επιτυχία της διοίκησης Ζούλα που το αναπτύσσει αυτόνομα με δικό τους δημοσιογραφικό επιτελείο με τον Οικονόμου leader. Η προσπάθεια γίνεται «ανεξάρτητα» από το επιτελείο των τηλεοπτικών συντακτών. Τα Όσκαρ ήταν μία τέτοια έκπληξη.

Θα το ξαναπούμε ο Κοκλώνης που έφυγε τελικά από το OPEN είναι μία φούσκα που θα σκάσει δημιουργώντας πολλές ζημιές στο μιντιακό τοπίο.

Οι καταγγελίες Βαξεβάνη τρομάζουν, αλλά πρέπει στην εισαγγελία να προσκομίσει αποδείξεις, διότι μέσα από το κείμενο που ανάρτησε δεν φάνηκαν.

ΟΙ υπερβολές συνεχίζονται και ο ΑΝΤ1 αποφάσισε λέει από τη δημοφιλή σειρά να κόψει ένα ακόμα επεισόδιο. Συγκεκριμένα το 17ο επεισόδιο με τίτλο «Σeξουαλική παρενόχληση» με guest star τη Βάσω Γουλιελμάκη, η οποία υποδύεται την «άτακτη» φοιτήτρια που κατηγορεί τον καθηγητή της για άσεμνες πράξεις. Είναι το 2ο επεισόδιο μετά το «τελευταία μέρα του κόσμου».

Με κόστος συνδρομής στα 34,99 δολάρια τον μήνα, το Reuters αναζητά τρόπους να τονώσει τα έσοδα από την ψηφιακή ανάγνωση ειδήσεων. Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκε από την πρακτική των ανταγωνιστών. Αν θα του βγει θα δείξει, διότι ζούμε την εποχή των social media που ο καθένας ανεβάζει... «ειδήσεις».

Η Εύη Τσουράκη στη V+O. Από την Palladian ως την νέα εταιρεία μισή ώρα δρόμος!

Όπως πάει η CVC με τόσες εξαγορές, όπως π.χ. στην αγορά του γάλακτος, σε λίγο καιρό θα γίνει ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος!

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) ανακοίνωσε ότι η Global Marketer Week 2022 θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, από τις 5 έως τις 8 Απριλίου, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Την ανακοίνωση έκανε ο CEO της WFA, Stephan Loerke, την Πέμπτη 22 Απριλίου, στο κλείσιμο των εργασιών της φετινής διοργάνωσης, η οποία λόγω της πανδημίας πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά με «οικοδέσποινα» πόλη την Σιγκαπούρη. «Σφαγή» ποιος θα αναλάβει τη διοργάνωση στην Ελλάδα. Τι έχετε κάποια αντίρρηση; Ο μεγαλύτερος συνδρομητής.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr