NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

50 χρόνια Action Global Communications: Η οικογενειακή επιχείρηση που έφτασε σε δεκάδες αγορές

50 χρόνια Action Global Communications: Η οικογενειακή επιχείρηση που έφτασε σε δεκάδες αγορές

Η Action Global Communications συμπλήρωσε, πρόσφατα, 50 χρόνια δραστηριοποίησης σε ορισμένες από τις πιο απαιτητικές αγορές του κόσμου. Ο Κρις Χριστοδούλου, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr για την «οικογενειακή φιλοσοφία» που έχει διατηρηθεί, για τη σημασία του marketing και της επικοινωνίας στις μέρες μας και για τις αλλαγές που έφερε η πανδημία και τα lockdown.

50 χρόνια Action Global Communications. Τι ξεχωρίζετε από αυτή τη διαδρομή; Ποιο είναι εκείνο το στοιχείο που «κρατάτε», που θεωρείτε το σημαντικότερο;

Αναμφίβολα σε αυτά τα 50 χρόνια έχουμε καταγράψει μια πορεία συνεχούς εξέλιξης για την οποία δηλώνουμε πραγματικά υπερήφανοι. Καταφέραμε να ξεπεράσουμε τη λογική των «μετρημένων κινήσεων» και να εστιάσουμε σε έναν μεγαλύτερο στόχο που δεν περιορίστηκε σε γεωγραφικά όρια, αλλά σε κάτι πολύ πιο διευρυμένο και ευέλικτο. Είναι τόσα πολλά που ξεχωρίζω από αυτή τη διαδρομή, την οποία ξεκίνησε ο πατέρας μου Τώνης Χριστοδούλου, που σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να τα αναφέρω εν συντομία. Ήταν όμως μια διαδρομή που μας γέμισε με συναίσθημα ικανοποίησης, αλλά και με αμείωτη όρεξη για τα επόμενα 50 χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, αν πρέπει να αναφερθώ έστω σε ένα στοιχείο, θα πω το πιο πρόσφατο, που είναι η εξέλιξη της τεχνολογίας και οι καινοτομίες που πρόσφερε το ψηφιακό μάρκετινγκ. Ως ένας Όμιλος επικοινωνίας που συμπορεύθηκε με την εξέλιξη όλα αυτά τα χρόνια, η πρόοδος της ψηφιακής τεχνολογίας άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην επικοινωνία και στον τρόπο εξασφάλισης και διατήρησης ουσιαστικών και πολύτιμων σχέσεων μεταξύ των brands και του κοινού τους.

Ο Όμιλος δραστηριοποιείται σήμερα σε μια σειρά αγορών, όπως, φυσικά, και στην Ελλάδα. Υπάρχουν διαφορές που διακρίνετε μεταξύ αυτών των χωρών; Υπάρχουν κοινά σημεία;

O Όμιλος Action Global Communications είναι ένα ανεξάρτητο δίκτυο το οποίο παρέχει μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών επικοινωνίας και marketing και εστιάζει σε αναπτυσσόμενες αγορές. Διαθέτει 14 γραφεία σε Ανατολική Ευρώπη, Ανατολική Μεσόγειο, Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική (ΜΕΝΑ), τη Ρωσία, την Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών (CIS) και συνεργαζόμενα γραφεία, προσφέροντας στο δίκτυο μια ισχυρή παρουσία που καλύπτει περισσότερες από 40 αγορές. Στα 50 χρόνια εμπειρίας μας έχουμε ανοίξει τον δρόμο για τις Δημόσιες Σχέσεις και την Επικοινωνία σε πολλές αγορές. Μία από αυτές φυσικά ήταν και η Ελλάδα, στην οποία επεκταθήκαμε το 1989. Είναι γεγονός πως η κάθε αγορά έχει τις δικές τις ιδιαιτερότητες που βασίζονται σε πολλούς παράγοντες, όπως η κουλτούρα, η θρησκεία, η οικονομία και πολλά άλλα. Ωστόσο, όλες οι αγορές-κοινωνίες έχουν ένα πολύ σημαντικό κοινό στοιχείο. Αποτελούνται από ανθρώπους με συναισθήματα. Το μόνο που χρειάζεται να διαμορφωθεί, εκεί που πρέπει, και με απόλυτο σεβασμό, είναι η προσέγγιση.

Στη σχετική ανακοίνωση για τα 50 χρόνια, αναφέρεστε στην «οικογενειακή φιλοσοφία» που έχετε καταφέρει να διατηρήσετε. Ποια είναι αυτή, ποια τα χαρακτηριστικά της για έναν Όμιλο του δικού σας βεληνεκούς;

Όλα αυτά τα χρόνια, διατηρήσαμε αυθεντική την πίστη μας στις ουσιαστικές επαφές μεταξύ ανθρώπων και αυτό θεωρούμε ότι ήταν και παραμένει το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η εταιρική μας κουλτούρα, καθοδηγείται από την επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα, την ευελιξία και την οικογενειακή νοοτροπία. Είμαστε μια οικογενειακή επιχείρηση και αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαστε περήφανοι. Οικογένεια για εμάς είναι το προσωπικό μας, οι πελάτες μας και η προθυμία μας να βασιζόμαστε πάντα ο ένας στον άλλο.

Ποια η σημασία του marketing και της επικοινωνίας, στις μέρες μας; Ποια η μεταξύ τους σχέση, ποιος ο ρόλος τους για τα brands και πόσο επενδύουν σε αυτά τα θέματα;

Το marketing είναι μέρος της επικοινωνίας. Πρέπει να ξεφύγουμε από τις κατηγοριοποιήσεις, και να δούμε την επικοινωνία ως σύνολο. Καμία επιχείρηση δεν έχει μέλλον εάν δεν επενδύσει στην επικοινωνία. Και αυτό δεν αφορά μόνο την εξωστρέφεια που πρέπει να έχει μια επιχείρηση για να «μιλήσει» στο κοινό που την ενδιαφέρει, αλλά και εσωτερικά, στον πυρήνα της που είναι η ομάδα ανθρώπων που την απαρτίζει.

Υπήρξαν αλλαγές σε αυτούς τους τομείς μέσα στην πανδημία και τα lockdown; Με ποιους τρόπους άλλαξε η επικοινωνία των εταιρειών λόγω αυτών των συνθηκών;

Όλοι οι τομείς έπρεπε να προσαρμοστούν με γοργούς ρυθμούς λόγω των προληπτικών lockdown που επιβλήθηκαν για την ασφάλεια μας. Μέσα σε αυτή τη νέα κατάσταση πραγμάτων, φάνηκε τόσο η ετοιμότητα και η ευελιξία των επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα να λειτουργήσουν σε ένα νέο digital «περιβάλλον», όσο και η δυσκίνητη προσαρμογή του δημοσίου. Η επικοινωνία υπήρξε το πλέον σημαντικό εργαλείο για κάθε οργανισμό για να μπορέσει να ξεπεράσει τα εμπόδια που προέκυψαν, μπαίνοντας σε μια digital πραγματικότητα. Οι συναντήσεις εντατικοποιήθηκαν και μεταφέρθηκαν διαδικτυακά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έγιναν η βασική μας παρέα και η ανάγκη για κάθε είδους επικοινωνία προτεραιότητα. Σε αυτό το περιβάλλον, λοιπόν, οι προκλήσεις μπορεί να ήταν πολλές, ωστόσο, αντίστοιχες ήταν και οι ευκαιρίες.

Παράθεση - epixeiro.gr

Η Action Global Communications υπήρξε και παραμένει ένα εκκολαπτήριο ταλέντων

Υπάρχει σήμερα το απαραίτητο ταλέντο στον τομέα της επικοινωνίας και του marketing; Μπορεί ο κλάδος να απορροφήσει ακόμη περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό; Ποια η εικόνα που υπάρχει για την Ελλάδα;

Στην Action Global Communications είμαστε ιδιαίτερα τυχεροί που έχουμε πολυτάλαντες ομάδες ανθρώπων να μας εκπροσωπούν σε όλο μας το δίκτυο. Το ταλέντο είναι αστείρευτο, συνεχώς ανανεώνεται και θα ήταν λάθος να πει κανείς πως υπάρχει κορεσμός και δεν μπορεί ο κλάδος να το απορροφήσει. Ως εταιρεία έχουμε πάντοτε ως στόχο μας να εντοπίζουμε ανθρώπους με όρεξη για δουλειά και δημιουργικότητα, έτσι ώστε να αναδεικνύουμε αυτά τα στοιχεία, προσφέροντας παράλληλα στους πελάτες μας διαρκώς φρέσκες ιδέες. Είμαι περήφανος που στα 50 μας χρόνια, η Action Global Communications υπήρξε και παραμένει ένα εκκολαπτήριο ταλέντων σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε.

Κοιτώντας μπροστά, στα επόμενα χρόνια, πώς θα μεταβληθεί ο τομέας της επικοινωνίας και του marketing; Θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη επίδραση των τεχνολογιών; Ποιος θα είναι ο ρόλος του ανθρώπου - expert στην επικοινωνία;

Επικοινωνία και τεχνολογία συμβαδίζουν. Όπως συμβαίνει σε σχεδόν όλους τους κλάδους. Η εξέλιξη που έχουμε δει να καταγράφεται τα τελευταία χρόνια στην τεχνολογία είναι μεν πρωτόγνωρη, ωστόσο είμαι σίγουρος πως το μέλλον μας επιφυλάσσει ακόμη μεγαλύτερες εκπλήξεις. Δεν πρέπει να μας φοβίζουν οι αλλαγές. Αντιθέτως, πρέπει να μας κάνουν ακόμη πιο δημιουργικούς. Η τεχνολογία σήμερα μας προσφέρει απίστευτες λύσεις και μας επιτρέπει να διευρύνουμε τις γνώσεις μας, να αναγνωρίζουμε και να συμβαδίζουμε με τις τάσεις. Αυτό που χρειάζεται είναι να μην εφησυχαζόμαστε, να έχουμε τα μάτια και τα αυτιά μας διαρκώς ανοικτά, να αφουγκραζόμαστε τον άνθρωπο και να προτείνουμε λύσεις στους πελάτες μας που θα τους επιτρέψουν να φτάσουν τα μηνύματά τους στους σωστούς αποδέκτες. Ο «άνθρωπος- expert στην επικοινωνία», όπως τον αποκαλείτε, είναι αυτός που βλέπει σφαιρικά ένα brand και μπορεί να προσαρμόσει τα μηνύματα και τις τακτικές ανάλογα με το κοινό-στόχος, πετυχαίνοντας αυθεντική συναισθηματική σύνδεση.

Ποιοι οι δικοί σας στόχοι για τα επόμενα χρόνια; Που θα εστιάσετε τη στρατηγική σας; Ποιοι οι άξονες πάνω στους οποίους θα συνεχιστεί η ανάπτυξη της Action Global Communications;

Η συνεχής προσπάθειά μας να πειραματιζόμαστε. Παρά την τόσο δύσκολη χρονιά, συνεχίσαμε να πρωτοπορούμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Το λανσάρισμα της Action Travel εν μέσω της πανδημίας το αποδεικνύει αυτό, διαφοροποιώντας την προσφορά μας και αξιοποιώντας την εμπειρία μας στα ταξίδια, τον τουρισμό και την επικοινωνία για να ανατρέψουμε το παιχνίδι με καινοτόμες καμπάνιες, καθώς οι πελάτες προσβλέπουν σε στρατηγικές με δημιουργική σκέψη. Είμαι ιδιαίτερα περήφανος που έχουμε δημιουργήσει έναν Όμιλο με ουσία, ο οποίος συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στον κλάδο της επικοινωνίας σε έναν σημαντικό αριθμό αγορών. Είναι πράγματι προνόμιο να ξεκινάμε με αυτοπεποίθηση τα επόμενα 50 χρόνια της εταιρείας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε υπηρεσίες εξαιρετικής ποιότητας.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr