NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Aegean Airlines και ΕΟΤ πατάνε γκάζι με την καμπάνια SunShine Discount

Aegean Airlines και ΕΟΤ πατάνε γκάζι με την καμπάνια SunShine Discount

Από κοινού Aegean Airlines και ΕΟΤ με τεχνικές που ανατρέπουν τα δεδομένα του τουρισμού.

Σε 10 παραδοσιακές χώρες-στόχους για την ελληνική αγορά τουρισμού για 9 μήνες, σκοπεύει η νέα καμπάνια που από κοινού λανσάρουν Aegean Airlines και ΕΟΤ στοχεύοντας να ανατρέψει τα δεδομένα του ελληνικού τουρισμού μέσω των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής και των προσαρμογών που έχει κάνει η Aegean.

H καμπάνια, αν και φαίνεται εμπροσθοβαρής, στοχεύοντας αρχικά στους ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής, στην πορεία, μετά το πέρας του καλοκαιριού, είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να μπορεί να μετατοπιστεί προς τους city break προορισμούς. Στο πλαίσιο δε των προσαρμογών η Aegean Airlines έχει για το φετινό καλοκαίρι επενδύσει και στις επτά περιφερειακές βάσεις στην Ελλάδα διευκολύνοντας τους εισερχόμενους τουρίστες να μεταβούν στο αεροδρόμιο του προορισμού τους.

Εν κατακλείδι η νέα καμπάνια 2021 που έχει σχεδιαστεί μεθοδικά, ενισχύοντας την αυθεντική ταξιδιωτική εμπειρία κινείται πάνω σε δύο βασικούς άξονες: στον άξονα των ταξιδιωτών last minute και στον άξονα του city break τουρισμού.

Οι πρώτες χώρες που έχουν δείξει μεγάλη ανταπόκριση στο κάλεσμα του ελληνικού τουρισμού είναι η Γερμανία, η Γαλλία η Ελβετία και άλλες με την Βρετανία να δείχνει τουλάχιστον μέχρι σήμερα σημάδια οπισθοχώρησης τα οποία ευελπιστεί να αναχαιτίσει με την επίσκεψη του σήμερα στο Ηνωμένο Βασίλειο ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης όπου έχει προγραμματιστεί να κάνει μία σειρά συναντήσεων με φορείς του τουρισμού.

Βασικό κριτήριο για την εξέλιξη του τουρισμού το 2021 είναι η απόφαση που θα ληφθεί για το ψηφιακό πιστοποιητικό, η πορεία των εμβολιασμών στην Ευρώπη και την Ελλάδα, καθώς οι τουρίστες θέλουν να γνωρίζουν πώς θα έρθουν στην χώρα μας, τι θα συναντήσουν στην Ελλάδα, όπως επίσης και τι θα αντιμετωπίσουν επιστρέφοντας στην χώρα τους.

Βασικό το ψηφιακό πιστοποιητικό

Βασικό είναι να γνωρίζουν οι επισκέπτες πώς θα έρθουν, πώς θα φύγουν τι θα συναντήσουν και πώς έχει εξελιχθεί το πρόγραμμα εμβολιασμού στην χώρα μας και στο εξωτερικό.

Σημειώνεται ότι τα έσοδα της Aegean Airlines προέρχονται κατά 80% από τις αγορές του εξωτερικού και 20% από την εγχώρια αγορά. Στο πλαίσιο αυτό ο σχεδιασμός της στοχεύει και δίνει κίνητρα να ταξιδέψουν και οι Έλληνες και οι ξένοι τουρίστες.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες έχει ήδη ξεκινήσει ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των παραδοσιακών αγορών και προορισμών. Στο πλαίσιο αυτό η Ελλάδα προσπαθώντας να ανακτήσει το χαμένο έδαφος προσδοκά να διπλασιάσει τα τουριστικά της έσοδα το 2021 από τα 4 περίπου εκατομμύρια να τα φτάσει στα 8 εκατ.

Ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean που παρουσιάσαμε σήμερα, περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά».

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN κ. Μαρίνα Σπυριδάκη, επισήμανε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών.

Ο ήλιος, η ζέστη και το μοναδικό κλίμα της χώρας μας, αποτελούν τον καταλύτη που βελτιώνει τις εμπειρίες για κάθε επισκέπτη και εμείς προσφέρουμε το κίνητρο για να τις απολαύσουν. Μετά την παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι τους τελευταίους μήνες, όλα είναι πιο όμορφα κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε».

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr