Amazon εναντίον κοινωνικών δικτύων για το πρόβλημα με τις ψεύτικες κριτικές
Η Amazon κατηγόρησε τις εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης για την αποτυχία της να αφαιρέσει ψεύτικες κριτικές από τον ιστότοπό της, υποστηρίζοντας ότι «κακοί παράγοντες» στρέφονται στα κοινωνικά δίκτυα για να αγοράζουν και να πωλούν ψεύτικες κριτικές προϊόντων.
Η εταιρεία αναφέρει ότι αφαίρεσε περισσότερα από 200 εκατομμύρια ύποπτα ψεύτικα σχόλια προτού τα δουν οι πελάτες της, μόνο το 2020, αλλά παρ 'όλα αυτά αντιμετώπισε συνεχή κριτική για την τεράστια κλιμάκωση των ψεύτικων και παραπλανητικών κριτικών.
Έρευνα της Which? εντόπισε εταιρείες που ισχυρίζονται ότι είναι σε θέση να εγγυηθούν την κατάσταση «Amazon’s Choice» σε προϊόντα - ένα αλγοριθμικά σήμα ποιότητας που μπορεί να ωθήσει τα προϊόντα στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης - εντός δύο εβδομάδων, και άλλες που ισχυρίζονται ότι έχουν χιλιάδες reviewers.
Η Amazon λέει ότι η ευθύνη για αυτές τις οργανώσεις θα έπρεπε να βρίσκεται στις εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες υπογραμμίζει ότι αργούν να ενεργήσουν όταν ενημερώνονται για το θέμα.
«Τους πρώτους τρεις μήνες του 2020, αναφέραμε περισσότερες από 300 ομάδες σε εταιρείες κοινωνικών μέσων, οι οποίες στη συνέχεια χρειάστηκαν διάμεσο χρόνο 45 ημερών για να σταματήσουν αυτές τις ομάδες από τη χρήση της υπηρεσίας τους», σύμφωνα με την Amazon.
«Τους πρώτους τρεις μήνες του 2021 αναφέραμε περισσότερες από 1.000 τέτοιες ομάδες, με τις υπηρεσίες κοινωνικών μέσων να χρειάζονται μέσο χρόνο πέντε ημερών για να τις καταργήσουν.
«Ενώ εκτιμούμε ότι ορισμένες εταιρείες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης έχουν γίνει πολύ πιο γρήγορες στην απόκριση, για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος σε κλίμακα, είναι επιτακτική ανάγκη να επενδύσουν επαρκώς σε προληπτικούς ελέγχους για να εντοπίσουν και να αφαιρέσουν ψεύτικες κριτικές πριν από την αναφορά του ζητήματος σε αυτές».
Σχόλια