NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Sitecore: Εξαγορά της «ελληνικής καταγωγής» Moosend, σε αναπτυξιακό σχέδιο 1,2 δισ.

Sitecore: Εξαγορά της «ελληνικής καταγωγής» Moosend, σε αναπτυξιακό σχέδιο 1,2 δισ.
07_05_2021 | 14:04 07_05_2021 | 14:06
epixeiro icon Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα, Διεθνή

Στην εξαγορά της «ελληνικής καταγωγής» πλατφόρμας Moosend προχώρησε η Sitecore.

Η Moosend αποτελεί μια πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ και διαχείρισης καμπάνιας που χρησιμοποιείται από εταιρείες όπως οι Domino's, Interpublic Group και Sephora.

Η εξαγορά αποτελεί μέρος του τρέχοντος αναπτυξιακού σχεδίου 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Sitecore και πρόκειται να κλείσει τον Μάιο του 2021.

Ο συνδυασμός της τεχνολογίας των δύο εταιρειών θα διευκολύνει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αναπτύξουν και να μετρήσουν καμπάνιες, αλλά και να αυτοματοποιήσουν τις ροές εργασίας σε ολόκληρο το «ταξίδι» των πελατών τους.

Η εξέλιξη έρχεται μετά τις πρόσφατες εξαγορές από τη Sitecore της Boxever, της οποίας η πλατφόρμα δίνει στα brands τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν άτομα χωρίς χρήση cookie, και της Four51, που προσφέρει σύγχρονες εμπειρίες B2B και B2C.

«Ενώ αυτή είναι μια συναρπαστική εξέλιξη για τη Sitecore και τους πελάτες της, αξίζει να αναγνωρίσουμε ότι οι ευρύτερες τάσεις σχετικά με το απόρρητο - από νέους κανονισμούς παγκοσμίως έως αυστηρές ρυθμίσεις εφαρμογών της Apple και τα προγράμματα περιήγησης στο Διαδίκτυο που εξαλείφουν τα cookie τρίτων, φαίνεται να δυσκολεύουν την εξατομίκευση βάσει δεδομένων», δήλωσε ο CEO της Sitecore, Steve Tzikakis.

«Στη Sitecore, πιστεύουμε ότι αυτό το περιβάλλον είναι στην πραγματικότητα μια ευκαιρία για τους εταιρικούς πελάτες να κάνουν άλματα προς τα εμπρός, όσον αφορά στη σύνδεση, την απόκτηση πελατών και την αφοσίωση στο brand».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr