Επιχειρηματικά Νέα

Η Next.e.GO Mobile ανοίγει τα χαρτιά της για την Ελλάδα. Τι ψάχνει και πού στοχεύει

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Η Next.e.GO Mobile ανοίγει τα χαρτιά της για την Ελλάδα. Τι ψάχνει και πού στοχεύει

Την ίδρυση γραφείων πωλήσεων σχεδιάζει η γερμανική Next.e.GO Mobile στην Ελλάδα, καθώς και την έναρξη λειτουργίας τμήματος έρευνας και ανάπτυξης στον τομέα της ηλεκτροκίνησης σε συνεργασία με το ΑΠΘ.

Ψάχνουν για περιοχή κοντά σε λιμάνι και σιδηρόδρομο

Σύντομα, δε, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, αναμένεται να ανακοινωθεί και η ίδρυση βιομηχανικής μονάδας συναρμολόγησης εξαρτημάτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας στη χώρα, κατά προτίμηση πλησίον σε λιμάνι και σιδηρόδρομο για την εύρυθμη λειτουργία των logistics.

Συνομιλεί με την κυβέρνηση

Στο πλαίσιο αυτό η διοίκηση της Next.e.GO Mobile έχει ξεκινήσει συνομιλίες με την ελληνική κυβέρνηση για τα κίνητρα που μπορεί να δοθούν προκειμένου να ξεκινήσει το έργο. Κατά τις πληροφορίες που διαρρέουν από την έναρξη της υλοποίησης του έργου και την έκδοση αδειών θα χρειαστούν δύο χρόνια προκειμένου η βιομηχανική μονάδα να τεθεί σε φάση λειτουργίας.

Δύο στόχοι για κερδοφορία στην οικονομική χρήση

Τα ηλεκτρικά οχήματα που παράγει η Next e.Go Mobile είναι αυτοκίνητα πολύ μικρών αποστάσεων, αποκλειστικά για την μετακίνηση στην πόλη.

Ο στόχος της Next.e.GO Mobile είναι διττός: Ο πρώτος είναι η παραγωγή μικρών ηλεκτρικών οχημάτων σε τιμές προσιτές και ο δεύτερος η αλλαγή του μοντέλου παραγωγής.

Υπό το πρίσμα αυτό ψάχνει να συνάψει συμφωνίες σε περιοχές όπου δύνανται να ιδρυθούν εργοστάσια που να παράγουν μέχρι και 40.000 οχήματα το χρόνο με κερδοφορία σε αντίθεση με τα μεγάλα κεντρικά εργοστάσια όπου η παραγωγή τους φτάνει τα 100.000 ετησίως.

Μετά την Ελλάδα πάει Ελβετία και κατόπιν πετά για Μεξικό

Εφόσον υλοποιηθεί το έργο της Next.e.GO Mobile, η Ελλάδα θα είναι η 3η σε σειρά χώρα στην Ευρώπη που η αυτοκινητοβιομηχανία επιλέγει να τοποθετήσει επενδυτικά κονδύλια με πρώτο το Άαχεν στην Γερμανία και το Λόβετ της Βουλγαρία. Στα συνολικά σχέδια της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας η ανέγερση έως και έξι εργοστασίων χαμηλής παραγωγικής δυναμικής. Επόμενος προορισμός η Ελβετία και το Μεξικό.