NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

«Μα, γιατί δυσκολεύομαι να βρω ταξί ξαφνικά;» - Η Beat δίνει απαντήσεις στο ερώτημα

«Μα, γιατί δυσκολεύομαι να βρω ταξί ξαφνικά;» - Η Beat δίνει απαντήσεις στο ερώτημα

​Απαντήσεις στο ερώτημα «μα, γιατί δυσκολεύομαι να βρω ταξί ξαφνικά;» δίνει η Beat, μέσω ανάρτησης στο ιστολόγιο της.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, «σε περιόδους που η ζήτηση αυξάνεται σημαντικά, όπως πχ. σε μέρες που απεργούν τα ΜΜΜ ή λόγω εποχικότητας, η ισορροπία αυτή διαταράσσεται.

Κάτι τέτοιο είδαμε να συμβαίνει και τον τελευταίο μήνα. Τα μέτρα για τον Covid περιορίστηκαν και οι μετακινήσεις αυξήθηκαν, ενώ την ίδια στιγμή αρκετοί επιβάτες επιλέγουν να αποφύγουν τα ΜΜΜ για λόγους που σχετίζονται με την υγειονομική ασφάλεια. Παράλληλα, ξεκίνησε η τουριστική περίοδος, ενώ και τα κύματα καύσωνα επηρεάζουν τον τρόπο που μετακινούμαστε».

Συγκεκριμένα: Από τα μέσα Ιουνίου, η ζήτηση για ταξί στην πλατφόρμα μας αυξήθηκε πάνω από 30% Τον Ιούνιο, μάλιστα, υπήρξε ιστορικό ρεκόρ διαδρομών, δηλαδή τις περισσότερες διαδρομές σε ένα μήνα στα 10 χρόνια λειτουργίας της.

Σύμφωνα με έρευνά της εταιρείας που έγινε τον Ιούνιο, πάνω από το 70% των χρηστών επιβεβαιώνουν ότι σήμερα χρησιμοποιούν λιγότερο τη δημόσια συγκοινωνία λόγω του Covid. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, 3 στους 10 επιβάτες επιβεβαιώνουν ότι έχουν αυξήσει τη χρήση ταξί. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι διαδρομές ταξί από/προς το αεροδρόμιο αλλά και μέσω ξενοδοχείων έχουν πλέον ξεπεράσει τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2019.

«Κανονικά, θα έπρεπε να είμαστε πανευτυχείς με την αυξανόμενη ζήτηση, δείγμα της επιτυχίας και της δημοφιλίας του Beat. Η απότομη και σημαντική αυτή αύξηση της ζήτησης είχε όμως ως αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες μας να μην βρίσκουν εύκολα ταξί όποτε το χρειάζονταν -και ιδίως σε κεντρικές περιοχές της πόλης όπου η κίνηση είναι ακόμη πιο αυξημένη» αναφέρει η εταιρεία.

Όσον αφορά στο τι έκανε η ίδια, «στην πραγματικότητα μια πλατφόρμα όπως το Beat δεν μπορεί να κάνει πολλά σε μια τέτοια συγκυρία. Οι οδηγοί, θυμίζουμε, είναι ανεξάρτητοι συνεργάτες που μπορούν να παίρνουν πελάτες και από τον δρόμο.

Από την πλευρά μας για να αυξήσουμε τη διαθεσιμότητα οδηγών, κάναμε ορισμένες ενέργειες. Δώσαμε επιπλέον κίνητρα στους οδηγούς μας την περίοδο αυτή, για να προτιμούν τους επιβάτες του Beat, κάναμε διάφορες τεχνικές ρυθμίσεις στην εφαρμογή, ενώ συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε».

Στο ερώτημα «πότε θα επανέλθει η ταχύτητα εξυπηρέτησης στα επίπεδα των προηγούμενων μηνών;», η εταιρεία απαντά ότι «στη Beat κάνουμε ό,τι είναι δυνατό προκειμένου να μετακινείστε με ταχύτητα και ασφάλεια.

Σε περιόδους αιχμής όπου η κινητικότητα των πολιτών και των επισκεπτών είναι μεγαλύτερη (καλοκαίρι, Χριστούγεννα, απεργίες, βροχές κλπ) δημιουργείται αυξημένη ζήτηση για ταξί, η οποία δεν ξεπερνά μόνο τη δική μας δυνατότητα εξυπηρέτησης από τους χιλιάδες σταθερούς συνεργάτες μας, αλλά συχνά ξεπερνά τη δυνατότητα ακόμη και του συνόλου της αγοράς του ταξί.

Αυτό δε μπορεί να λυθεί από τη μία στιγμή στην άλλη, καθώς η ζήτηση (επιβάτες) είναι δυναμική και επηρεάζεται από παράγοντες όπως αυτούς που περιγράψαμε παραπάνω, ενώ η προσφορά (διαθέσιμα ταξί) παραμένει σταθερή εδώ και πολλά χρόνια.

Αν, λοιπόν, θεωρήσουμε ότι τα χειρότερα σε σχέση με την πανδημία είναι πίσω μας και ότι η ζήτηση θα συνεχίσει να ανεβαίνει με αυτούς τους ρυθμούς, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αντιμετωπίζουμε αντίστοιχες προκλήσεις στο κοντινό μέλλον και για να αποκατασταθεί η ισορροπία μεταξύ ζήτησης και προσφοράς σε ένα μέσο μετακίνησης δημοσίας χρήσης όπως είναι το ταξί, θα πρέπει η Πολιτεία να εξετάσει μέτρα τόνωσης της προσφοράς».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr