NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Εξωγήινοι χτύπησαν τις σιδηροδρομικές μεταφορές

Εξωγήινοι χτύπησαν τις σιδηροδρομικές μεταφορές

Αν η οικονομία συνέχιζε να αναπτύσσεται με τους ρυθμούς του 2019, τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι εξωγήινοι χτύπησαν όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ευρώπης.

Ψαλίδισαν απ’ άκρη σ’ άκρη τα έσοδα του σιδηρόδρομου τα μέτρα κατά του κορονοϊού. Η πραγματική εικόνα της οικονομίας από τις επιπτώσεις των μέτρων αναδεικνύεται μέρα με την μέρα. Τα ταμεία είναι άδεια, ενώ σε αρνητικό έδαφος συνεχίζουν να κινούνται οι πωλήσεις εισιτηρίων. Διανύοντας το 2021, χρονιά ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων, οι επιτελείς ψάχνουν τρόπους να αυξήσουν τις πωλήσεις εν προκειμένω να στηρίξουν την μετάβαση του κλάδου στην πράσινη μετακίνηση.

Συγκριτικά με τα έσοδα της επιβατικής κίνησης του 2019, το 2020 βγήκε μείον 51% στο δίκτυο των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων σύμφωνα με την Κοινότητα των Ευρωπαϊκών Σιδηροδρομικών Δικτύων και Εταιρειών έργων Υποδομής (Community of European Railway and Infrastructure companies CER). Τα ποσοστά θα πρέπει να σημειωθεί παραμένουν κολλημένα από τον Νοέμβριο του 2020. Η απώλεια εσόδων από επιβατικές μεταφορές ανά εβδομάδα για το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο κυμαίνεται στα 600 εκατομμύρια ευρώ.

Στο κόκκινο και το φορτίο με τάση επιδείνωσης μεταξύ Δεκεμβρίου 2020 και πρώτου τριμήνου 2021. Από -3% τον Δεκέμβριο του 2020 σε διψήφια (-10%) μείωση στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Στο φορτίο ωστόσο τα επίπεδα ζημιών είναι 5% μειωμένα συγκριτικά με το Σεπτέμβριο του 2020 που ξεκίνησε η κρίση του Covid. Το μήνα Μάρτιο η μέση απώλεια εσόδων ανά εβδομάδα ξεπέρασε τα 30 εκατομμύρια ευρώ.

Με αρνητικό πρόσημο και συνεχιζόμενη πτωτική πορεία και ο κλάδος των υποδομών, από -8% το καλοκαίρι του 2020 στο -13% το πρώτο τρίμηνο του 2021. Η καθοδική πορεία του κλάδου υποδομών οφείλεται σε πολλούς λόγους, ωστόσο δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα ποιοι είναι οι σοβαρότεροι λόγοι που ασκούν πιέσεις στον κλάδο.

train_services_graph.jpg?mtime=20210507132600#asset:265588

Δικαιώματα επιβατών: Αλλαγές σε αστικές ευθύνες και στην έννοια ανωτέρας βίας

Ο κανονισμός της ΕΕ για τα δικαιώματα των επιβατών σιδηροδρόμων καθορίζει σημαντικά τις αποφάσεις των επιβατών. Οι νέες διατάξεις που ψηφίστηκαν αποτελούν ορόσημο για τον κλάδο καθώς εισάγουν πολύ υψηλά επίπεδα προστασίας στους επιβάτες ταυτόχρονα αφήνει τους οργανισμούς να αναπτύξουν επιχειρηματική κουλτούρα και επιτύχουν στους στόχος της Πράσινης Συμφωνίας για την μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα στις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Σημαντικές μεταξύ άλλων είναι οι διατάξεις τις ευθύνες της έκδοσης εισιτηρίων από την λιανική. Οι προβλέψεις για την μεταβίβαση των επιβατών σε άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς σε περίπτωση απρόσμενων διακοπών στις ρότες της μετακίνησης. Οι προβλέψεις για αύξηση της χωρητικότητας στον ωφέλιμο χώρο για την μετακίνηση των ποδηλάτων στα τραίνα. Η επανεξέταση η απόδοση της έννοιας «ανωτέρα βία» σε σχέση με τα ακραία καιρικά φαινόμενα, φυσικές καταστροφές ή μεγάλους κινδύνους που απειλούν την υγεία.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr