Διεθνή

Τέλος ο κορεατικός νόμος που απαγόρευε τα video games μετά τις 12

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Τέλος ο κορεατικός  νόμος που απαγόρευε τα video games μετά τις 12
epixeiro

25/08/2021 | 16:07

epixeiro

08/08/2025 | 10:15

Μετά από μια δεκαετία, η Νότια Κορέα βάζει τέλος στον νόμο που απαγόρευε στα παιδιά ηλικίας κάτω των δεκαέξι ετών να παίζουν βιντεοπαιχνίδια μετά τα μεσάνυχτα.

Επισήμως γνωστός ως «Νόμος για την Προστασία της Νεολαίας», ψηφίστηκε από την Εθνοσυνέλευση της χώρας την άνοιξη του 2011 και τέθηκε σε ισχύ τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς.

Ο νόμος έδειχνε να απευθύνεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια σε υπολογιστή, διασφαλίζοντας ότι η νεολαία της χώρας θα κοιμόταν για τουλάχιστον έξι ώρες. Ωστόσο, επηρεάστηκαν τόσο οι πλατφόρμες της Sony όσο και της Microsoft. Οι εταιρείες που παραβίαζαν τον νόμο θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν πρόστιμα, ακόμη και ποινές φυλάκισης.

Σύμφωνα με την κυβέρνηση της Νότιας Κορέας, η Κίνα είναι η μόνη άλλη χώρα που έχει ελεγχόμενες ώρες παιχνιδιού. Αυτό αλλάζει, γιατί όπως αναφέρει η Korea Herald, το Υπουργείο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουρισμού και το Υπουργείο Ισότητας των Φύλων και Οικογένειας αποφάσισαν να καταργήσουν τον νόμο.

«Για τους νέους, τα παιχνίδια είναι μια σημαντική δραστηριότητα αναψυχής και επικοινωνίας», δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού, Hwang Hee. «Ελπίζω ότι τα προληπτικά μέτρα θα σέβονται τα δικαιώματα των νέων και θα ενθαρρύνουν την εκπαίδευση στο σπίτι».

Τα υπουργεία λένε ότι θα προστατεύσουν τα παιδιά μέσω ενός «συστήματος επιλογής», το οποίο θα επιτρέπει σε αυτά και στους γονείς ή τους νόμιμους κηδεμόνες τους τη δυνατότητα να ζητούν άδειες παιχνιδιού για συγκεκριμένες ώρες.

«Στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης, η ικανότητα των παιδιών να αποφασίζουν μόνα τους και να προστατεύουν τον εαυτό τους έχει γίνει πιο σημαντική από οτιδήποτε άλλο», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Παιδείας, Yoo Eun-hae.

Η Κορεατική Ένωση Βιομηχανίας Παιχνιδιών υποστήριξε την απόφαση, λέγοντας: «Το σύστημα "έπνιξε" τη βιομηχανία παιχνιδιών της χώρας για μεγάλο χρονικό διάστημα, παρά τη συνεχή κριτική για κακή αποτελεσματικότητα, παραβίαση των δικαιωμάτων των παιδιών και αποδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας της βιομηχανίας».